Mijn vriend en zijn 1 tegen 100 avontuur

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

deedee19

Mijn vriend en zijn 1 tegen 100 avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 00:20

We waren om te beginnen al veel te vroeg daar. We zouden om half een daar moeten zijn maar het bleek verzet te zijn naar 16.00 uur dus we moesten er pas om half drie zijn. Dus eerst maar even Aalsmeer in geweest en om half drie weer terug gelopen naar de studio’s.

Roger heeft zich daar gemeld en kreeg stoel 6 toegewezen. We hadden ons inmiddels aangeschoven bij een van onze buurtgenoten die ook mee deden. Iets voor vieren mochten we de zaal in. Dus Roger op zijn stoeltje 6 en ik bij het restpubliek.

Vlak voor de opnames startten kwam er een mevrouwtje naar Roger toe die vond dat zijn kleding niet kon. Roger had nl. korte mouwen aan en dat kon echt niet dus hij moest mee naar achteren. Daar hadden ze alleen helaas geen kleding in zijn maat Dus Roger zei: “laat nou maar want ik kom toch niet op de stoel” Toen mocht hij weer terug naar zijn plek.

Op DE stoel zat op dat moment een oud vrouwtje. Roger mocht nog niet meespelen, want dat mochten alleen de overgebleven kandidaten van de vorige opname. Maar dit vrouwtje was na twee vragen af waardoor er uit de overgebleven mensen waarvan het lampje nog blauw was een nieuwe kandidaat, dit keer een man, werd uitgekozen. Deze man was na een paar vragen al af. Roger helaas ook dus hij mocht niet meedingen naar de stoel. Deze keer kwam er weer een vrouw die het ook weer niet lang volhield. Leuk hoor want dan moet iedere keer de opname stoppen om de kandidaat gereed te maken. Toen deze mevrouw afviel had ze nog 50 tegenstanders waaronder Roger. Langzaam werden alle stoelen rood maar die van Roger bleef maar blauw en uiteindelijk was hij degene die in de stoel mocht!!!

Ik stond echt helemaal paf. Hoe kon dat nou weer? Ik werd al meteen uit het publiek gehaald en moest mee naar achteren waar Roger al in de makeup zat (naast Mark Klein Essink) terwijl zijn blouse gestreken werd. En toen was het zover. Roger zat op de stoel. Oh man ik zat daar achter die schermen te stressen en ik vond sommige vragen echt heel moeilijk. Uiteindelijk zat de eerste opname erop en zat Roger nog op de stoel met 29 tegenkandidaten.

Toen hadden we even een pauze. Iedereen moest naar de foyer en kreeg broodjes en wij mochten mee bij de vips eten en kregen echt luxe warm buffet. Aan de tafel tegenover ons zaten Bassie (inmiddels zonder Adriaan die dus ) en Sugar Lee Hooper. Echt zo komisch. In de tussentijd natuurlijk een hoop mensen gesmst die helemaal gek werden. Echt onze telefoon stond roodgloeiend ineens.

En rond zeven uur weer terug. Inmiddels waren ze het magazijn ingedoken en hadden ze voor Roger toch nog een blousje gevonden die hij paste. Daaronder moest hij een iets te krap shirt maargoed En toen begonnen de opnames weer. Roger had al geen escapes meer en hield het toch nog aardig vol, maar uiteindelijk ging het helaas mis. Echt zo balen want we wilden er dus een nieuwe badkamer van kopen maar dat feest gaat even niet door.

Dus ik zeg tegen Roger: “en hoe moet ik nou douchen?” Toevallig stond Caroline Tenssen achter me (had ik niet eens gezien) “Ja balen meid, nou weet je wat dat wordt toch douchen met een gordijntje in de tuin” Toen heb ik nog even met haar staan praten over ons nieuwe huis. Ze was echt heel aardig terwijl ik altijd dacht dat ze een beetje een bitch zou zijn, maar ik neem mijn mening terug.

Uiteindelijk gingen we niet helemaal met lege handen naar huis. We kregen een koffer (kreeg iedereen) en omdat Roger op de stoel had gezeten nog twee cadeaubonnen van 50 euro van de Bijenkorf. Daarna moesten we nog door de sneeuwstormen een heel eind naar huis, maar het was echt een hele gezellige dag Voor de mensen die het willen zien. Zondagavond op Talpa. Ik weet niet precies hoe laat maar ergens tussen half tien en tien geloof ik.

