vraag over de PIL

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 12:20

Dimple schreef:
3 kinderen door zo'n springeding heen?? Oeps, dan ga ik zo maar snel een familiepak condooms kopen Haha!


Kijk maar uit hoor Dimple!! Mijn tante heeft ook twee kinderen met spiraaltje gekregen. Pil is ook niet echt veilig, kennis van me was aan de pil en kreeg toch een mooie dochter..

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..


Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 12:29

Nikita schreef:
Pil is ook niet echt veilig, kennis van me was aan de pil en kreeg toch een mooie dochter..


De pil idd zijn werking verliezen als je hebt overgegeven, aan de diaree bent of als ie gewoon te licht voor je is (te weinig hormonen bevat).
Laatst bijgewerkt door Cathelijne op 01-05-02 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 13:15

Lovely schreef:
Een anticonceptiepil mag dan technisch gezien niet veel effect hebben, maar het doet wel degelijk iets met je. De hormonen doen iets meer met je dan regelen of je wel of niet zwanger wordt.
Vroeger slikt ik een pil waarvan ik op een haar na depressief werd, de naam ben ik ff kwijt.
Later had ik een andere en dat ging wel beter, maar ook van die werd ik niet vrolijk. Bovendien vond ik dat ik een beetje vlak werd, minder bewogen.

Inmiddels ben ik wederom even niet aan de pil en ik kan zeggen dat ik weer redelijk mezelf ben. Ik kan het niet precies uitleggen, maar het is mijn beleving.


Een vriendin van mij had ook di verhaal. Zij werd er ook depressief van en moest toen van de dokter ermee stoppen.

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 13:25

ik blijf erbij dat ik nog een tijd wacht met het slikken van de pil totdat het echt noodzakelijk gaat worden. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat als je echt enorme buikpijn en alles hebt als je ongesteld moet worden dat de pil toch wel een uitkomst is.

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6marly6, 996981, Amazonbot, atilla, Blacky94, chocky84, Colien, DoretteK, Esbjerg, friendly, Gaabje, germie, IASCrawler, Ineke2, Lestria, Lian, Lola25, ManonGrr, MarJon, Stephaniiee_, tienus63, Ubermetrics, winnetou4502, Xayah, xEva, xJolijn, Zebrastreep en 254 bezoekers