gotver.de gotver.de gotver...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 13:13

Ongelovelijk. Ik wilde net het plaatje van mijn brommer veranderen kom ik tot de conclusie dat ie gejat is.

Klo*te zooi! Ik had hem in mijn schuurtje staan die niet op slot zat. de brommer wel. Ik heb hem kei vaak voor het huis staan en daar blijft die wel staan. Sjit.sjit..sjit ik baal als een stekken.

Nou fijne verjaardag.. Misselijk

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:19

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh jemig, dat is balen!!!! Boos! Ik weet precies hoe je je voelt: mijn fiets is laatst ook gejat. Gewoon MIJN fiets waar nu IEMAND ANDERS op rondrijdt. Slaat toch nergens op! Moet diegene ook niet tegenkomen! Extreme duivel
En dat ook nog op je verjaardag. Huilen Vind het echt sneu voor je. Verdrietig

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:22

Ah Heike, wat k#$@% zeg! En dat op je verjaardag... Huilen
En wat nu? Naar de politie? Echt poedersuiker voor je!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:23

ja lekkere verjaardag...... k** man!!!! ik hoop voor degene die m gejat heeft dat ie jou niet tegenkomt...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 13:23

ja zielig he? Huilen Ik baal echt ik had hem net een grote beurt gegeven en sindsdien nog maar een keertje op gereden. Sjit..sjit..sjit.

nu maar weer opzoek naar een ander brommertje... Verdrietig

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

janna

Berichten: 4536
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:23

g
Laatst bijgewerkt door janna op 07-02-22 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:32

F*CK!!! Ik scheld maar ff lekker mee, want ik kan me goed voorstellen hoe kwaad je bent. En dan nog wel op je verjaardag.

Een jaar geleden is mijn fiets (met handremmen en versnellingen, een goeie dus) uit onze afgesloten kelderbox gejat. Slot van de deur geforceerd. Zelfs in je eigen schuur is zo'n ding niet meer veilig. Ik heb nu weer een brakke fiets, maar die zet ik nu zelfs in m'n eigen schuur op slot. Maar zo te zien is dat bij jou niet eens voldoende geweest. Echt goed SH*T!!! Je bent toch wel meteen aangifte gaan doen hè?

Ik hoop voor je dat je 'm terugkrijgt!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:34

damm!!!!! Idd leuke verjaardag.
Is ie verzekerd voor diefstal? Misschien dat je hem ook onder je inboedel verzekering kan laten vallen, maar ik denk dat dat moeilijk wordt, aangezien je schuurtje niet op slot zat.
Wel achterlijk dat ze hem wel uit je schuur halen, en niet "gewoon" voor je huis vandaan. Als ie voor je huis staat kunnen ze hem zo mee nemen.

Naja, stertke met je nieuwe brommert

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:42

Is het niet gewoon een geintje van iemand? wel een beetje flauw dan hè, niet echt logisch....
Poedersuiker zeg!

_________________
I'm not an addict, maybe that's a lie.....
-K's Choice-

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rieja op 2001-05-08 14:49 ]</font>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 13:48

Da's wel errug matuuuuug, op je verjaardag!!!!
Wel aangifte doen he!
Succes,
petra

:evaw:

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:12

%$&(%*(&^kunnen die mensen er niet rekening mee houden dat je jarig bent!1 lichtpuntje: wees blij dat Barley niet in je schuurtje stond en nog gefeliciteer dhe!(sorry, off-topic Bloos )

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 15:14

Nou ja wat asociaal zeg!! Boos!

Mijn auto was 2 jaar geleden gejat, vlak voor mijn verjaardag, was ook niet echt tof. Vooral omdat ie niet tegen diefstal was verzekerd, kon niet omdat ie ouder was dan 10 jaar!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 16:18

zou te horen heb ik nog mazzel bij mij is nog nooit me fiets gejat gellukig maar
wel poedersuiker dat het jou moet overkomen op je verjaardag

