'nieuw' boktlid, met vraag

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
d0nt_kn0w

Berichten: 85
Geregistreerd: 18-01-06

'nieuw' boktlid, met vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-06 19:51

Hallo mede bokkers!

ik ben zo als je misschien wel ziet, nieuw op bokt. Gelukkig of helaas niet helemaal nieuw. Het is een schuil account.
Ik kan het gewoon niet op m'n eigen boktnaam zeggen, mensen die in mijn buurt te veel zorgen om me gaan maken, of gaan twijfelen.

De reden dat ik dit topic open, is:
Ik zit gewoon met zoveel dingen aan me hoofd..

Ik weet niet of ik hetero ben of bi... Heb afgelopen week iemand afmoeten wijzen. Ik voel niks voor diegene. En ik heb eigenlijk nooit iets voor iemand gevoelt! Ik ben vorig jaar onwijs 'op me bek' gegaan in de liefde. Sinds dien, ben ik echt onwijs onzeker, en najah, ik ben bang voor wat mensen van me vinden. En wta ook tegen werkt, k heb het idee,
(dat najah, het klinkt misschien raar, maar zo voel/zie ik het) dat ik misbruikt ben, op een of andere manier. Misschien dat het van jongs afaan is gebeurd, of beleef ik het steeds... (desjafoe) Het idee, dat ik gewoon geen vertrouwen heb in veel mensen, dta moet er met een reden zijn.

Naja, ik weet het gewoon neit meer op het moment. Geen gevoelens voor iemand, heel raar, want een tiener, hoort juist dan er mee omte gaan? Tenminste, moet het toch leren en zo komt de eerste liefde toch?
En daarover twijfel ik bij mij. K ben onwijs 'hevig' verliefd geweest, op jan en alleman. Maar het was/is nooit wederzijds geweest. Sinds, ik denk een jaar, heb k voor het eerst gehoord dat iemand me leuk vond, dat diegene verliefd op me was/is. Ik ken het hele gevoel niet... Het gevoel is gewoon van mijn kant , niet wederzijds! Helaas...

Ook las ik op bokt, over misbruikingen enzo. Ik herken me hier zo in! Terwijl ik het helemaal niet echt heb mee gemaakt! Het is allemaal zo vaag.
Alle reacties, alle verhalen, ik krijg er een soort van herinneringen van. Het is ook gebeurd in mijn buurt. (in mijn familie) daardoor ook heel erg allert op mensen. Vaak word ik ook gewaarschuwd door mensen, die ook (een beetje) zijn misbruikt. Ze willen niet dat ik het mee maak!
Maar voor mijn gevoel, heb ik het al mee gemaakt... Ik heb een angst voor mannen, het gaat wel redelijk op het moment, maar ik vertrouw ze nog niet! De reden?

Pfff.... ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Ik weet dus echt nietwat ik allemaal mee maak, of heb meegemaakt...

Ik hoop dat iemand naarme wil 'luisteren'

dankje voor het lezen in ieder geval!

Mvg, d0nt_kn0w

soms is het leven gewoon onbegrijpelijk...


Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 19:56

Het is niet echt duidelijk, maar ik waag tohc een poging...
Probeer er iig met iemand over te praten {err is op bokt ook een heel topic over misbruik, mssn dat je daar eens kunt kijken, en eventueel je verhaal kwijt kan}
iig sterkte

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

d0nt_kn0w

Berichten: 85
Geregistreerd: 18-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-06 19:59

Ik dacht het al, dat het niet helemaal duidelijk zou zijn. Voormij is het net zo'n grote puinhoop...
Over praten kan ik wel, maar dat is niet in mijn buurt, en ik durf het ook niet tegen mensen te zeggen die me echt kennen.
Dat durf ik niet, want, k ben bang dat ze mij nie meer zien zo als ik nu ben...

