Auw dikke kaak

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 19:22

kreeg vanmiddag tijdens gym een softbal tegen mn gezicht aan geslagen. was heel goed bezig was opwerper. (onderhands dan wel he) en toen sloeg een jongen uit mn klas die bal keihard in mn gezicht dus nu is mn kaak beetje dik. hopelijk wordt ie niet blauw. en anders maak ik morgen met oogschaduw wel een mooie blauwe plek zodat die guppert zich heeeel schuldig voelt.
en ik was al chago omdat die hele leuke jongen waar ik eigenlijk vanavond iets leuks mee zou gaan doen (maar ik kon niet) vindt dat hij niet uit kan omdat hij examens heeft. grrrr nouja dat laatste is niet zo erg zo leuk was hij ook weer niet.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 19:25

auw zielige marjo!!! das minder.... misschien wordt je kaak wel alle kleuren van de regenboog! zo dus: Party!! Party!! *evil grin*
een positief puntje: morgen is de examenstunt op school!! zou alleen niet weten wat t is maar t is wel morgen dus dan weet je dat als je t nog niet wist

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 20:02

aaaaaaaaah....
wat zielg!!!
kweet hoe auw dat kan zijn!!!!

(kreeg vorig jaar een week nadak van mn krukken af was n bal met hinkballen tegen mn scheen en dat was ook aardig auw en beurs de volgende dag!!)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 20:04

Oooooooooh *kusje op je kaak*

Ik zal je wat minder prikken, batsen en skuppen de komende dagen, ok? Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 20:15

hey cool is ie nu ook dik en gebroken *LOL*
heb een keer de nek vanm Zeske in m'n gezicht gehad gebroken neus en 2 blauwe ogen hihi is weer eens wat anders dan bruine ogen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 20:23

dik en gebroken nee hoor. alleen beetje warmer en iets dikker (ZIE JE BIJNA NIET EENS)(sjips capslock en heb geen zin om t opnieuw te typen)
maarja hoop niet dat t blauw wordt want dan ben ik weer zo zielig. naja alleen om die guppert te pesten die die bal in mn gezicht sloeg wil ikd at ie blauw wordt de eerste 10 minuutjes maardat zie ik dus morgen wel.
enneh maaike die examenstunt is iets met een wedstrijd wie heeft er de minste kleren aan (ow ikke echt niet ga dikke sjaal enzo omdoen) en ik zet mn fiets lekker niet in de fietsenstalling want dan kom ik dus echt niet meer weg daaro en heb geen zin om na de examenstunt me daar nog te vertonen

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 16:30

alme Maljoleintjuh!
Nah, snap ik ook meteen waarom ik je zo weinig zie op bokt, of heeft dat andere oorzaken.. TIS MOOI WEER EN IK ZIT binnen TE BOKKEN...

Jeeeeh, ga zo Joopseltje rijden...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 20:00

AUW!! Dat doet zeer!!! Nou ik hoop voor je dat ie 10 minuten blauw is }> en dan weer normaal Party!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Corien_, DotBot, DWitzel, Facebook, fleurtjeuh, Hootje, Silenna, tessaaa24, Urona447 en 160 bezoekers