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 16:24

ach jees wat oliebol zeg en helemaal als je jarig bent! Wist er iemand dat het schuurtje niet op slot was?
Ik maak mijn scooter altijd overal aan vast omdat ze hier de neiging hebben om ze gewoon op te tillen met slot en al en 'm dan snel te peren dan maken ze het slot wel open als ze thuis zijn zeg maar.
Gelukkig is mijn scoot nooit gejat.
Ik heb 'm nooit op slot staan en zelfs de schuur niet totdat m'n buurjongen op school had gezegd dat ie een scoot had gehad hun schuur was ook open gebroken en toen sloegen de honden aan wel een kras over zijn scoot raar he nog geen 50 cm verder een deur die niet op slot zat met daarachter een scoot zonder slot.Fietsen zijn ook nog nooit gejat bij mij.
toch even afkloppen.
hoop dat de rest van je verjaardag wel een beetje leuk was?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 17:11

Balen zeg, je moet wel aangifte doen hoor, misschien dat er dan nog wat valt te redden.

Hopelijk heb je verder nog een toffe verjaardag.

Knuf Mayo

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-01 17:47

Ik heb aangifte gedaan. Krijg hoogstwaarschijnlijk niets terug omdat het schuurtje open was.

heb vandaag al een adres gekregen voor een ander brommertje. hij staat in gemert en is lila ofzo. dat is natuurlijk wel weer gaaf haha.

Nou ja we proberen maar positief te blijven.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 17:57

ik denk al, Heike niet zo schelden! Maar dit is wel heel erg k*t (wordt elke keer verandert, en dat is wel lachwekkend). Wat balen zeg... Naja, paars is ook leuk!
En als iemand een geintje met je heeft uitgehaald dan moet je hem alsnog afschieten, dat zijn echt van die rotgeintjes. Je moet m gewoon herkenbaar maken, lekker vies (bokt)kleurtje! Maar ja, dan nog...
Op je verjaardag nog wel... mèn, ik zou iemand zoeken om af te schieten.... Ik kan daar echt errug slecht tegen.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 19:37

Wat een kromme bedoening toch he? Je krijgt niks vergoed voor je brommer, omdat je schuurtje niet op slot zat!!! Volgende keer als weer zoiets gebeurd (en het is te hopen van niet natuurlijk) dan doe je je schuurtje op slot en dan breek je zelf het slot open Extreme duivel Krijg je in ieder geval je brommer vergoed Extreme duivel Als zij zo krom kunnen zijn, dan kunnen wij dat ook. Toch? Ben een heel slecht persoon hoor Extreme duivel Het is gewoon heel ontzettend vervelend dat zoiets gebeurd. Bij mij is ook een keer m'n fiets gejat. Goh wat baalde ik zeg. Nou sterkte hoor Heike.
groetjes, Caballo Koe Koe Koe

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-01 21:55

wat een @@@@ zooi echt ontzettend balen voor je meid. angifte gedaan zeker?? kunnen die!@#$%^& nou niet van andermans spullen afblijven?

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-01 00:27

Tuurlijk heb ik aangifte gedaan. En een melding aan het de brommerverzekering.

Tja niet veel aan te doen. morgen kijken naar een ander lila geval. Ik schilder en stippen op zodat ik een lila monster heb hihi.

Och ja ik had het kentekenplaatje nog niet vervangen dus dat is dan weer een beetje geluk.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 09:06

Nou hopen dat dat brommertje wat is *LOL* .

Mijn scooter staat altijd op slot in mijn schuur en de schuur natuurlijk ook op 2 sloten. Ik ben best bang dat hij gestolen wordt. Want dan kan ik niet meer alleen naar Leys toe. Of ik moet gaan fietsen en dan ben ik al dood voordat ik bij leys ben bah. Scheve mond\

Ik ga nu een week weg ik hang er mooinog een slot op Boos! .

Succes Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-01 10:11

jij kan toch wel autorijden Pris? Of niet? Ik ook niet hoor, ken geeneens de regeltjes... Tssk! Ik scheur toch lekker iedereen plat!
JEEH een lilaheikebrommermonster! Dat wil ik zien! Moetie ook een vet monsterachtig geluidje hebben... *Eg*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3lsk3, _Gerdien_, cariena1, fro, Marleen_L, Mrskiwi, N_B_N, Nathalie18x, PotjeMayo, Saaams, Sannens, Westerntrail en 77 bezoekers