Nouja zeg..????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:10

Dan heb ik het beter getroffen geloof ik...
1 ienemiene probleempje (voor mij toch wel een klein beetje groot)
Hij vindt paarden echt NIKS!
Gelukkig heeft ie wel toegegeven dat als we later centjes en een eigenhuisje met wat grond hebben ik best een paardje kan houden Lovers Maar niet dat ik om de haverklap naar de manege moet (kan ik me wel een klein beetje wat bij voorstellen).
De mijne is dus niet in de aanbieding Lachen
(als ie dit leest gaat 'ie heeeel boos worden dat ik dit hier neerzet denk ik) Schijnheilig
Hij vindt de paardensite toch al niks en wil niet toegeven dat het goed in elkaar zit (Hij maakt zelf ook sites en paardenmiepen kunnen geen sites maken zegt hij, how-> Schijnheilig Frusty )

Ik stop maar...
Groetjes petra

:evaw:


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:16

RIeja jaaaaaa, Voor dat ie Aystralie heeft gevonden is ie wel ff zoet.
Zaterdag zei ik dat ik wel zou horen wanneer hij weer tijd voor me heeft, tot op heden blijkbaar niet. Het zal wel weer verkeerd gevallen zijn, die opmerking. Dat is natuurlijk veel belangrijker dan dat ik het gevoel krijg dat ik toch niet meetel en onderaan het lijstje hang. Oppervlakkig??

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:16

Ho! Ho!!

Ik laat me hier niet uitmaken voor paardenmiep hè! Lachen

BTW http://www.welshcob.nl is voor het grootste deel door Heike in elkaar gezet en zij is wel 100% 'paardenmiep' }>

Maar we dwalen af Knipoog

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 11:19

Bart -> Hij is gewoon jaloers }>
en op de site (het idee vooral, had ik moeten verzinnen vindt hij Verward )
en op het feit dat ik hier zo vaak zit Cool }>
Complimentje voor jou hoor!
Groetjes Petra

:evaw:

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 12:26

He Lov,

zo te horen heb je mijn ex te pakken, die was trouwens ook piloot. Ik kijk er nu trouwens wat nuchterder op terug, ben ook wat ouder en wijzer geworden Party!! Party!!
Fouten lagen niet alleen bij hem, ook bij mij. Maar goed.
Laura, wel een humor mailtje, ik lag helemaal dubbel.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-01 13:13

Oh als we het over piloten gaan hebben....
Kende d'r ook nog zo eentje (althans hij zei dat ie piloot was bij de luchtmacht)
Bleek ie achteraf in opleiding te zijn... en dan nieteens voor piloot maar voor reparateur LOL
Vond ik piloot heel wat beter klinken.
Hij leek trouwens wel wat op die Claudio..... Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 13:24

Deze geeft les en zou heel graag met zakenvliegtuigjes spelen, maar dat lukt niet.
Helaas ben ik oud en wijs genoeg om te weten dat ik bepaalde dingen niet meer hoef te pikken. Hij doet maar, maar ik wil er wat minder mee te maken hebben. Die bullshit op niks af weet ik nu wel.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 22:51

Aahhhhh ik kan nog steeds niet typen. Had geen zin hem te editen.
Naja, je begreep wat ik bedoelde. Maar laat hem dan naar Aystralië zoeken (voor je
het weet maak ik er nog een creatievere benaming van.. Gaaaap

Want die opmerking die ik ook maar gequot(vinnik ook een origineel woord) heb slaat ook weer nergens op...IMO........
Citaat:
Op 2001-05-10 11:16, schreef Lovely:
RIeja jaaaaaa, Voor dat ie Aystralie heeft gevonden is ie wel ff zoet.
Zaterdag zei ik dat ik wel zou horen wanneer hij weer tijd voor me heeft, tot op heden blijkbaar niet. Het zal wel weer verkeerd gevallen zijn, die opmerking. Dat is natuurlijk veel belangrijker dan dat ik het gevoel krijg dat ik toch niet meetel en onderaan het lijstje hang. Oppervlakkig??

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 23:17

Aaaaaahh!!! ik heb voor de lol ( in weze om me ex te pesten) me opgegeven voor http://www.theboxoflove.nl en daar kreeg ik precies hetzelfde mailtje!!!!!!!!!!!!!