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:26

ooh wat leuk weer een ervaring rijker

Jeany

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 01:04

ohh wat leuk ... ik ga zondag denk k wel kijken ( als k dan nog niet in bed lig )

Yell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 02:10

wat leuk zeg, als ik erom denk ga ik zeker kijken

Cheeffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:07

Wat leuk! Mijn ouders kijken dit altijd, zal zondag ook eens kijken.

Janneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:08

gaaf Wendy! toch jammer dat die nieuwe badkamer net aan je neus voorbij is gegaan
maar lijkt me wel leuk om een keer te zien, zo tussen alle BN'ers!

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 10:12

Leuk zeg !!! Jammer dat het niet gelukt is, maar meedoen opzich lijkt me al erg leuk !!

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 10:24

Ja dat vond mijn vriend ook. Alleen het meemaken is gewoon al fantastisch!

Cuddle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 13:13

Oh echt lachen!!! Mijn schoonmoeder kijkt altijd 1 tegen 100! Dus ik zal het ook zeker wel zien! Hihi Ik kan nu al bijna niet meer wachten... gna gna

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 13:25

Leuk! Jammer dat het niet wat beter ging maar ach op DE stoel zitten is al spannend genoeg!

Sanne86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 14:17

he wat leuk! ik kijk daar altijd wel vaak naar vind het een leuk programma!
wat grappig dat je vriend op de stoel kwam.. ik zou echt wel zenuwachtig zijn!
jammer dat hij niet heeft gewonnen..maar gelukkig niet helemaal met lege handen naar huis

bergkraai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 14:21

HAHA lachen joh, is niets voor mij om mee te doen aan zo'n programma! Jammer dat jullie niet gewonnen hebben --> ach ja, je moet altijd wat te dromen over houden he?!

Cissi_D

Re: Mijn vriend en zijn 1 tegen 100 avontuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 14:29

Haha lijkt me echt super grappig om daar bij te zijn!
Maar 1 tegen 100 vind ik echt zo'n programma waar je toch bijna nooit iets wint, omdat je niet kan stoppen wanneer je zelf wilt.. Kan je beter met Weekend Miljonairs meedoen ofzo.
Maar ik zal zondag eens kijken;)

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 17:43

Weekend Miljonairs doet Roger al heel lang een poging tussen te komen maar lukt niet echt. Maar we geven niet op

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 18:13

toch wel grappig dat jij op de stoel mocht

Maarre de uitzending is zondag?

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 18:47

leuk joh, mijn moeder en ik kijken dat altijd

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 18:54

Wat leuk, wel jammer dat hij niets gewonnen heeft... Ik heb ook meegedaan 2 jaar geleden.. (wel geld gewonnen btw!!!)
Caroline is echt heel aardig ondanks dat mensen denken van niet.

Wiesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:02

Ik hoor Roger al helemaal vertellen hoe geweldig hij Red Bull wel niet vind!!! Whahahahaha!!

Maar dat zal hij waarschijnlijk wel niet gedaan hebben toch? Hartstikke leuk Wendy en ik ga zondag zeker proberen te kijken (als ik het niet vergeet)!!

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:19

Gaaf! Raar dat het achter de schermen altijd zo anders gaat.

arinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 20:21

mijn neef heeft ook meegedaan

was erg leuk zei hij (afl. is allaangg geweest )

_Linda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 21:04

Wat leuk, en al helemaal top dat hij op de stoel kwam! Nooit gedacht dat ze zo naar de kleding van de mensen keken.
Als ik tijd heb en eraan denk zal ik zondag zeker even kijken.

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 16:19

Wiesje schreef:
Ik hoor Roger al helemaal vertellen hoe geweldig hij Red Bull wel niet vind!!! Whahahahaha!!

Maar dat zal hij waarschijnlijk wel niet gedaan hebben toch?

Wat denk je zelf

MMIDV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:34

Kan je in elk geval alvast nieuwe badkamerassecoires kopen bij de bijenkorf
leuke ervaring rijker!

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 11:20

Hé da's een goeie zo had ik het nog niet bekeken

SaskiaB

Re: Mijn vriend en zijn 1 tegen 100 avontuur