De verrassing was groot!! koninklijke onderscheiding

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

janna

De verrassing was groot!! koninklijke onderscheiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-02 19:52

Haha, vorig jaar heb ik mijn moeder voorgedragen voor een koninklijke onderscheiding. Ze doet namelijk al jarenlang vrijwilligerswerk op een school voor geestelijk gehandicapte kinderen (ze geeft muziekles). Een maand geleden belde de gemeente dat alles okee was, en dat ze was benoemd tot lid in de orde van Oranje nassau.
maar ja, toen moest ik haar zo ver zien te krijgen dat ze in mijn smoes trapte, en dat ze netjes gekleed meeging met mij. Vorige week heb ik haar verteld dat we van mijn werk een theatervoorstelling hadden ( heb gezegd dat er allemaal 'bobo's ' kwamen uit het buitenland. Daarop zei ze leuk, ik ben benieuwd, en toen kwam ze zelf op het idee om maar iets netjes aan te doen. (scheelde mij weer...). Deze week heb ik geregeld dat mijn broertje gewoon thuis werd opgehaald met het busje (hij is geestelijk gehandicapt, en woont nog thuis). Ik heb hem zodra hij uit het busje kwam meegenomen en bij mijn vriend gedropt. De bus chauffeuse had nog tegen mijn meder gezegd: goh, wat zie jij er netjes uit (zat in het complot, maar ze niets).
mijn vader had deze week vergaderingen in Frankrijk, en is dus vanmorgen vroeg in de auto gestapt om er bij te zijn. Hij heeft ook mijn broertje en vriend meegenomen.
Ik heb mijn moeder pgehaald voor het feest. Ze had echt niets in de gaten. In de hal van het congrescentrum liepen allemaal gemeente-mensen, maar nog had ze niets door. Ik zei tegen een man: dit is ze! Gelijk werden we meegenomen naar een tafel. Nog had ze niets door... ze vroeg wel aan me: leg dit eens uit, maar ik zei: ik leg niets uit. Op de tafel stond een bordje met haar naam. En nog viel het kwartje niet..... *LOL* *LOL* . Pas toen iedereen binnenkwam (broertje die op zijn werk zat, vader uit frankrijk enz....) kreeg ze het echt in de gaten. haha, het was dus heel goed geslaagd. Ze was trouwens wel erg jong tussen de rest van de mensen. Volgens mij haalde ze de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden, aangezien de andere gedecoreerden allemaal al ver grijs waren. In eerste instantie liep er al een ambtenaar naar mijn oma toe, om te felicityeren Party!!
De gemeente had er echt wat leuks van gemaakt. Iedereen kreeg uitgebreid de aandacht van de burgemeester, en alles was echt leuk aangekleed.
kortom: een hele leuke dag gehad!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:19

Leuk zo'n verrassing voor je moeder Haha! . Ze heeft het vast en zeker verdient ! Vrijwilligers doen ontzettend belangrijk werk *LOL*.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:22

Hee wat stoer zeg!!! Feliciteer je moeder van me! Wat zul jij trots zijn!
Goh, doen ze bij de gemeente toch nog iets goed... Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 20:30

Ja wat goed zeg!
Heel erg gefeliciteerd!
En leuk bedacht alles joh!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:36

He Janna, goed geregeld!
Trouwens hartstikke goed van je moeder dat ze zich zo belangeloos inzet.
Dan verdien je inderdaad een lintje!

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

Gast654

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 21:54

Ha ha ,dus jij was het die het vorige week vroeg?
Gaaf hoor en geheel verdiend!

'They're funny things, Accidents. You never have them 'til you're having them.'- Eeyore

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 23:03

Toppie hoor!

Toch knap dat je dat zolang voor je hebt gehouden, terwijl je toch moest voorbereiden!
Party!!

janna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-02 19:19

best lastig hoor, je weet het al bijna een jaar, maar je kan het niemand zeggen. En dan natuurlijk die laatste dingetjes. Zou ze meegaan, zou ze niet iets anders hebben. Komt er niet iets tussen enz.enz.
Maar het was wel de moeite waard.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 22:45

Wat leuk dat je verrassing zo goed gelukt is Party!! !
Leuk hè, je was natuurlijk al trots op je moeder, maar nu kon je dat aan iedereen tonen Lachen ! Hardstikke wijs!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds zo erg ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/
"Als vandaag voorbij is ben je weer een dag verder"

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-02 10:40

wat goed gedaan!!

lief van je hoor!

Wat zal je moeder een dag gehad hebben!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie