gaaf programma: fear factor

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

gaaf programma: fear factor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 21:11

hebben jullie dat wel eens gezien?

het komt op zaterdag avond op SBS 6 en op V8 en op zondag komt het ook nog een keer op V8.

ik vind het echt een gaaf programma maar die dingen die ze allemaal moeten doen!!!! sommige dingen zijn echt super eng en ander echt om te kotsen Misselijk Misselijk Misselijk

ze moesten een keer stierenballen Misselijk en varkensanus Misselijk eten... echt heel smerig.... of in een bak met schorpioenen liggen ofzo.... brrrr!!!!

ze moeten ook "enge" dingen doen, zoals van de ene rijdende vrachtwagen op de andere springen enzo.

ik vind het leuk om naar te kijken!!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:19

Ik vind dit echt afschuwelijk Boos!
Ten eerste snap ik niet dat mensen dit met zich laten doen, maar ja poen is belangrijker blijkbaar. En ten tweede vind ik dat je mensen dit gewoon niet mag aandoen. Mensen rauwe stierenkloten laten eten of kakkerlakken is ronduit om te kotsen en getuigt van weinig respect voor de medemens...(vind ik)

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-02 21:23

Sibold schreef:
Ik vind dit echt afschuwelijk Boos!
Ten eerste snap ik niet dat mensen dit met zich laten doen, maar ja poen is belangrijker blijkbaar. En ten tweede vind ik dat je mensen dit gewoon niet mag aandoen. Mensen rauwe stierenkloten laten eten of kakkerlakken is ronduit om te kotsen en getuigt van weinig respect voor de medemens...(vind ik)


dat doen ze toch zelf?!!! niemand dwingt hen om mee te doen, en als ze het niet zien zitten kunnen ze stoppen wanneer ze maar willen.
en ja, voor geld doen ze alles....

ik zou zelf iig nooit meedoen!!! die dingen die ze moeten doen lijken me wel gaaf, maar die eetopdrachten.... Misselijk Misselijk

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 21:51

Ik vind die eet opdrachten werkelijk om van te walgen...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:11

Ik snap dit soort programma's sowieso niet. Echt zoooo mega op kijkcijfers gericht.. Tuurlijk doen mensen het zelf maar is dat relevant? Kijk eens naar Jerry Springer and the like, er lopen genoeg gekken rond in de wereld. Dat ze het zelf doen lijkt me dus niet echt een criterium.

Weinig respect voor je medemens lijkt me beter in de buurt komen. Zelfde met zooi als die 'reality TV' meuk waarbij een camera ploeg boven op de meest gruwelijke ongelukken zit of zooi als 'explosief', bweeeh.

Totaaaaaal geen programma's voor mij. Ik vind het eigenlijk ronduit laag.

Maar goed, schijnt dat 'men' het leuk vindt om daar naar te kijken, hoeveelheid van dat soort programma's stijgt alleen maar.

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-02 23:29

Een jaar of wat geleden had je ook zo'n programma met Matthias (achternaam kwijt) en Wendy van Dijk, 'Over de rooie'. Vaak met onschuldige opdrachten, maar ik kan me ook een keer herinneren dat een vrouw poedelnaakt met alleen een strikje voor op zo'n ouderwetse fiets met een hoog voorwiel door Breda fietste. Uit vrije wil, maar toch. Je moet er van houden, van dat soort programma's. Mijn humor is het in ieder geval niet.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 03:59

In Amerika draait deze show al een tijdje. Ik kijk er eigenlijk nooit naar hoor. Ik vind het goor wat sommigen moeten doen!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 07:45

Jaa, ik heb het gister ook gezien en vond het ook wel leuk. Het was niet echt een smakelijk gezicht hoe ze die stierenballen gingen op eten Misselijk Gatsie. Maar ze moeten idd allemaal hele enge dingen doen zeg!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 08:26

Karin schreef:
Een jaar of wat geleden had je ook zo'n programma met Matthias (achternaam kwijt) en Wendy van Dijk, 'Over de rooie'.


Matthias Scholten is dat denk ik. Rare vent.


