ff van me afkletsen...(vervolg op situatie van een poosje te

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 12:51

oh geweldig, leef je uit en mep er op los(wel zorgen dat je een geldig excuus hebt) ik kan erug chacho/boos kijken af en toe, en erg bitscherig uit de hoek komen en dan lucht het erg op om me uit te leven op irri gozers, bij de meeste hoef ik nog maar te kijken en dan maken ze rechtsomkeerd, nu nog oefenen op de tegenovergestelde reactie Haha! maaruh, om weer bij jou te komen, denk aan jezelf he, heeft jou telefoon geen blokkeer functie, dan KAN ie je helemaal niet meer bellen, gna gna, lekker rustig dus *LOL*


Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-01 14:21

M'n telefoon heeft dat volgens mij wel, maar ik weet niet hoe dat werkt. Weet iemand dat? Blokkerfunctie bij een 3310 met Ben-abbo?

KNuf

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 15:29

staat in de gebruiksaanwijzing.
6-instellingen, 3 beveiligingsinstellingen, 2 oproepen blokkeren.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Arlette1991, dierenfan, Gianti, haffiefreak, lenaa_tje, Lestria, meniekske, Miesemuisje, Nanu, Nathalie18x, supertammy, Unit, Wescha, XxLMMxX en 48 bezoekers