*LOL* *LOL*

Groetjes ymke

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 23:36

Rieja, ik vond het wel een goed idee eigenlijk. Je typo kwam op een goed moment. Hoe meer hij uit het gezicht verdwijnt hoe beter.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 23:43

Lov; Heb je hem de laan al uitgestuurd eigenlijk?
Als hij tegen je zegt 'zaterdag hoor je wel weer wanneer ik tijd voor je heb'(tenminste zoiets in die trant, daar kwam het toch op neer) wordt je dan niet onwijs kwaad?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-01 23:56

Rieja, volgens mij was het juist andersom: Lovely zei dat ze wel zou horen wanneer hij weer tijd voor haar had (toch, Lov?).

Nu weet ik zeker dat hij en mijn ex uit hetzelfde hout gesneden zijn. Ik heb dit ook wel eens geroepen en dan hoorde ik ook dagen niets. Blij dat het over is, ook al riep ik dat een half jaar geleden nog niet. Maar je wordt inderdaad langzaam ouder en wijzer en dan ga je dit soort dingen wel inzien, hihi... Tong uitsteken

Toch maar aan de branddate dus... Wie weet zit er nog een lekkere Claudio bij! *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:24

Verleden zaterdag inderdaad heb ik hem voor het laatst gesproken, ik zei toen inderdaad dat ik het wel zou horen verder. Sindsdien heb ik niks meer gehoord. Op dat moment zei hij ook niks hoor en dan wordt je inderdaad wel kwaad in jezelf.
Maar goed, ik ben al genoeg kwaad geweest doordat ik steeds het gevoel heb dat ik onderaan het lijstje stond.
Hij weet nog van niks trouwens, ben bang dat het hem echt niet boeit.
Als hij weet dat ik me niet goed voel, dan trekt hij zich altijd wat terug (in het kader van mij met rust laten), ipv me eerst een rustig een aai over mijn bolletje te geven en me in te fluisteren dat het allemaal wel goed komt. Zo'n type dus.
Enfin zaterdag heb ik hem dus voor het laatst gesproken.
We zien het allemaal wel verder.
THanks voor jullie reacties, het is wel ff fijn om je gal te spuien, anders zit ik er ook maar in mijn uppie mee.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 09:37

DAT vind ik zo'n naaaaistreek! Dat als je je rot voelt het hem geen F*K kan schelen!!! Echt, had ook zo'n ex. Mijn hele wereld lag overhoop omdat mn moeder opgenomen moest worden... Ik was de avond daarvoor half aangerand door iemand en toen ik helemaal over de zeik dat aan het vertellen was, zat hij tv te kijken. "Wacht nou ff, dit is spannend" autoraces ofzo. Nou dan mag je van mij opsodemieteren. Zo ongeinteresseerd!! Ik bedoel, een relatie is niet alleen voor de 'goede tijden'hoor.. leuk en aardig samen lol, maar als de een zich klote voelt mag je als partner daar ook wel rekening mee houden en steun geven.. Vind ik. Sjonge jongen, kan er nu nog kwaad over worden. Boos!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:37

goeiemorgen dames!
heej Lov, dit klinkt als dat vriendje dat je toen ook al had................?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:40

Ja Ten, klopt. Heb nog niet de moed gehad om hem echt te dumpen. Hij komt aardig in de richting nu, trekt alles uit me, net zolang totdat er niks meer over is.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:42

niet toestaan doosje! dat is zo iemand niet waard! en JIJ verdient meer!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 09:57

Tja, zit wat in.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 10:03

Pfff... Lov en Laura, wat klinkt dit me ontzettend bekend in de oren.

Alles was altijd belangrijker dan zijn vriendinnetje (ik dus). Het leven moest ook altijd uit 'leuke dingen' bestaan, samen naar de supermarkt was al te banaal. Hij zag niet in dat je over serieuze dingen ook op een prettige manier kon praten, hij liep er altijd voor weg. Inderdaad onder het mom van 'laat haar maar ff met rust'. Terwijl ik ook die arm om me heen nodig had! En voor anderen rende hij altijd, voor mij moest hij bij wijze van spreken zijn agenda tevoorschijn halen.

