Wat zou jij aan je lichaam willen veranderen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat zou jij willen veranderen aan je lichaam?

Gebit
9 (13%)
Ogen
3 (4%)
Ik ben tevreden zoals ik ben
11 (16%)
Overig
43 (65%)

Totaal aantal stemmen: 66


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-02 22:47

Mijn buik en benen blijven juist strakker als ik fanatiek rijdt...
Verward

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 08:33

Margreet"]
[quote="Prima"][quote="Margreet schreef:
Ik ben eigenlijk wel tevreden met mezelf, mag dat ook?


Dat zou je eigelijk niet denken zoals ik je gezien heb Haha!
[/quote]

Ik was toen niet bepaald in vorm nee.... Superbrak is een betere omschrijving!

Ik wil jou wel eens zien als je een nacht doorgehaald en zwaar gezopen hebt }>
[/quote]

Nee, weet ik wel. Ik vond je er goed uitzien, ondanks dat je doorgehaald hebt!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 08:37

XoNo"]
[quote="Barb schreef:
Voor een nijlpaard heb ik best een lekker bekkie Haha!


Haha! Haha! Haha!

Overigens heb ik me weer dood lopen ergeren aan die belachelijke opmerkingen van Prima Frusty Ik zou zijn kop weleens willen zien...weet iedereen altijd wel af te kraken, maar volgens mij is hij geen haar beter!
[/quote]

Hee? Dit snap ik niet hoor.......

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 08:59

euhhh ik heb ook wel een waslijst haha
ik mag een boel kilo's kwijtraken.
Sinds vorige week hebben wij nu een hometrainer Party!!
bovendien ben ik begonnen met hardlopen (euh red net het end van de straat ofzo...)
Tja verder ik heb iets flaporen die mogen ook wel recht maar eigenlijk heb ik daar geen problemen mee.

enne katrien zoals ik je gebit zie op de foto's heb je geen overbeet meer maar een open beet.
een overbeet is als je je kiezen op elkaar zet en er zit ruimte tussen je tanden onbder en boven maar als ik met mijn onderkaak naar voren schuif raak ik mijn boventanden wel.

bij een openbeet kun je dat niet.
ik ben een beetje een leek maar heb een jaartje bij een ortho als assistente gewerkt.
misschien moet je je tandarts eens vragen om een verwijzing en laat je het nog eens zien door een ortho misschien is er nog wat aan te doen? wij hadden vaak volwassen mensen met een beugel tot zeg maar een jaar of 45/50

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 09:54

Ik heb eigenlijk geen wachtlijst, maar:

Maar mijn grootste wens is : Die puisten moeten weg!!
Verder ben ik eigenlijk best wel tevreden met mezelf.
Alleen die puistjes he.... vet irri!

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 14:40

SuperPepeijn"]
[quote="Suzanne F. schreef:
Hahaha, nou Manuel: over die buikspieren hoef ik niet in te zitten, iedereen vraagt altijd of ik krachttraining doe, volgens mij komt dat als je goed recht op je paard zit en als je je bovenlichaam dus in balans moet houden, dat je dan je buikspieren aanspant............misschien toch nog een paar zitlesjes?????


Hm ik zit altijd ontspannen op t paard... Pas op het moment dat ik ze nodig heb (bij compensatie), gebruik ik mijn buikspieren. Moet er niet aan denken continu mijn buikspieren aangespannen te houden met rijden... Als jij dat wel doet, kan ik me voorstellen dat je zo'n wasbordje hebt... Of het lekker rijdt is een 2e.

Maar... wel leuk geprobeerd Knipoog
[/quote]

Nou Manuel, dit heet nou Aanspanning in ontspanning. Vergelijk maar met een Grand Prix dressuurpaard in een piaffe bijvoorbeeld. Die is optimaal aangespannen maar toch ontspannen in rug, lendenen etc.
Een paard met heel veel druk 3 meter van de grond laten passageren is geen kunst maar die expressie en die aanspanning van achteruit over de bovenlijn in ONTSPANNING te laten gebeuren is een heel ander verhaal.

Zo is het hetzelfde met de ruiter, om sowieso op een paard te kunnen zitten moet je al bepaalde spieren aangespannen hebben. Je moet dus die spieren in ontspanning aanspannen. Om je bovenlichaam recht te houden en jezelf dus lang te maken moet je wel die buikspieren aanspannen.

Dus als jij zo ontspannen zit als je zegt dan zak je als een plumpudding op je paard in elkaar, Haha! en ik denk niet dat dat het geval is. Knipoog
Misschien toch nog iets rechter gaan zitten?????? Schijnheilig Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 15:27

Ik heb ook mijn buikspieren gespannen hoor als ik rijd, als ik helemaal ontspannen ga zitten, kan ik ten eerste niet aandrijven en ten tweede zit ik dan helemaal onderuitgezakt als een zoutzak op Flair..

Je drijft toch ook met je kuiten aan, (als het goed is) dan zul je toch echt je kuiten aan moeten spannen want als ze ze ontspannen hebt zal je paard niet merken dat je aandrijft.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 18:21

Suzanne F. schreef:
Nou Manuel, dit heet nou Aanspanning in ontspanning.... Zo is het hetzelfde met de ruiter, om sowieso op een paard te kunnen zitten moet je al bepaalde spieren aangespannen hebben. Je moet dus die spieren in ontspanning aanspannen. Om je bovenlichaam recht te houden en jezelf dus lang te maken moet je wel die buikspieren aanspannen.

