Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stalechwel schreef:Vind je niet dat er verschil moet zijn tussen eetgelegenheden en uitgaans gelegenheden?
Als astmapatiént hoef je niet naar disco of iets dergelijks, maar je wil wel een keer uit eten gaan.
Zou dit dan een oplossing tussen beiden zijn??
stalechwel schreef:Vind je niet dat er verschil moet zijn tussen eetgelegenheden en uitgaans gelegenheden?
Als astmapatiént hoef je niet naar disco of iets dergelijks, maar je wil wel een keer uit eten gaan.
Zou dit dan een oplossing tussen beiden zijn??
MMaxje schreef:De horeca gaat falliet als mensen niet meer mogen roken, daarom zal dit verbod er ook niet doorkomen in NL. Ik als verstokte roker vind dat ook helemaal niet erg ook.
Bij een drankje hoort een sigaret, bij het borrelen (voor de mannen) een sigaar, en als dat wegvalt kom ik liever helemaal niet meer. En er zijn VEEL mensen die zo denken.
x4you schreef:Ze moeten het doen zoals in Italie
Toen ik daar op vakantie was, en ik op stap ging was het ideaal. In de discotheek mag niet gerookt worden, maar buiten hebben ze een tuintje waar je kunt gaan staan roken. Dus mensen met een allergie hadden er geen last van, en mensen die wouden roken konden roken, allebei blij! Ook stonken je kleren niet een uur in de wind de volgende dag.
Laten we in NL dat ook invoeren!
MMaxje schreef:De horeca gaat falliet als mensen niet meer mogen roken, daarom zal dit verbod er ook niet doorkomen in NL. Ik als verstokte roker vind dat ook helemaal niet erg ook.
Bij een drankje hoort een sigaret, bij het borrelen (voor de mannen) een sigaar, en als dat wegvalt kom ik liever helemaal niet meer. En er zijn VEEL mensen die zo denken.