Ik had met onze eerste al moeite een leuke naam te bedenken, maar dat is gelukt. Nu met tweede op komst vind ik het nog lastiger omdat ik nu (ik heb er geen last van ) een naam moet zoeken die bij onze eerste, Sterre past...
zijn namen waar ik persoonlijk niet echt een fan van ben; maar ze staan wel bij de naam van je eerste meisje. gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
De namen die je net geeft zijn helaas al een tijdje geleden afgewezen. Mijn vrouw is nog al kritisch met namen. Ook wel terecht, je kind moet er de rest van zijn of haar leven mee doen.
Ik vind Tamsin wel een mooie naam, deze hoor je ook niet vaak in Nederland en is wel een beetje appart. Verder vind ik Fleur, Bo/ Beau ook leuke namen. Succes
allereerst gefeliciteerd! geweldig he! nu nog een naam verzinnen ja dat valt niet mee. Mijn zoon heet Joepie maar als het een meisje was geweest had ik haar Kees genoemd.
Hooi, Gefeliciteerd natuurlijk!! Ik vind deze namen wel mooi: -Jil -Jamy -Tamar (Haha zo heet ik zelf) Tjaa...Verder weet ik nog wel wat namen maar dat is niet echt iets Nou doeii XxxXTamar
idd was Amber ook het eerste waar ik aan dacht. Verder vind ik Floor er ook wel bij passen. Of natuurlijk Nanya . Mijn vader wilde Tanya/ Tanja en mijn moeder Nanda -> even combineren en je hebt een originele naam