verwend nest...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 17:20

haha, Desiree, dat ken ik! Ik woon ook in een groot huis, en daarom vinden mensen dat ik verwend ben. Ze houden er alleen geen rekening mee dat dit huis gebouwd is toen we een gezin van 8 mensen hadden, mijn ouders en zes kinderen. Nu zijn dus alle kinderen uit huis (zelfs mijn broer is bijna weg, is nu zijn huis aan het inrichten, godzijdank) en woon ik er alleen met mijn ouders. De zus die boven mij zit, ze is nu 19 jaar, en ik ben 18, gaat dus op dezelfde plekken uit als ik. En dan horen we ook vaak dat we arrogant zijn, kapsones hebben en verwend zijn omdat we rijke ouders hebben. Nou zijn mijn ouders dus helemáál niet rijk, we hebben gewoon genoeg geld om van te leven, en daar werkt mijn vader van nu bijna 61 jaar héél hard voor. En dat heeft hij zijn hele leven gedaan. Maar door de bekrompen Markers hebben wij het stempel 'rijk' gekregen, omdat we een groot huis hebben, een boot in de haven hebben liggen (de hobby van mijn vader, boten zijn voor hem wat paarden voor ons zijn). Mijn zus en ik maken het natuurlijk alleen maar erger, doordat als wij uitgaan met zijn tweeën en zoiets horen, ons ook expres heel arrogant gaan gedragen, alleen maar om de mensen gewoon te laten merken dat we schijt hebben aan iedereen die zoiets zegt terwijl ze ons niet kennen. Want de mensen die mij kennen weten dat ik helemaal niet rijk, en ook niet verwend ben. Ik krijg genoeg, daar niet van, ik heb zelfs de eerste twee jaar Deurne betaald gekregen, en mocht toen nog stoppen ook, maar alle dingen die ik wilde hebben, dus radio's, tv's, cd's, paardenspullen, vakanties met mijn vriendinnen heb ik allemaal zelf moeten betalen. Ik krijg absoluut niet veel zakgeld, gewoon een normaal bedrag. Als ik veel geld wil uitgeven tijdens het uitgaan, zal ik er zelf voor moeten werken. En dat vind ik heel normaal. Want als je ouders je niet leren dat je moet werken voor je geld, wie moet het dan doen?

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 17:24

haha, ja en ik ben het allerverwendst want ik heb het liefste paard van de hele wereld (vindt ik)
Haha!

Groetjes Nicole

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-02 17:33

New-Forest schreef:

Je hebt ook van die mensen die zo arrogant zijn en die heel erg laten merken dat ze verwend zijn, daar Misselijk ik van.



echt erg ja! ik ken iemand die zegt ik ben blut en een paar honderd euro heeft ze dan enzo
en heel rijk en alles maarja

ik heb ook veel:

- voor de helft een pony gekregen (andere helft moet ik zelf betalen)
- ouders betalen het grootste gedeelte (heb ik zelf ook geen geld voor,voor alles)
- kabel, betalen mijn ouders
- naar canada 1 keer in de 2 jaar

het beste vind ik dat laatste nog! Party!!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:05

Tja, ik ben op zich ook wel verwend. Drie jaar geleden woonde ik een normaal huis (wel groot, werd toen verwend genoemd omdat we een groot huis met zwembad hadden, vond ik niet leuk, alsof ze dat voor mij hadden gekocht), reed op een manege geen kans op eigen pony (dacht ik). Inmiddels hebben we thuis twee pony's waarvan ik er eentje altijd rijd, de ander heel af en toe, meestal m'n moeder. Dat we ze thuis houden betkent dus dat we verhuisd zijn, we wonen nu in een heel mooie boerderij met stallen en weiland, echt mijn droomhuis. Heb vandaag de tweede wedstrijd gereden en dat vind ik helemaal geweldig. Kortom ik ben happy met m'n leven en dus idd een verwend nest. Zit ook op het VWO, heb na jaren buitenbeentje zijn ook al die vriendinnen, maar het meest verwend ben ik wel omdat ik opeens lef heb gevonden Haha! . And I love it.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-02 20:29

