Toen bestond het probramma 'kat in de zak' we waren hiervoor aangenomen en we deden mee met het programma helaas reageerde onze internetprovider (neem aan dat ik dus geen namen mag noemen) toen wèl en onze internet verbinding was in 1x wèl weer goed.
Onze internet werd toen slechter omdat ze hadden 'geupgrate'.En ook deze keer deden ze dat weer en werd het dus weer slecht.
Ondertussen hebben we mega hoge rekeningen gekregen aan telefoonkosten voor de 'hulplijn' van onze provider en iedere keer worden we afgepoeierd met: het ligt bij u, we kunnen niks doen, we kijken er later na, we zullen het erover hebben, het moet in een week goed zijn. Ook zijn ze absoluut niet klantvriendelijk en worden ze chagerijnig je word 10x doorverbonden en iedere keer als puntje bij paaltje houden ze je gewoon voor de gek. Je maakt niet uit op welke toon je praat kwaad/ of gewoon aardig blijven

vb. er werd naar de naam gevraagt van de kerel die hielp. We kregen 10 voornamen!!! en toen er gezegt werd dat hij de boel voor de gek hield ging hij lachen..

Nooit kunnen ze ons vertellen wanneer het wel goed is ondertussen hebben we 2 oude referentie nummers en een nieuwe van gister. Vandaag werd ons vertelt dat onze internet dus niet beter kan.
nu even de clou:
wij zitten op een oude centrale en kunnen ALLEEN deze
provider hebben geen enkele andere optie, ja of telefoon
verbinding maar dat is dus geen optie!
ik heb het gevoel dat ik vanalles vergeet maar ik wil jullie hulp vragen..
hoe kun je dit probleem oplossen?
-Wij betalen voor iets wat we niet krijgen
-Als het kan willen we de telefoonkosten vergoed hebben
-En eventueel een vergoeding van afgelopen maanden
Welke regels/wetten worden hier op toegepast?
en vooral WAAR en bij WIE kan ik dit voorleggen zodat er een oplossing gemaakt kan worden?
bedankt voor het lezen.