Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
John_1983 schreef:Als dit zijn eerste en laatste leugen tegen je is........
loveblacky schreef:ai, dat is raar!!
maar ja als je hem echt leuk vind kan het op zich wel.. ik bedoel hoe ouder jullie worden hoe minder het verschil nog uitmaakt.
maar oké toegeven, voorlopig is het wel een groot verschil, helemaal omdat meiden over het algemeen ook nog eens twee jaar voorlopen op jongens he, in denken en doen.
en dat zou voor iritatie kunnen zorgen maar dat zal de toekomst wel uitwijzen toch?
het kan namelijk ook best heel goed gaan hoor!
waarom had hij gelogen dan eigenlijk, omdat je hem anders niet wou? (dat hij dat dacht?)
en strafbaar niet hoor denk ik hij is toch 16 geweest dat was toch de grens dacht ik? (weetnietzeker)
Quellian schreef:Haha, dat heb ik ook een keer gehad!
Leuk geweest voor de sex, verders hoefde ik niets meer van hemHou niet van liegende mensen
John_1983 schreef:Als dit zijn eerste en laatste leugen tegen je is........
Renske20 schreef:hahaha meid ik ken het
het toen ik bijna 23 was met mn zatte kop met een jongen hier uit t dorp sex gehad, die beweerde ook altijd dat ie 21 was, werkte ook bij de kroeg hier en zat bij een vriendnegroep van mijn leeftijd+ouder enzo maar bleek die 2 maanden later pas 18 te worden
achja, ik kan met recht zeggen dat je er nix van voelt
Duke schreef:Tja, hij heeft wel gelogen, maar om hem nu direct te dumpen...
Hij was blijkbaar zo van je onder de indruk dat hij een leugentje om bestwil probeerde om er voor te zorgen dat jij hem ook interessant vond. Dat is gelukt blijkbaar.
Ieder mens liegt wel eens en als hij nu had gelogen dat hij vrijgezel was, maar eigenlijk een vriendin had, of zoiets dergelijks, was het onacceptabel. Maar dit... ik vind het wel schattig. Hij wilde blijkbaar zo graag verder met je dat hij loog over z'n leeftijd.
Als je echt gek op hem bent, maakt die drie jaar leeftijdsverschil ook weinig uit.