Verlatings angst, is ook iets dat mee speeld. Op jonge leeftijd zijn mn ouders gescheiden, mijn vader is vertrokken, en k heb er na 10 jaar zelf een punt achter gezet. Hij deed helemaal niks voor zijn eigen dochter! Het is natuurlijk lastig, en ik loop er ook mee bij psogoloog. maar ik moet nu praten! En me volgende afspraak, over 2 weken...

mvg d0nt_kn0w

soms is het leven gewoon onbegrijpelijk...

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:02

Mag ik vragen hoe oud je bent? Enne, kun je niet eerder bij die psycholoog terecht? Wij kunnen hier natuurlijk met zn allen ontzettend goedbedoelde raad geven maar tegen een psycholoog kunnen we denk ik niet op...

d0nt_kn0w

Berichten: 85
Geregistreerd: 18-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-06 20:03

even voor de duidelijkheid, ik ben niet misbruikt. (gelukkig)
maar het voelt wel zo, de onzekerheid, de angst, alles lijkt overeen te komen, met een 'echt' misbruikt iemand...

ik ben bijna 17

soms is het leven gewoon onbegrijpelijk...

rick_erika

Berichten: 486
Geregistreerd: 15-12-05

Re: 'nieuw' boktlid, met vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:12

ik begrijp je verhaal (geloof ik)een klein beetje, ik zou zeggen ga vooral naar een psycholoog, die kan je wel verder helpen, vertel hem wat je voelt, praten met zo iemand helpt echt maar je moet wel eerlijk en vooral open tegen hem zijn, ik weet niet hoe oud je bent maar misschien ben je helemaal nog niet toe aan een relatie.

Ook zul je een aantal dingen voor jezelf op een rijtje moeten zetten, en of je homosexueel bent of niet daar moet je je niet zo druk over maken, dat merk je uiteindelijk vanzelf we.

Als ik je verhaal in ieder geval begrijp, denk ik dat je op een of andere manier, eens of miss. vaker gekwetst bent door mannen, dit kan bijv. mee te maken hebben dat je vader je in de steek heeft gelaten, maar misschien ook door verhalen wat je van andere gehoord hebt,
maar geloof me er zijn echt een heleboel mannen die alleen mar het beste met je voor hebben.

liefde van je paard gaat door zijn maag, en ja die van mij heeft altijd honger!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Re: 'nieuw' boktlid, met vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 20:13

Probeer eens een regressie therapie, ik weet niet in hoeverre je in vorige levens gelooft, maar binnen die wereld is het bewezen dat sommige huidige angsten kunnen voortkomen uit ervaringen uit vorige levens.

En verder het geen gevoel hebben voor iemand, je bent in het verledne wel verliefd geweest, dus gevoel ken je wel, dat je dat nu even niet hebt zou ik me niet te druk over maken, je zal degeen die jou aanspreekt nog niet tegengekomen zijn.
Heb ook een hele tijd gehad dat er geen man (of vrouw of wat dan ook) rondliep die echt leuk was.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

d0nt_kn0w

Berichten: 85
Geregistreerd: 18-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-06 23:30

ik ben zeker vaak (te vaak in mijn ogen) gekwetst door mannen. ik kan er echt goed mee opschieten, als ze maar niet te dicht in mijn buurt komen. als het closer word, tsja, dan klap ik dicht.
met de jongen van vorige week, wast vertrouwen er wel, maar het gevoel.

de vlinders heb ik echt gevoeld, maar ik weet nu na een jaar niet meer, wat verliefd zijn is. dat is echt een probleem.

maarja...
psygoloog ga ik bellen, misschien dat ik eerder kan.

en nee, ik ben (nog) niet toe aan een relatie. Maar ik mis gewoon iets, heb ik zomaar het idee. Het gebeurd echt niet vaak dat iemand zegt, dat ie verliefd op me is, of dat ik zo leuk ben.

mvg d0nt_kn0w

soms is het leven gewoon onbegrijpelijk...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Bonte_, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Brittneyx, claudtje, corinec, Devitootje, Jade91, LesleyAnne, Mars, Michje, Miriam91, Oehlala, Renkle, Tajmahal, TheNovelist, Vavane, xRooss, YandexBot, ziechriet en 141 bezoekers