Beter! Lachen

Je hebt zeker mazzel met een eigen paardje, goed dat je je dat beseft, das dus al een teken dat je geen verwend nest bent Knipoog Lachen

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-02 11:13

Kan ik er ook wel bij Knipoog :

Party!! Ik heb 2 paarden, en 1 pony
Party!! Ik heb mijn eigen stallen +bak +weiland
Party!! Het grootste deel wordt nog betaald ook Bloos
Party!! Ik kan ook onbeperkt bokken
Party!! Heb een grote kledingkast die volledig uitpuilt... Bloos
Party!! Opleiding wordt betaald
Party!! En ik mag kosteloos in mijn moeders auto rondkarren Haha!

Ik vind dat ik verwend wordt, en dat besef ik me maar al te goed. Maar ik gedraag me niet zo, en ik schep er ook niet over op. Ik zal me eerder schuldig voelen.

Ik ben er heel blij mee natuurlijk, en zorg zo goed ik kan voor mijn beessies. Lovers

Dustylovergirl16
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 23:20

ik ben ook best wel verwend

* krijg heel veel maandgeld en kledinggeld
*heb eeb pony gekregen van mijn ouders
*betalen het vele internetten van mij
*betalen de spullen voor mijn pony en andere huisdieren
*mag van mijn ouders ieder weekend op concours
*krijgn twee keer per week prive les
*ga op vakantie naar salou met mijn moeder,zusje en kennisen
*hoef niet te werken,maar ga ik toch doen omdat ik dat zelf wil

waar ik het meest van hou? ja dat is mijn lieve paardje dusty

Dustylovergirl16
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 23:26

Yentl"]
[quote="New-Forest schreef:

Je hebt ook van die mensen die zo arrogant zijn en die heel erg laten merken dat ze verwend zijn, daar Misselijk ik van.



echt erg ja! ik ken iemand die zegt ik ben blut en een paar honderd euro heeft ze dan enzo
en heel rijk en alles maarja
[/quote]
ja yentl
zo iet slul je normaal gesproken toch niet over je vriendin
en dan is het ook niet een ses waar
kind waar ben je toch mee bezig Boos!

waar ik het meest van hou? ja dat is mijn lieve paardje dusty

Dustylovergirl16
Berichten: 151
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-02 23:54

ik wil hier geen ruzie over krijgen
maare toen ik dit las werd ik toch echt wel kwaad
ik weet gewoon dat je het over mij hebt
omdat ik ook zeg dat ik blut ben
dat ik dat toch nog geld heb dat klopt maar dat staat op een spaarrekening waar ik niet aankom voor mijn 18 de
dus ben ik wel blut van het geld waar ik aan kan komen
enm ik ben zeer kwaat dat je dan deze onzin op internet gaat rond kletsen
ik ben wel jevriendin he?
kweet niet of het het nog weet
maare ik plaats toch ook niet van z'n berichten over jou
enne ik gedraag me helemaal niet verwaand
enne ik ben ook echt niet rijk hoor ik mag dan best wel verwend zijn maar dat wil niet zeggen dat ik verwaand ben
enne waarom zou ik rijk moeten zijn ?(omdat mijn vader voetballer is geweest)
nou nee !
wij leven ook gewoon zo als andere mensen
en omdat ik veel maandgeld en kledinggeld krijg zijn wij nog altijd niet RIJK


kort samengevat:DIT HAD IK NIET VAN JOU VERWACHT EN ACCEPTEER IK DUS OOK NIE

ik wil geen ruzie of zo
maar dit wilde ik toch ef zeggen

gr nathalie

waar ik het meest van hou? ja dat is mijn lieve paardje dusty

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-02 20:25

Wat ik toch even moet opmerken is,
als je zelf vind dat je niet verwaand bent,waarom zet je dan neer:
Party!! Ik heb 4 pony's
Party!! ik heb een groot huis
en blablabla oliebol.

Je bent pas echt verwend als je veel liefde krijgt,en gelukkig bent!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers