Pinkpop. Wie gaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Pinkpop. Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-02 17:06

De vraag is duidelijk. Wie gaan er dit jaar naar Pinkpop?

Mijn vriendje en ik gaan het hele weekend.


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 19:30

Das toch in Denhaag?
Ja ik ga dan wel,weet alleen niet wanneer, in iedegeval niet als er van die rockmuziek komt.

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 22:30

*zucht* 3jaar achter elkaar geweest, nu staat Muse er weer, dat bandje dat 2jaar geleden in een halflege 3fm tent stond, dat bandje met wie we in 013 in de kleedkamer hebben zitten praten, dat bandje met die zanger die gewoon precies zegt wat ik denk, dat bandje dat ik nu zo'n 2,5 jaar ken en zo verschrikkelijk graag weer wil zien spelen.. en ik zit examens te leren, gvd!! Boos!
en Matto speelt dr met Kane en kannik ook al nie zien.. *snif*

en als ik strax gelaagd ben.....alssss... dan kan k doen wat ik wil!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 22:36

ja mijn broer gaat wel met zijn vrienden groep maar ik heb net een paard gekocht en ja dan is het het een of het ander

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 23:20

Mijn lief gaat. Samen met z'n vrienden, 10 man ofzo. Ik heb -helaas- andere verplichtingen.

Nulla tenaci invia est via

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 23:23

Ja dat is echt banketstaaf van die examens die er net na zijn. (ik heb geen exame)
Maar ik ga ook niet Verdrietig maar ik ga wel op trektocht Haha! Haha!
mijn zus gaat wel dus als je ergens een krullebos ziet is het mijn zus Haha!

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-02 09:49

Ondanks dat ik examens heb ga ik wel heen. Ik heb vorig jaar zo'n leuke tijd gehad. Ik wil Lenny en Jewel zien!!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 20:19

Siempie schreef:
Ondanks dat ik examens heb ga ik wel heen. Ik heb vorig jaar zo'n leuke tijd gehad. Ik wil Lenny en Jewel zien!!


mn cijfers laten het gewoon niet toe om te gaan helaas. En ik vind het band aanbod niet bijzonder, veel grote namen, maar weinig wat me echt aanspreekt, of leuke bands die ik ook in zaaltjes kan zien. Alleen Muse he

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 16:50

voor mensen die nog kaartjes zoeken, ik heb er nog 2 liggen ( zie ook EA)
Lachen

Don't hate me cause you ain't me!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 00:36

Niet naar Pinkpop, maar naar Hurricane. Een festival in het kleine Duitse plaatse Schesssel. Opzich hebben ze best wel een leuke line-up http://www.hurricane.de . Jammergenoeg geen Tool of Zwan, maar goed, BRMC is ook behoorlijk vet en 'you'll know us by the trail of death' ook wel.

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 01:14

Margreet schreef:
Mijn lief gaat. Samen met z'n vrienden, 10 man ofzo. Ik heb -helaas- andere verplichtingen.


Ik vind jou niet een type die een vriendje heeft, gek he?

Trouwens, ik ga niet tussen stelletjes langharige blowers en drankorgels zitten, lekker in een naar bier stinkend tentje zitten hangen en al strompelend over de berg zwerfafval een wegbanen om gebruik te kunnen maken van de ondergescheten sanitaire facaliteiten wanneer ik moet plassen.

Daarnaast vind ik de muziek ook hopeloos en vaak alternatief. Als ik alleen al Anoek moederkoek hoor draait mijn maag zich om.

Bovendien komen er allemaal van die Sp-er en Groenlinks stemmers! Knipoog

Niet mijn manier om feest te vieren dus. Biertje in de Piano Bar in Scheveningen geeft mij meer plezier. Daar spelen ze tenminste ook nog eens kwaliteitsmuziek op een hoger nivo als dat Pinkpop.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 01:26

Prima"]
[quote="Margreet schreef:
Mijn lief gaat. Samen met z'n vrienden, 10 man ofzo. Ik heb -helaas- andere verplichtingen.


Ik vind jou niet een type die een vriendje heeft, gek he?

Trouwens, ik ga niet tussen stelletjes langharige blowers en drankorgels zitten, lekker in een naar bier stinkend tentje zitten hangen en al strompelend over de berg zwerfafval een wegbanen om gebruik te kunnen maken van de ondergescheten sanitaire facaliteiten wanneer ik moet plassen.

