muizen zijn niet altijd eng..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

muizen zijn niet altijd eng..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-02 16:28

Haha!
een vriendin van mij heeft als project dat ze een drachtige muis moet onderzoeken. resultaat: mama muis heeft 6 kleintjes gekregen. vandaag heb ik ze voor t eerst gezien, nu 2 weken oud. 3 cm groot, met een 2 keer zo groot staartje, en dan loopt zo'n beestje je hand te onderzoeken (megagroot oppervlakte)
mama muis is alweer drachtig en bevalt over 3 daagjes ongeveer. dan zal ik er bij zijn. een vriendin gaat verder met fokken met 2 ukkies. ik vind ze zoooo schattig Lovers

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 17:28

hehe ik heb er nu 4!
4 mannetjes totdat 1 van de mannetjes ineens erg dik werd en tepels kreeg ahum volgesn mij hadden ze het bij de diernwinkel mis.
Nu ik aandachtig de onderkant heb bekeken zie ik verschil tussen hem en de andere 3.
Dus Hij zit nu apart in afwachting van wat komen gaat.. Ik hoop nog stiekem dat het een travo is...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 19:03

Tepels? ai dan zit je al fout Haha! komt vaker voor hoor....
zat eens een rat apart in de dierenwinkel want die was zo agressief... duh, zwanger vrouwtje tussen 6 mannetjes ratten Haha!
Had ze niet eens door gehad... vaag.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 19:29

Haha wat schattig!!
Wij hebben op stal ook een muisje, Timo. Wel een wilde maar hij komt altijd kijken als je wat aan het doen bent Haha! Helemaal niet bang, echt stoer.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:00

Kijk maar uit met de jongen oppakken want als je die oppakt als ze net een paar dagen zijn vreet de moeder hun levendig op omdat haar geur er niet meer aanzit. Maar dat wisten jullie waarschijnlijk Verward al anders weten jullie het nu Lachen .

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:18

lief zijn ze hé !!

Ik heb er inmiddels 76 thuis zitten. Allemaal eigen kweek kleurmuisjes (met koeievlekken dus)

ze zijn echt lieffff!!!! Lovers