mijn broertje NU THUIS! + reactie van dinand!!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 08:32

Heel veel beterschap voor je broertje! Ik hoop dat het niet veel pijn doet (het lijkt mij allemaal veel pijn doen)en dat hij de dagen in het ziekenhuis goed doorkomt.

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 09:04

Oh jakkes Verdrietig

Heel veel sterkte en beterschap toegewenst!

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 09:12

nou hij moet er denken ze 4 weken blijven! volgens mij gaat mn zus(=peppertje) er vandaag heen! en ikkke morgen en we vertellen wel hoe t gaat!!!!!

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:13

He grote vent
Wij hier in Zwolle denken allemaal aan je rust maar goed uit want als ik langs kom dan wil ik lekker met je kletsen. En misschien wel een spelletje met je spelen. Heel veel liefs en een dikke kus van Denise en Sander.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:17

Heel veel sterkte!!! Ik zal duimen dat alles goed en snel geneest en je snel weer buiten kan gaan spelen.
Veel te mooi weer om binnen te blijven he! Haha!

Tis maar goed dat je zo'n snelle en goede vriend heeft die je heeft geholpen, petje af hoor!

Kop op en succes!

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 10:18

ik heb al een KOEL gkaartje alleen nog wat schrijven Lachen

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:34

nou ik heb em net gebeld en t ging wel goed met em! ze hebben zn blaren kapot geprikt en dat deed niet egt heel pijn zei hij en ze hebben een verpleger nat gespoten en hij heeft al wel weer lol! hij moet nog veel drinken omdat hij nog veel vocht verliest! vandaag gaat mn zus er dus heen en de held van hem (die jongen die hem heeft geholpen met water!!!!) en mn paps voor de eerste keer! dus issie helemaal blij!!!!!

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 12:36

Jullie heel veel sterkte en ik heb een kaartje gestuurd.

Groetjes en een hoefje van Gamble

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:02

Hè jeetje, wat een verhaal. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, en ik hoop van harte dat je broertje weer snel het ziekenhuis uit mag!!

Groetjes, Marieke

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:03

Hallo Dinand,

Je zal wel heel erg geschrokken zijn, ben je op een fijne middag in de hut aan het spelen, krijg je een spannend idee om een eitje te bakken en ineens lig je daar in het ziekenhuis met allemaal verband om je heen.

Gelukkig dat jullie met z´n tweeën waren zodat je vriendje je kon helpen met het vuur uitmaken!

Ik heb gelezen dat ze al blaren hebben doorgeprikt en dat je daar niet zoveel pijn van hebt gehad, volgens mij doet dat best zeer en ben je een hele stoere jongen geweest. Ook las ik dat je de zuster natgespoten hebt haha moest ze zeker hard gillen!

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt!

Groetjes Mirjam

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 13:50

Hè jeetje, wat een verhaal. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, en ik hoop van harte dat je broertje weer snel het ziekenhuis uit mag!!

Groetjes, Marieke

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:17

thnx voor de reacties! maar meer is natuurlijk altijd welkom!!!!!!!hahahaha ik zal ze even uitprinten en meegeven! zal hij blij mee zijN!!!!!

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 17:03

ik kan hier geen woorden voor vinden maar heeeeeeeeeeeeeeeellll veeeeeeeeeeeeeeellll beterschap voor heel de familie en iedereen die met jullie iets te maken hebben!
Groetjes aan je broertje en zorg dat hij snel geneest!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 20:32

Ik ga zometeen je kaartje posten. Hoe is het nu met je??
Nogmaals heel veel beterschap.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 21:31

gelukkig heeft z'n vriendje ook goed gehandeld! in ieder geval wens ik je broertje en de rest van de familie heel veel sterkte! (vooral je broertje.. en ik hoop dat'ie er goed van af komt).
Ik heb zelf deels over m'n lichaam diepe 3e graads verbrandingen...dus ik weet wel hoe het voelt (niet prettig dus)

STERKTE !!!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:17

hey!! jeetje wat een verhaal joh!! je mag blij zijnmet zo n vriend dat hij je zo goed geholpen heeft! heel veel sterkte vor jou ne je familie nl.
veel liefs sandra! Lachen

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 22:44

Van mij komt er zeer binnenkort ook een kaartje richting Groningen. Dinand, nog een keer heel veel sterkte!

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 00:21

nou het gaat al heel wat beter met hem! ik ben vandaag 2 uur bij hem geweest samen met zijn vriendje. Voor ons was papa ook geweest en die was hij aan het uitzwaaien voor het raam. Toen was hij nog wel heel verdrietig, maar na een leuk kado van zijn vriendje ging het al heel wat beter. Ook de playstation deed zijn werk goed. Zijn vriendje had een paar spellen mee genomen en zo vermaakten zij zich heel goed. Hoewel mijn broertje niet zo veel aandacht meer voor mij had toen zijn vriendje er was, deed het me heel goed om ze samen weer te zien spelen en lachen!!!

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 12:26

ja hallo dinand heeft de reacties gelezen en vond het heel leuk en hoopt dat ie er nog meer krijgt!!ik moest jullie bedanken voor de leuke reacties en ludo voor t idee van die kaartjes!ik ga er vanmiddag weer heen...... Haha!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 13:06

Oh, ik heb zo'n hekel aan vuur he...

Ontzettend veel sterkte, voor jullie allemaal.

Sorry, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik krijg van zulke verhalen altijd nare herrinneringen.

Wat zullen jullie blij zijn met zo'n vriendje. Geweldig, 10 jaar, en toch precies weten wat ie moest doen!

marouska

Berichten: 595
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 18:47

hoi Dinand,hier een berichtje van Marcel.
Ook ik heb deze site gevonden(wel met het hulp van Marouska) en dus laat ik even een berichtje voor
jou achter. Vond je de medaille mooi,ik hoop het wel.
Hij is speciaal voor jou. Ik hoop dat het iedere dag een stukje beter gaat en dat je niet zoveel pijn zult hebben. Er zullen best nog wel wat moeilijke momenten komen maar je bent een bikkel.
Dus kop op en tot maandag dan komen we weer en nemen we papa mee. doei,Mars Party!!

peppertje

Berichten: 791
Geregistreerd: 01-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-02 19:15

Hey Dinand,

Jeetje ik schrok wel van je toen ik dat hoorde hoor. Maar gelukkig komt het allemaal weer goed he!! Nog heel veel sterkte in Groningen.....dikke knuffel Danny

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 19:23

Het is natuurlijk niet niks om daar zo alleen te liggen, dus dan zijn kaartjes best een leuke afleiding. Goed je best doen om snel beter te worden he Dinand! Laat je nog een keer wat van je horen? Haha!

Gabbertje

Berichten: 707
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Zwolle/Zalk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-02 20:23

Hey Dinand. Er is een kaartje onderweg hoor!!