Op Pim stemmen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:46

24 zetels......moi, valt mee toch?

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 21:50

vind je??
't zijn er nu 26 in de defenitieve prognose.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:10

nee dat kan niet definitieve prognose wij hier in het kleine dorpje stemmen nog gewoon met een rode podlood en die stemmen zijn in een uur echt nog niet geteld en doorgegaan naar den haag we kijken over een uurtje wel weer.

Ik vind trouwens wel dat je niet op een partij moet kiezen uit medeleven we moeten het er wel mee doen de komende 4 jaar. Ze hebben geen voorzitter en zeg nou zelf 2 voorzitters binnen een week beloofd niet echt veel goeds!!!

Pugi

Berichten: 1205
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:14

Voor Zep: Zie voor het partijprogramma van de LPF: www.pimfortyun.nl
Zeer helder en duidelijk, hoezo geen partijprogramma verdiep je er eens in zou ik zeggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:34

dione schreef:
Voor Zep: Zie voor het partijprogramma van de LPF: www.pimfortyun.nl
Zeer helder en duidelijk, hoezo geen partijprogramma verdiep je er eens in zou ik zeggen.


Noem je dat een partijprogramma? Tegenwoordig wordt ieder stukje proza met hier en daar een kreet al een partijprogramma genoemd geloof ik.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-02 22:48

SAKKIA schreef:
nee dat kan niet definitieve prognose wij hier in het kleine dorpje stemmen nog gewoon met een rode podlood en die stemmen zijn in een uur echt nog niet geteld en doorgegaan naar den haag we kijken over een uurtje wel weer.

Ik vind trouwens wel dat je niet op een partij moet kiezen uit medeleven we moeten het er wel mee doen de komende 4 jaar. Ze hebben geen voorzitter en zeg nou zelf 2 voorzitters binnen een week beloofd niet echt veel goeds!!!


Het is ook een definitieve prognose, geen uitslag!
Prognose is verwachting/voorspelling.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:17

Nou, blijkt dat ik met vele andere Nederlanders op LPF hebben gestemd. Ja, ze staan WEL ergens voor, en ze hebben een programma. Ik heb op dit forum ook al tig keer uitgelegd wat mijn motieven zijn.
Ik ga daar niet nog een keer over uitwijden. GEwoon respecteren mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:35

Ik respecteer je keuze, ik begrijp hem alleen niet. Mijn motieven daarvoor heb ik ook al herhaaldelijk uitgelegd.

germie

Berichten: 25939
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 09:35

26 zetels, goed uitslag, gun ik ze wel. Heb zelf zitten dubben, of LPF, of LN. Maakte mij niet zo veel uit. Dus ik ben tevreden.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:30

Mijn idee, ben het met je eens Zep: ik respecteer de keuze van LPF-stemmers maar snap er geen biet van. Zoals ik gister tegen een vriendin zei: 3 x liever Pim F dan LPF! Want die partij bestaat IMO uit een stel enge machtsbeluste mannen. En die - hoe heet ze – De Jong…die gister helemaal hysterisch ging huilen. Dacht nou net dat dat de enige stabiele was.
Ik denk dat we rechtsom gaan (CDA, VVD en LPF) en als links stemmer vind ik dat enerzijds natuurlijk niet echt jofel. Ik denk echter dat een kabinet met LPF niet lang zal standhouden. En ik denk dat het CDA zoveel stemmen heeft gekregen omdat ze in deze warboel wel het meest stabiel overkomen. Wat mij betreft dus een goede uitslag: Balkenbrij heeft mijn vertrouwen als premier.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 10:48

Ach ja in tijden van crisis richt de mens zich tch weer tot het geloof he?! Haha!

Balkenende heeft mijn steun ook. Ben wel benieuwd hoe lang ze het met die mafioso van LPF volhouden...

Balkenende is goed omdat hij rust en vertrouwen uitstraalt en dat heeft een premier nodig.

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 11:45

Heb ik net ook in het andere topic van Stef gezet. Ik hoop toch niet dat het CDA er straks de dupe van wordt als het misgaat met het nieuwe kabinet. Dat hebben ze niet verdiend.

Het viel me op dat Groningen de enige stad was waar de LPF bijna geen stemmen had!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:53

Haha! Haha! need I say more?

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-02 14:54

Nuchtere mensen die zich nei al teveel door emoties laten leiden. Dat doet de klei onder de klompen nou met je Haha!