Sit ups.. maar geen honderden.. daar kweek je spieren mee.. gevolg als je er teveel doet is dat je echt spieren krijgt en dus geen plattere buik.. (wel spier ipv vet dan
Ik heb een platte buik.. ben 22 maar ik doe er eigenlijk niks aan... alleen eet ik goed maar snoep ik eigenlijk niet.. de enige sport die ik beoefen is paardrijden.. en op het moment op krukken lopen want dat is best zwaar..
Ik heb precies hetzelfde als jij hebt Ik heb ook een bollige buik en wil er ook graag af voor de zomer Ik ben inmiddels al 2 kilo kwijt en dit is echt al te zien aan m'n buik. Wat je moet doen: Het is heel belangrijk dat je een vast patroon hebt. Dus om 8 uur 2 boterhammen met kaas en een beker melk ofzoiets. Dat gedurende de hele dag. Voor jezelf een vast patroon maken. Wat wel kan is gewoon als je smiddags uit school komt een koekje eten. Geen dikke gevulde koek maar een biscuitje of iets dergelijks. Dan als je nog op school zit een halve liter fles meenemen en die op je tafel zetten en tijdens de les steeds slokjes nemen. Probeer per dag minstens 1 liter water te drinken. Verder elke dag een half uur bewegen. Sit-ups afwisselend met de hometrainer (als je die hebt) Het allerbelangrijkste is gewoon dat je een vast eetpatroon voor jezelf maakt. En probeer daarin niet te zondigen
Ik heb een mooi buikje omdat ik in het algemeen heel veel beweeg en uitgeballanceerd eet.. Ik fiets elke dag 40 km, wandel elke dag ruim een uur met mn paard (op echt een goed tempo) boks 3x per week 2 uur en rij soms nog paarden van andere..
Kortom: veel bewegen in het algemeen is goed voor je buikje..
nee bijna niet.. ze loopt keer op keer aan 4 benen kreupel door een griffelbeetje wat ze ooit gebroken heeft.. volgens alle DA's zou het helemaal goed komen ed. maar ik merkte iedere keer dat ze niet lekker liep en ik voorspelde dat ze voor zou gaan kreupelen omdat ze links achter naast de massa zettten.. toen ze keer op keer rechtsvoor kreupel was hebben we der helemaal opnieuw laten keuren waaruit kwam dat ze nooit meer goed kon komen door het griffelbeentje..
heel veel doorzitten op een hobbelend paard of je koopt bij de peryy sport een gymbal, dat is veel leuker als gewoon sit-ups, alleen als je er op zit span je je buikspieren al aan omdat je je evenwicht moet houden! veel succes ermee!! en mocht het niet lukken, nobody is perfect! just remember that!
Ik heb een heel platte buik maar eigenlijk doe ik daar niks aan. Ik eet soms ook best een hele zak chips leeg dus ik snap er niet zoveel van.
Ik drink trouwens eigenlijk bijna nooit fris. Meer sapjes. [wat klink dat oma-achtig ] & aan sport doe ik ook weinig. Ik rij 1 keer in de 2 weken een uurtje paard en ik ga 1 keer per jaar een week op wintersport om lekker te snowboarden. Tussendoor ga ik wel eens naar een indoorhal.
een gymbal is ongeveer 10 euro als je normale groote neemt, als je ze groter wil zijn ze geloof ik 12 euro (is niet een foto die ik zelf heb gemaakt, heb m via google gezocht )
Bij de fitness train ik ook met zon Bal, hier moet je wel goede uitleg bij hebben want je doet het gauw verkeerd. Verder doe ik elke dag oefeningen op de AB KING PRO (een van de weinige apparaten van tellsel die wel werkt ) En andere dingen zoals hardlopen, wielrennen, fitness, zijn ook niet verkeerd
Ook ik had ooit broodjes,mn vriendje vond ze geweldig maar ze zijn verdwenen helaas. Op mijn vorige stal moesten we de wei uitmesten en geloof me dat was echt goed voor die buik van me.nu hoeft dat niet meer dus heb ik ook een speklaagje .nou ja het is niet anders