Het duivelse complot van Ad Melkert

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Het duivelse complot van Ad Melkert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 17:07

Het duivelse complot van Ad Melkert



Door Luc Holleman en Michiel Hulshof


Van de leden van Lijst Wijlen Pim Fortuyn tot advocaat Gerard Spong, en van de man in de straat tot strafpleiter Oscar Hammerstein. Ze weten het allemaal: AD MELKERT is de HOOFDSCHULDIGE aan de moord op Pim Fortuyn. Melkerts eigen bijdrage aan de demonisering van ONZE VOLKSHELD was een bescheiden ‘Nederland wordt wakker’. Maar er is meer. STEMHOK.NL ONTHULT hoe Ad Melkert op de achtergrond leiding gaf aan de hetze tegen Professor Pim. Wie lieten zich allemaal gebruiken door de gehaaide PvdA-lijsttrekker?



6. De Volkskrant

De PvdA, de VARA en de Volkskrant. Allemaal handen op dezelfde rode buik. De Volkskrant publiceerde op 9 februari het gewraakte artikel-1 interview met Pim Fortuyn. Officieel geschreven door Hans Wansink en Frank Poorthuis, maar deze bekende journalisten fungeerden slechts als GHOSTWRITERS van, jawel, Ad Melkert. In ruil voor een gezellig avondje CHILEENS ETEN in Huize Melkert.



5. Extreem-Links

Naar aanleiding van het Volkskrant-interview vergeleek D66-voorman Thom de Graaf Fortuyns denkbeelden met die van HITLER, door een stukje voor te lezen uit het Dagboek van Anne Frank. De mensen die deze boodschap nog niet begrepen hadden, werden door Paul Rosenmöller bediend met een emotioneel ‘dit is niet rechts, dit is extreem-rechts.’ De Graaf en Rosenmöller hadden deze one-liners niet zelf bedacht. Ad Melkert en PvdA-meesterstrateeg JACQUES MONASCH gaven deze citaten per SMS door, vergezeld van de volgende boodschap: ‘ZEG DIT, OF NOG 4 JR OPPOSITIE’.



4. Dagblad Trouw

Zelfs Trouw, misschien wel de BESTE KRANT VAN NEDERLAND, omschreef Fortuyn in het hoofdredactioneel commentaar als een man met de intelligentie van Hitler en de charme van Heinrich Himmler, het hoofd van de SS. Ad Melkert moest zich bij de altijd integere Trouw-redactie bedienen van een heel SLINKSE TRUC. Vermomd als adjunct-hoofdredactrice Harriët Salm wist hij deze grove beschuldigingen op de voorpagina van Trouw te plaatsen



3. De VVD

VVD-partijvoorzitter Bas Eenhoorn vergeleek Fortuyn met Mussolini. Minister Gerrit Zalm noemde hem ‘een gevaarlijk man’, waar je niet achteraan moest lopen. Dijkstal maakte het af met ‘hij is een combinatie van Janmaat en Dewinter’. De VVD’ers deden deze uitspraken niet vrijwillig, maar ze moesten wel. Ad Melkert had gedreigd COMPROMITTERENDE FOTO’S van een HOGE VVD-VROUW in de regering te verspreiden.



2. De BBC

Zelfs het gerenommeerde Britse televisiestation BBC liet zich misbruiken voor linkse anti-Fortuyn PROPAGANDA. Star reporter Kirsty Lang ging bij een nietsvermoedende Pim Fortuyn op huisbezoek en vergeleek hem daarna met Jean Marie Le Pen. Voor dit snode plan moest Melkert gebruik maken van de diensten van zijn rode KAMERAAD TONY BLAIR, die de onafhankelijkheid van de Britse pers graag opofferde om Nederland te ontdoen van ‘dat rechtse gezwel’.