Ik kijk heel soms wel eens naar Fear Factor, altijd weer leuk om te zien hoe ver die mensen gaan voor wat geld. Ik snap t echt niet, waarom zou je in godsnaam een aantal koeienogen eten om (misschien!!!) geld te kunnen winnen. Vooral die eet opdrachten zijn ranzig! echt heel vies. Heb ook al een paar keer gezien dat ze in een bak met slangen moeten liggen gedurende 3 minuten. AChja als zij het er voor over hebben en t stoer vinden, wil ik af en toe wel even naar dat programma kijken hoor. Zo ben ik dan ook wel weer he Knipoog

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 16:00

Echt ontieglijk goor om te zien en de rillingen lopen over de rug, maar het is een grensverleggend programma voor de deelnemers!

Een vriendin van me is in Aalsmeer geweest om mee te doen met de selectie. Ze is zowiezo grensverleggend bezig en gaat ook voor een jaar naar het buitenland Huilen .
Haar motivatie om met het programma mee te doen was, naast die €8000,00, ook om eens te kijken tot hoever je in sommige dingen gaat, heel knap, maar nu ze het allemaal gezien heeft op tv heeft ze wel zoiets van.... jagh, ballen en ogen toch maar niet!

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:22

Ik ga helemaal met Sibold mee.

Ik vind het echt ranzig gewoon. Misselijk

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:43

Ik vind Fear Factor altijd wel leuk om te kijken!
Die mensen doen vrijwillig mee hoor (de meeste gewoon voor het geld, maar ok.), en ik vind het wel leuk om te kijken, hoe die mensen gestoken worden door schorpioenen enzo Knipoog Haha!

Mn oppaskindjes vinden het ook altijd heel leuk om naar te kijken (lees: 5 en bijna 8)!
Zaterdag toen die deelnemers moesten rennen met een politiehond achter hun aan, vonden ze dat eerst wel eng maar dat was alleen omdat die honden zo blaften. Toen ze zagen dat die mensen pakken aan kregen (duh, nogal logisch. Maarja, dat snapten ze niet) en die honden niks deden vonden ze het hardstikke leuk, en ze willen het elke keer zien als ik er ben!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:44

Ik vind het wel aardig om naar de kijken ( ja, ik heb aparte humor)

Ik lig altijd helemaal dubbel bij die opdrachten. Zoals gisteren: stierenkloten eten, dat doe je toch niet Misselijk ??!

Naja, ik vind het dus vreselijk leuk om naar te kijken, maar ik zou zelf echt nooit meedoen.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-02 21:36

Manon schreef:
Naja, ik vind het dus vreselijk leuk om naar te kijken, maar ik zou zelf echt nooit meedoen.


nee inderdaad!!! sommige dingen zijn wel kicken, maar die eetopdrachten..... Misselijk Misselijk

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 08:27

Lijkt mij juist wel tof om mee te doen, alleen zou ik denk ik afhaken bij die eetopdrachten. Als er geen eetopdrachten bij zitten...no problem....Ik wil trouwens ook als ik 18 ben meedoen aan chatchoice (als ik single ben dan }> ) maar dan zal dat wel niet meer bestaan Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 09:11

In Fear Factor gaat het nog het verst van allemaal, want daar moeten mensen hun gezondheid in de waagschaal stellen. zoals met een auto crashen en zien wie het verste komt (dan kun je goed een whiplash oplopen) of smerige dingen eten of in je mond nemen (zoals kippenpoten die tussen de maden liggen, iets wat je normaal gesproken nog niet met je handen wilt aanraken!). Maar het moet wel veilig zijn, want als er iets mis gaat met een van die mensen worden ze in de states gelijk gesewd he.

De hond is de betere mens

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 11:07

hebben jullie het de vorige keer gezien, moesten ze ringen opduiken in een bak met weet ik hoeveel tonnen dode inktvis... en stinken als een gek !!! ik zou niet meedoen, want ik vind het smerig en onverantwoordelijk programma, maar ja af en toe is het best leuk om te kijken. Behalve als ze van die vieze dingen gaan eten, dan zap ik even, want dat hoef ik dus echt niet te zien.....