Toen het net 2 weken uit was, kreeg ik te horen dat hij me wat moest vertellen: hij was weer met z'n ex van 3 jaar geleden uitgeweest (die hem destijds keihard had gedumpt voor een ander) en ze hadden gezoend. Toen ik hem vertelde dat ik dat niet zo leuk vond om te horen, kreeg ik te horen: 'Ja vind je het gek, met haar kan ik wel praten over de leuke dingen des levens'. Ik heb hem fijntjes verteld dat het leven niet alleen bestaat uit leuke dingen, en dat een relatie op wel wat meer gebaseerd mag zijn dan lol. Heb ook maar meteen verteld dat ik hem voorlopig liever niet wilde spreken. Dat was vorig jaar oktober dus. Hoop dat hij nu gelukkig is, ik in ieder geval wel!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 10:47

Mijn hoofd is echt een zeef ofzo...ik kan niet meer typen, niet eens meer lezen...hoe moet ik die examens door gaan komen?

Hee Lov; het zal wel niet zo makkelijk liggen, maar ik krijg echt een beetje een gevoel van 'waarom dump je hem niet gewoon?'

[edit:BartVB]irri quote weggehaald[/edit]
_________________
I'm not an addict, maybe that's a lie.....
-K's Choice-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-05-11 10:55 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 11:08

Karin, het is dezelfde geloof ik. met anderen kan hij wel wel praten etc. Met mij niet blijkbaar, duuuuuuh eerst ff luisteren misschien??
Als je mensen continu afzet tegen anderen zul je ze nooit begrijpen.
Met bepaalde probleempjes hoorde ik ook vaak dat hij 'dat allemaal al te vaak had meegemaakt'. Dan ben je wel even stil dus. Want ik heb helemaal niks te maken met wat mensen hem aangedaan hebben, ik doe dat niet. Dus kan hij me dat ook niet verwijten, maar in a way lukt hem dat toch.

Dumpen ja, dat is wel de bedoeling.

Als ik hem niet bel, hoor ik waarschijnlijk nooit meer wat. Want vergeet niet dat hij nu beledigd is door mijn opmerking (dat ik wel zou horen wanneer hij tijd heeft).

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 02:07

Dit 'ontspoorde' topic heeft me de hele dag bezig gehouden. 't Is nu 2 uur 's nachts en ik kan nog niet slapen. Moet er toch nog even wat over kwijt.

Het minste wat je in een relatie mag verwachten, is toch wederzijdse interesse? Je hoeft niet alles te delen, maar je wilt toch in ieder geval serieus genomen worden door de ander, en je niet hoeven inhouden met wat je doet of zegt? Ik zie dat nu in jouw verhalen gebeuren, Lovely, en alles komt weer boven. Niet dramatisch ofzo, maar net wat ik zeg, het zet me wel aan het denken. Dit is niet wat we willen, maar waarom hebben we dan toch zo de neiging te blijven hangen aan iets wat niet klopt, maar toch vertrouwd is? Is het zo moeilijk om iets los te laten waar je ooit in geloofd hebt, vertrouwen in hebt gehad, of is dat vertrouwen er nooit geweest, heb je altijd al getwijfeld of je er wel goed aan deed om deze relatie te beginnen/voort te zetten?

Niemand is perfect, ook de perfecte relatie bestaat daarom naar mijn idee niet, maar je kunt er wel naar streven. Alleen is het zo jammer als het eenrichtingsverkeer blijkt te zijn, als je er een hoop energie in pompt, maar er niets voor terug krijgt. Dan blijft er maar één ding over: kappen met die hap.

Maar waarom blijft het zo verdomd moeilijk om die knoop door te hakken, ook al heb je wel allerlei gedachten in die richting? Is dat nu wat ze 'emotionele afhankelijkheid' noemen? Anders had je er toch al lang een punt achter gezet?

Pfff... ik heb mijn gedachten maar weer eens laten gaan. Ga nu maar eens proberen te slapen, dit malen is niet goed voor mij...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 02:29

Ik wil eigenlijk heel melig gaan doen maar weet niet of dat nog lukt na het vorige bericht.

Ik ben namelijk compleet gevallen voor een kerel met een vriendin, (die overigens wel met me flirt, ik heb nog steeds hoop maar t wordt wel steeds minder) lekker kansloos. Dat gebeurt me wel vaker dus misschien moet ik die vriend van Lov dan maar overnemen Lovers Haha! Lijkt me wel wat, een piloot. En ik ben er ook nooit dus misschien gaat dat wel samen Verward

Ben dus een beetje gefrustreerd single Frusty
Is nu al zo erg dat ik donderdag met een vriendin naar de Woo in Utrecht ga om mijn zoen techniek een beetje op te vijzelen, triest hè? Bloos

De Woo, ik vond altijd dat ik daar boven stond, maar helaas...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 09:35

Hee Zep, jij was dus ook nog laat wakker!

