Klimpoes

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Riëtte

Klimpoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-02 17:18

Onze poes heeft een nieuw truukje geleerd. Wij hebben glas in onze binnendeuren, en hij is altijd erg nieuwsgierig wat je in een andere kamer doet. Normaal gaat ie dan op de keukentafel zitten en kan ie naar de gang kijken. We zijn momenteel met onze voordeur bezig en zitten/liggen vaak op grond in de gang. dat kan ie vanaf de tafel dus niet zien. Heeft ie iets nieuws geleerd: Hij springt vanaf de grond tegen de deur (is zo'n vakjes deur met kleine ruitjes) en kan dus met zijn koppie door het glas kijken. volgens mijn man was ie vanmiddag verder om hoog geklauterd en zat nog een raampje hoger te koekeloeren.
Nu hem nog eens betrappen met camera (anders geloofd vast niemand ons...)
Vanmorgen sprong hij iets verkeerd en heeft op de een of andere manier de deur losgekregen. werden we wakker doordat er een poes op bed sprong. Dik duveltje!

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 19:24

Wat een floepert! Grappig dat ze altijd zo nieuwsgierig zijn naar wat er "ergens anders" gedaan wordt Haha!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 22:35

Onze poes van 17 sprong vroeger altijd de deur open, dan ging hij aan de klink hangen. We hebben in het begin de klink wel eens rechtop gezet, dan kreeg ze de deur niet open, maar dan bleef ze net zo lang miauwen, tot je vanzelf de deur weer open deed, dus dat hielp ook niet echt. Nou ja, dan maar bij ons op bed Lachen .

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Te koop Wintec dressuurzadel met cair 8-3-16 nieuwe foto's toegevoegd!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-02 09:29

Op zich heb ik er ook geen probleem mee: een poes op bed. Als ie maar stil blijft liggen. maardeze doetdat dus duidelijk niet. Te pas en te onpas sjeest ie de trap op en af -boemerdeboem, denderdender-. Ligt ie bij je op bed, en beweeg je je been ofzo dan denkt ie dat ie hem moet vangen en heb je een haal of een beet (niet vals, maar speels). Of hij komt voor je gezicht liggen en kijkt naar je als je slaapt (gadver, wat kriebelen die snoetharen!). Niet echt een succes dus. je doet dan dus geen oog dicht!

Sibold

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 11:13

Dan doen die van mij het beter. Poes 1 (oud) mag niet in de slaapkamer omdat die hele erg gaat lopen muiten (op je ogen meppen etc) en dat weet hij, zodra hij in de slaapkamer is en ik kom binnen, is hij weg. Haha! Poes 2 (jong) mag altijd in de slaapkamer, als ik slaap, slaapt hij en hij blijft net zolang liggen totdat ik opsta. Doet ook niet vervelend 's nachts maar ligt gewoon heel lief te pruttelen Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie