het is dus pas duidelijk geworden dat anouk niet op pinkpop staat! ik ben een enorm grote anouk-fan, maar zelfs ik vind het een beetje verwaand om te zeggen van ik vind mijn tijd en podium niet goed genoeg, dus ik kom niet!
wat moeten al die fans met hun kaartjes die speciaal voor anouk zouden komen ( ik dus).
wat blijkt ze wou graag voor de red hot chillie peppers spelen. dat ging niet door dus komt ze niet!
Vandaag heeft de organisatie van Pinkpop bekend gemaakt dat Anouk dit jaar niet in Landgraaf zal optreden. Zoals je in onderstaand persbericht kunt lezen kon er geen overeenstemming worden bereikt hoe laat Anouk zou spelen.
Wij hebben navraag gedaan of de fans die kaartjes hadden gekocht om Anouk te kunnen zien, hun geld terug kunnen krijgen, maar helaas is dat niet mogelijk.
Wat een doos... met zo'n ster allures maak je geen vrienden. Ik ga niet speciaal voor haar naar Pinkpop, dus echt erg vind ik het niet, komen genoeg andere leuke bands!
meen je dat ? jezus dat is balen! Had anouk graag gezien, gelukkig kom ik voornamelijk voor de Red hot chili peppers, en heb ik nog geen kaartjes... toch even goed nadenken hoor!