Daarnaast vind ik de muziek ook hopeloos en vaak alternatief. Als ik alleen al Anoek moederkoek hoor draait mijn maag zich om.

Bovendien komen er allemaal van die Sp-er en Groenlinks stemmers! Knipoog

Niet mijn manier om feest te vieren dus. Biertje in de Piano Bar in Scheveningen geeft mij meer plezier. Daar spelen ze tenminste ook nog eens kwaliteitsmuziek op een hoger nivo als dat Pinkpop.
[/quote]

Tssj, ben je er zelf al wel eens geweest? Want zo ervaar ik dus Pinkpop echt niet. Tuurlijk kan het wel op de wijze die jij beschrijft maar dat is dan je eigen keuze.
Ik vind het een leuk en gezellig open lucht muziekfeest. Blowen doe ik niet en ook niet met bier in een tenjte hangen (okee, ik woon ook vlakbij dus we kunnen gewoon naar huis). Ik vind de sfeer echt heel gezellig.
Graag had ik zondag gegaan (Macy Gray en Lenny Kravitz vooral) maar ik was te laat met kaartjes kopen.

Of schrijf je dit alleen maar om te stangen? Party!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-05-02 08:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 07:52

Prima schreef:
Ik vind jou niet een type die een vriendje heeft, gek he?


Hoezo niet?

Laat 'ie het maar niet horen *LOL*

Nulla tenaci invia est via

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 17:13

mdev schreef:
maar goed, BRMC is ook behoorlijk vet en 'you'll know us by the trail of death' ook wel.


BRMC is echt goed, doen soms sterk aan Motorpsycho denken (wat alleen maar positief is) maar toch weer anders. Wel erg kicke, net als Trail of Death, geniaal, heb ze vorig jaar op Lowlands gezien en was echt een goeie binnenkomer (want My Vitriol was quite slecht daar)

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 08:41

Margreet"]
[quote="Prima schreef:
Ik vind jou niet een type die een vriendje heeft, gek he?


Hoezo niet?

Laat 'ie het maar niet horen *LOL*
[/quote]

Kweet nbiet, je bent meer een vrijgezel typje; "ik heb geen vriend nodig"

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:15

MIJN Harry loopt er ook drie dagen rond...

Dus, mochten jullie hem tegen komen..afblijven, MIJN!

(voor vertrek heeft hij zich niet mogen wassen van mij...hij mag natuurlijk niet te kanp en verzorgd overkomen tijdens zo'n bijeenkomst van dronken wilde vrouwen... Knipoog )

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:21

M'n tweelingzusje van 15 ( jaaa 15! jong he?) gaat!
Ze is heel erg fan van live, dus daarom gaat ze eigenlijk.

Dus als je een meisje ziet met een zwart t-shirt met live erop, 2 staartjes, blauwe schoenen, een roze live-hoedje en die heel erg op mij lijkt....dat is mijn dubbelganger!! Haha!

Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 10:24

Marije schreef:
M'n tweelingzusje van 15 ( jaaa 15! jong he?) gaat!
Ze is heel erg fan van live, dus daarom gaat ze eigenlijk.


ik ging ook voor t eerst toen ik 15 was, heb me bestwel vermaakt ook, onze buren hadden behoorlijk veel erg lekkere drank bij zich en mochten dr zelf ook wel wezen Haha! (oops, ze waren 11 jaar ouder dan wij Knipoog)

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 11:53

Er stond vanochtend ook een stuk met Kane in de Telegraaf. Die gasten komen dus ook naar Hurricane, 's kijken of we met die gasten een beetje kunnen ouwehoeren.
'k Krijg er trouwens steeds meer zin in Cool ! We proberen zo'n grote leger tent te regelen, dan zijn we tenminste ook van dat ruimte probleem af.

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 13:08

een vriendin van mij gaat erheen; het hele weekend ook.

Het lijkt me supergezellig daar !! Iedereen praat met elkaar, en iedereen is aardig. Lijkt me wel wat hoor!
helaas heb ik ook andere verplichtingen.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-02 17:28

Mijn zus gaat. Het hele weekeind. En ze houd lang niet zoveel van die muziek als ik. Grrr. Maar ik heb met mijn vrienden al afgesproken dat we volgend jaar naar Pinkpop en Lowlands gaan. Ik zal nu vast beginnen met sparen...

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Beauuum, IASCrawler, Lalidan en 106 bezoekers