Eindelijk de Kelly's weer in Nederland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-01 20:28

Als het door gaat staat de Kelly Family op 27-05 in Tilburg. nu maar duimen dat het doorgaat want hun laatste concerten waren echt fantastisch. je hoeft niet eens een fan van hun te zijn om plezier te hebben tijden hun concerten. vooral als er eens iets mis gaat dat is prachtig om te zien.


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-01 20:45

kelly-fan?? zijn wle de meest gezellige fans die ik ken. vorig jaar zt ik bij een meisje in de klas ook helemaal waus dervan. zat o de haverklap met een in 4en gevouwen blaadje ind er handen. moest je een hokje invullen met foto's leuk verhaaltje en je adres en daarna moest je m aan iemand anders geven die ook fan was. als t blaadje vol was kreeg je m wer terug gestuurd en had je dus verhaaltjes van 8 kelly fans en dan deed je t nog een keer. heel grappig altijd soms kwamen ze vanuit t buitenland enzo. meisje had volgens mij een heel boek werk eraan overgehouden. Zal t binnenort wel horen of ze nog naar t concert gaat, denk t wel is een echte die hard fan.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, danneke80, DWitzel, Eleeke, Facebook, Geerten, Henkje, moralian, nafkedemi, Poety, Schuur_, zuperzmoker en 188 bezoekers