Iemand met verstand van CGI-scripts?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Iemand met verstand van CGI-scripts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 09:02

Ik snap er namelijk helemaal niks van. Ik wil een formulier maken waarvan de info dan naar een mailprogramma wordt gestuurd. En dan op een leesbare manier.
Dat moet via een cgi-script (wordt ondersteund door de server). Ik heb op allemaal scriptpagina's gekeken maar ik snap er echt niks van. Hoe moet ik zo'n script plaatsen? Moet dat gewoon op een html pagina die ik dan upload of moet dat heel anders?
Is er iemand van jullie die voor mij het simpele formulier wil maken want dit wordt helemaal niks Frusty


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-02 16:28

Welke talen worden ondersteund door de server? PHP? Perl? Iets anders?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 08:25

Perl. Maar ik heb intussen via een kennis contact gelegd met iemand die het allemaal precies weet. gelukkig maar want ik weet echt niet hoe ik dat CGI moet gebruiken. Bloos

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 08:44

Dan zou je eens op scripttaal kunnen zoeken naar tutorials op internet, daar wordt het allemaal goed uitgelegd. bovendien zijn er gratis kant en klare scriptjes te downloaden, zoals die jij nodig hebt.

Amor Vincit Omnia

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:08

Jammer dat PHP niet ondersteund wordt. Is veel makkelijker en sneller vind ik. Ik gebruik het altijd.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, BarbaraNova, IASCrawler, Joy_Mennings, Kabayo, Lau07, ManonGrr, Marcella, Marocje, Molly1230, Muronia, Saskiaa_, spookyskippy, SusanH, zonnebloem18 en 197 bezoekers