1. Pim Fortuyn zelf

De Rotterdamse volksheld Pim Fortuyn zelf liet geen mogelijkheid onbenut om de suggestie te wekken dat hij het extreem-rechtse gedachtegoed omarmde. Zo zei hij: ‘Meneer, als ik het juridisch rond zou krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: d’r komt geen islamiet meer binnen.’ En: ‘De islam is achterlijk, ik zeg het maar: het is gewoon een achterlijke cultuur.’ Ook buiten Nederland deed hij zijn best zich van zijn meest rechtse kant te laten zien. Tegen een verslaggever van de Vlaamse krant De Morgen zei hij over vreemdelingen: ‘Al onze problemen in de gezondheidszorg, veiligheid en onderwijs, zijn gerelateerd aan die problematiek.’ En: ‘Ik formuleer het zo: we moeten wel zorgen dat de gasten het huis niet over gaan nemen.’ Zo leek het nét alsof Professor Pim een VREEMDELINGENHATER was. Maar zo had hij het allemaal niet bedoeld. Hij deed de gewraakte uitspraken louter op advies van een ANONIEME BELLER. U raadt het al.

Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:38

het probleem is dat de uitspraken van Pim fortuyn meerdere malen compleet verdraait zijn.

Daarom vond ik hetzelf onnodig om nog langer naar nieuws berichten te kijken of de krant te lezen.
Als ik de woorden van pim wou horen keek ik wel naar een debat.
helaas heeft iemand ervoor gezorgt dat dit niet meer mogenlijk is.

En daarnaast vind ik de beschuldigingen dat rosenmuller of melkert mede verantwoordelijk zijn voor de moord toch wel een erg radicale uitspraak.
Het is tenslotte de MEDIA die alles uitdikte.
Melkert heeft toch de trekker niet overgehaald of wel soms??? Dan heb ik iets gemist geloof ik.

Ik ben bang dat als er een zaak van komt of iets dergelijks dat beide heren zullen opstappen.

En nogmaals om meer duidelijkheid over de uitspraken van Fortuyn. In het Intervieuw met ivo Niehe heeft hij duidelijk laten zien dat hij zeer geschokt was dat men hem vergeleek met Hitler!! Of andere extreme figuren. Ik noem Pim nou niet een extreem figuur. Hij was gewoon een man die voor zijn mening uitkwam en absoluut niet getikt was.

Ik hoop dat iki een beetje knap ben ingesprongen op het bericht.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 17:56

haha. Leuk stukje, Troef!

Er mist nog een foto van melkert naast, met duivelshoorntjes op zijn hoofd en een paar vlammen erachter! }>

Waar heb je dit gevonden?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 18:27

Doet me denken aan 'top10 reasons why'... van de Saturday Night Live show.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Troef

Berichten: 1571
Geregistreerd: 27-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-02 18:57


Een snelle wordt van zelf langzamer
Maar een langzame wordt .............

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 19:28

was iets te serieus geloof ik? Verward Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 20:02

Melkert, Rosenmüller, of Kok zijn allemaal geen hoofdschuldigen, dat is namelijk de persoon die op 6 mei een paar kogels door fortuyn heen boorde, ik vind dit wel zo'n enorme ONZIN

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 21:32

Zware bewaking bij het huis van Melkert... (hij woont hier in de buurt)

Nulla tenaci invia est via

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-02 22:13

Margreet schreef:
Zware bewaking bij het huis van Melkert... (hij woont hier in de buurt)

...in afwachting op de volgende idioot *LOL*

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:42

inderdaad, sjongejonge, ben blij dat de anderen nu bewaakt worden, had bij pim ook moeten gebeuren.
Als ze nou dat figuur die hem neergeschoten heeft lekker opsluiten en de rest met rust laten.

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 10:44

Tsja, iedereen blijft verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Melkert en Rosenmuller hebben die vent niet eens opdracht gegeven. Die vent is zelf schuldige en die alleen. Het is dus een onbegonnen zaak.

De hond is de betere mens

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-02 11:16

Ik vind het nergens op slaan dat ze hun de schuld van de moord geven!!!
Pim heeft uitspraken gedaan die vrij hard waren en ze later ook wel weer een beetje terug gedraaid.
Ik was het met veel dingen met hem niet eens...maar ik vind het natuurlijk wel vreselijk wat er gebeurd is!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Eloya, GoogleAdsense en 35 bezoekers