De Woo, daar heb ik heel wat uurtjes doorgebracht. En dat eindigde inderdaad wel de nodige keertjes in het opvijzelen van zoentechnieken. Tip: de Apenrots, en laat jezelf flink zien! Knipoog

De Woo is inderdaad niet zaligmakend, maar voor een keertje best leuk. En wat die kerel met vriendin betreft: dat had mij ook kunnen overkomen. Het is me zelfs overkomen, maar gelukkig ging snel genoeg de rem erop want erg blij word je er niet van...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 10:08

Mannen met vriendinnen tja. Mijn eigenlijke grote liefde had ook een vriendin maar was wel erg bezig met mij. Omdat hij nog steeds een vriendin had durfde ik niet op zijn avances in te gaan. Die avances waren er zeker en duurde erg lang ook nog trouwens. Dat maakte mij erg onzeker want als hij alleen maar een bijslapertje wilde dan duurde het toch niet zo lang?? Deze man zit nog steeds in mijn hoofd en ik wordt continu aan hem herinnerd. Er was iets tussen ons, daar is geen twijfel over.
Omdat ik vreemdgaan heel verwerpelijk vind deed ik er dus niet aan mee, mede ook omdat ik zelf emotioneel betrokken was. het zou teveel pijn doen denk ik.

Karin, ergens vind ik het wel heel erg dat je hier zo mee zit, dat is niet de bedoeling namelijk. Je bent wel erg een steun voor mij, maar ik wilde liever dat je er zelf niet zo onder zou lijden. Malen en wakker liggen is niet goed voor je, daar weet ik alles van.

Het is nu alweer zaterdag en ik heb dus al een week niks gehoord en ik heb zelf ook niet gebeld. Het weer is mooi en dus zal hij wel lekker met vliegtuigjes aan het spelen zijn.
Je hebt wel gelijk dat deze ellende al veel te lang duurt, maar ik heb in het begin heel erg mijn best gedaan om te kunnen vertrouwen, vandaar dat ik er moeite mee heb om het zomaar overboord te zetten. In het begin was ik doodsbang en dat komt weer door hele desastreuze ervaringen uit mijn verleden. Hij begreep dat wel, maar was de impact ook weer vrij vlot vergeten. Hij begrijpt niet wat het voor mij betekent als ik zeg dat ik me veilig moet voelen.
Wat ik heel erg met je eens ben en ook erg mee zit is dat ik sommige dingen niet kan zeggen of doen. Ik wil die vrijheid wel hebben, want de vent waar ik mee ga moet toch onvoorwaardelijk achter mij staan??? Nu is het toch zo dat ik inmiddels weet dat ik sommige dingen niet mag zeggen of doen. Dat heeft me al een kerst, oud en nieuw, pasen, koninginnedag etc gekost. Vooral oud en nieuw was heel erg, dat was net na het overlijden van mijn stiefvader, wat er toen gebeurde was heel erg.
Het zit me dus wel dwars dat ik over bepaalde dingen op mijn tellen moet passen en vooral niet door moet vragen of de spijker op de kop moet slaan, want daar wordt ie zenuwachtig van. Hij heeft ook heel erg de neiging om op verkeerde dingen in te gaan helaas, het bekende afdwaalgedrag. Over mij heeft hij ook wel ideeen, maar die zijn niet altijd raak. Daarom twijfel ik er ook aan of hij mij wel echt begrijpt. Oke, ik ben niet makkelijk, maar het schijnt wel mogelijk te zijn.
Als het over paarden gaat, klets ik aardig mee maar IRL ben ik niet zo'n held. Het is niet zo heel moeilijk om mij de hoek in te blazen, het zelfvertrouwen druipt er niet vanaf zeg maar. Als zo'n vent je dan zo onzeker maakt, dan is dat niet echt goed.
Heel verhaal al weer.

Maar, zometeen ga ik snel naar stal want het paard van een vriendin heeft een veulentje gekregen en dat is een betere tijdsbesteding dan malen over een vent toch??

Liefs,
PS, niet meer zo piekeren hoor.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 bezoekers