Dus als jij zo ontspannen zit als je zegt dan zak je als een plumpudding op je paard in elkaar, Haha! en ik denk niet dat dat het geval is. Knipoog
Misschien toch nog iets rechter gaan zitten?????? Schijnheilig Haha!


Ik ga niet teveel uitwijden wat betreft mijn visie over dit onderwerp in deze posting. Maar mocht je iets meer willen weten kan ik je het volgende literaire hoogstukje uit de geschiedenis aanraden: Ècole de Cavelarie, van Gueriniere. Misschien wel eens van gehoord?

Verder kan jij op dit moment vanachter jouw pc'tje niet beoordelen of ik of wie dan ook als een plumppudding op zijn/haar paard zit. En ik kan je verzekeren dat ik een redelijke onafhankelijke zit heb, met name door ontspannenheid. Natuurlijk gebruik je bepaalde spieren, maar of je, zoals jij suggereert er een wasbordje van krijgt nee dat geloof ik niet.

Manuel.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-02 18:26

mijn tenen: heb eelt die on weg baar is, hamer tenen, twee zijn groter dan mijn dikke teen en twee staan scheef en mijn dikke tenen zijn twee vieze hamers en mijn tenen zijn te lang

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 00:04

SuperPepeijn"]
[quote="Suzanne F. schreef:
Nou Manuel, dit heet nou Aanspanning in ontspanning.... Zo is het hetzelfde met de ruiter, om sowieso op een paard te kunnen zitten moet je al bepaalde spieren aangespannen hebben. Je moet dus die spieren in ontspanning aanspannen. Om je bovenlichaam recht te houden en jezelf dus lang te maken moet je wel die buikspieren aanspannen.

Dus als jij zo ontspannen zit als je zegt dan zak je als een plumpudding op je paard in elkaar, Haha! en ik denk niet dat dat het geval is. Knipoog
Misschien toch nog iets rechter gaan zitten?????? Schijnheilig Haha!


Ik ga niet teveel uitwijden wat betreft mijn visie over dit onderwerp in deze posting. Maar mocht je iets meer willen weten kan ik je het volgende literaire hoogstukje uit de geschiedenis aanraden: Ècole de Cavelarie, van Gueriniere. Misschien wel eens van gehoord?

Verder kan jij op dit moment vanachter jouw pc'tje niet beoordelen of ik of wie dan ook als een plumppudding op zijn/haar paard zit. En ik kan je verzekeren dat ik een redelijke onafhankelijke zit heb, met name door ontspannenheid. Natuurlijk gebruik je bepaalde spieren, maar of je, zoals jij suggereert er een wasbordje van krijgt nee dat geloof ik niet.

Manuel.
[/quote]

Als ik even mag,... om de beweging van je paard af te vloeien heb je je buikspieren wel zeker nodig. Het is wel zinloos om ze dan maar aan te spannen om ze maar strak te hebben, het gaat echt om het verwerken van de beweging. Dus volgens mij bedoelt iedereen hetzelfde.

Wat ik aan mezelf zou willen veranderen? Zo ongeveer alles, behalve de kleur van mijn ogen. Dus ik wil graag langer, dikker, andere kleur haar, ander gebit, andere bouw, de hele mikmak.
Het aller- allerliefst was ik een keertje een dag pijnvrij, dat zou me heel erg blij maken, blijer nog dan het perfecte figuur. Eén dagje maar....

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 11:42

Ik zou eigenlijk het liefst blauwe ogen en blonde haren hebben gehad. Dat leek me wel wat. Maarja

tatjana

Berichten: 268
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Leeuwarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 14:20

Ik ben wel tevreden zou alleen wat langer willen zijn, ben nu 1.65 en heb best korte pootjes het is gewoon vervelend in de bios en zo....
Aan de andere kant als ik 1.75 zou zijn zou ik Jara niet gekocht hebben want die is maar 1.56 dus alles heeft z'n voordelen!!!
De paarden zien toch geen verschil Haha!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:22

Karin schreef:
Twee dingen: m'n haar en m'n ogen (net als Margreet zie ik net *LOL* ).

M'n haar omdat ik het niet los kan dragen. Binnen de kortste keren pluist het alle kanten op of hangt het in pieken langs m'n gezicht, net afhankelijk van het weer. Er is geen enkele haarspray, wax of andere zooi die helpt (en geloof me maar, mijn kapster wordt er ook wanhopig van, zij heeft hetzelfde lamme haar als ik en daarom heeft zij haar haar in stekeltjes laten knippen Haha!). Het zou óf helemaal steil moeten zijn óf echt moeten krullen, maar niet zo half er tussenin. Dus vandaar dat ik het altijd maar fijn in een knotje frot.

En m'n ogen omdat ik de wereld zo graag meteen helder zou willen zien bij het wakker worden. Ik heb al jaren lenzen en weet niet beter dan dat ik ze 's morgens in doe en 's avonds weer uit, maar zodra ik ze uit doe, is de dag voorbij voor mij, kan ik niets meer. Het lijkt me zo heerlijk om zonder hulpmiddelen scherp te kunnen zien!

Verder ben ik tevreden met mezelf, de ene dag wat meer dan de andere dag, maar over het algemeen mag ik niet klagen.


Koop Vitamix voor je haar!Heb ik ook en het helpt! *LOL*