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-02 22:14

Sando schreef:
hebben jullie het de vorige keer gezien, moesten ze ringen opduiken in een bak met weet ik hoeveel tonnen dode inktvis... en stinken als een gek !!!


o bah!!!! Misselijk nee die had ik niet gezien maar het klinkt heeeeel smerig...

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 06:31

Lang leve de reality TV (zoals -ik dacht- Yoep van het Hek al zei: Wanneer krijgen we live 'De zelfmoord van de week!').

Smerig programma, hoewel de opdrachten zonder eten en beesten best leuk zijn om naar te kijken.

Ik ben het niet eens met dat het getuigt voor weinig respect voor je medemens, ten eerste is het een programma enkel geil op de kijkcijfers en het gros van TV kijkend Nederland wil nou eenmaal dit soort programma's zien, de deelnemers laten zichzelf gebruiken, maar dat is imo hun eigen keus. Voor een bedrag van 8000 Euro dat soort dingen doen met kans op weet ik veel wat voor lichamelijk schade! Nou, dan heb je toch wel heel hard geld nodig! Knipoog

Iedereen kiest er uit vrije wil voor, de deelnemers en de kijkers ook.

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 08:43

Klopt.. Maar dat is natuurlijk niet zo moeilijk met een populatie van een paar honderd miljoen mensen. Daar zitten altijd wel mensen bij die bereid zijn te doen wat je wil (en dan maakt het totaal niet uit _wat_ je wil). Die zelfmoord van de week zou IMO gemakkelijk kunnen, zijn vast mensen die dat willen doen. Of een programma waar een stuk of wat mensen in een ruimte worden gezet en ze net zo lang doorvechten tot er maar 1 kan blijven lopen? Of tot er nog maar 1 leeft?

Het laatste heeft wat juridische complicaties, maar stel dat je daar mensen voor gebruikt die op de death row zitten? Dit soort dingen waren vroeger altijd in die Science Fiction achtige films, vind het al redelijk dichtbij komen nu.

Maar goed, het gros van de mensen wil het schijnbaar, maar ja, het gros van de mensen kiest ook op iets als een bijelkaargeraapt zooitje als Lijst Fortuyn Haha! Allemaal niet goed voor je vertrouwen in de mensheid Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:00

ik vind het wel een leuk programma, maar toen ze koeieogen gingen eten heb ik toch even gezapt...

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 09:06

De echte surviveldingen zijn leuk, maar die zie je steeds minder in het programma. voor zo'n ander programma moesten ze ooit eens van de ene skilift naar de andere klimmen, lijkt mij gaaf.
Dat eten en dergelijke vreselijk!!!

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 13:40

Ik heb ook weleens gezien dat mensen krokodillenogen moesten verorberen...er kwam allemaal goor zwart spul uit die ogen...ik heb toen ook even met mijn hand voor mijn mond gezeten.

Evenals het eten van wormen e.d. now or never vond ik nog een leuk programma...was meer gericht op het overwinnen van angsten, maar dit slaat werkelijk nergens op. Leuk om naar te kijken misschien, maar die mensen zijn waarschijnlijk ook publiciteitsgeil.

En zoals Buitenzorg al zei, met die opdrachten, kun je dat geld goed gebruiken voor medische zorg die je nodig zult hebben als één van die opdrachten verkeerd afloopt! Knipoog

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-02 23:36

XoNo schreef:
En zoals Buitenzorg al zei, met die opdrachten, kun je dat geld goed gebruiken voor medische zorg die je nodig zult hebben als één van die opdrachten verkeerd afloopt! Knipoog


haha, ja zou het daar voor bedoeld zijn dan?!!! Haha!

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, Dees, gerlienke, Jeanetdb, Jessica_1998, Jet, Kabayo, Liselot, maaikemuis, Majestic-12, massiemas, Merileth, Mo_86, moeshie, Moonlight91, Nathalie18x, Nolicapri, pretty, RenskeFrea, Solistar, stijntilla, waikiki_6, wisja, xnaomivdh, xxxmh, YandexBot en 71 bezoekers