Ik heb 't ook al een aantal keren gehad. Echt heel erg vervelend.

Na een bezoek aan de HA kreeg ik van een studiegenootje de tip om cranberrycapsules te slikken. Bijvoorbeeld van het merk Cranberola, hier te krijgen in de reformwinkel. 't Helpt ook als je voelt dat er een blaasontsteking aan zit te komen i.c.m. veel drinken. Maar goed, als je er echt last van hebt, kun je het beste wat ochtendurine inleveren bij de HA. Met een antibioticakuurtje ben je er zo weer af.
Hou er rekening mee dat antibiotica wel invloed kan hebben op de werking van de pil. Mijn HA zei daar niets over, maar ik kwam er zelf achter. (niks geen gevolgen qua getrappel van kindervoetjes ofzo hoor

)
Grappig, mijn HA en zijn assistente spraken elkaar tegen. Cranberrycapsules en vitamine C zouden volgens mij HA geen invloed hebben op de zuurtegraad van je urine, maar z'n assistente adviseerde het me wel. Maar goed, achterliggende gedachte is natuurlijk dat je bij klachten naar de HA moet gaan.
Afsluitend is dat mijn tip ook: ga naar de HA en neem meteen een potje ochtendurine mee (als je een afspraak op de ochtend hebt). Sterkte en beterschap.