Wie weet een mooi hotel/arangement?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Wie weet een mooi hotel/arangement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-06 21:04

Ik ben op zoek naar een mooi hotel waar ik een arangement kan boeken voor me vriend en ik. Wie heeft ideeën?

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 21:44

wat mij echt helemaal geweldig is bevalen, in knokke-heist (in belgie aan de kust) en dan in hotel cosmipolis

http://www.weekendjeweg.nl/hotels/Belgi ... Hotel.html

wij hadden toen der tijd ook bij weekendje weg geboekt. je zit lekker aan het strand, je hebt een mooi winkelcentrum, en een prachtige stad (mooie huizen, alleen maar dure auto's rijden er rond) onze mond viel er van open.

het hotel is prachtig, luxe kamers met bad en al. je hoort zelfs de muziek die je in de kamer op hebt staan in de badkamer door speciale boxen zonder het geluid hart te zetten. je hebt mooie en fijne bedden (in alle standen electrish te zetten) en ga maar door!

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 22:26

This_is_me

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-06 23:35

Ik ben met mijnvriendje hier geweest: http://www.kasteelovernachtingen.nl/ned ... zicht.html echt super daar.. Als deze linkt het niet doet: het is kasteel Geulzicht in Berg en terblijt in Limburg. Je kunt zelf je kamer kiezen. Het is er niet groot maar wel lekker rustig en mooi. Je zit zo in Valkenburg waar ook van alles te doen is!!

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 00:00

aangezien mijn internet niet snel genoeg is kijk ik morgen op jullie sites of het leuk is.. ik ben eigenlijk naar iets op zoek wat vanaf utrecht of haarlem niet langer is dan een uur rijden

Oscar
Forumcoördinator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:02

Hoeveel dagen wil je weg en wat wil je ongeveer besteden?

tienus63

Re: Wie weet een mooi hotel/arangement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:04

De Koperen Hoogte, aan de A28 tussen Zwolle en Nieuwleusen. Uurtje rijden vanaf Utrecht.

www.dekoperenhoogte.nl

Ga je eten het luxe restaurant, neem dan vooral het Grand Desserts als toetje, G E W E L D I G en gezellig na drinken in de Maritieme Bar. Bediening in het restaurant is subliem.

P.S. als je last minute kunt gaan, dan kun je bij de koperen hoogte vaak onderhandelen over de prijs. Meestal is het hotel door de week drukker dan in het weekend.

Ook de "gewone" kamer is bij het super de luxe. Prijzen vanaf € 110,- p.p.p.n.

Ik weet het is giga duur, maar je moet een keer in je leven daar op zijn minst gegeten hebben in het draaiende restaurant.
Laatst bijgewerkt door tienus63 op 15-01-06 00:09, in het totaal 1 keer bewerkt

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 00:09

Oscar het liefst ga ik een weekend maar ik denk niet dat ik dat kan betalen aangezien ik ook voor de zomervakantie aan het sparen ben. Wil wel een luxe hotel dus dan 1 nacht met diner en ontbijt.. had al gekeken naar valentijns arrangementen omdat je dan ook nog kleine dingen erbij hebt zoals champagne, rozen (niet belangrijk wel leuk ) ed.

gucci_girl

Re: Wie weet een mooi hotel/arangement?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 00:20

tienus63 schreef:
De Koperen Hoogte, aan de A28 tussen Zwolle en Nieuwleusen. Uurtje rijden vanaf Utrecht.

www.dekoperenhoogte.nl

wow ziet er super uit! heb je even een pb gestuurd

ohjah oscar: ik wil er max. €150/€200,- aan uitgeven (in totaal dan )

Marja1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 00:22

haha het big brother hotel? voor goed doel
Zag het toevallig op tv vandaag.

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 00:38

ja haha ik zag het ook! en ik zat er inderdaad aan te denken (niet serieus dan ) maar het is wel een optie! nee ik hoef niet zo nodig alle camera's op me gericht te hebben maar ik bedacht me meteen dat viola holt ons dan een ontbijtje op bed kwam brengen omdat ze dat ook zei over getrouwde stellen dat ze dat helemaal geweldig vind

nitouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:13

Ik heb laatst een arragement geboekt bij de zwaluwhoeve. Was toen een actie voor 80 pp. incl. 4 of 5 sterren hotel.
Hierin zat een dag sauna, met van alles en nog wat er in, (koffie met gebak, Lunch en diner) Inclusief hotelovernachting in de sparrenhorst met ontbijt.
Dus kijk eens op http://www.weekendjesauna.nl/ of op http://www.zwaluwhoeve.nl/

Joyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 11:39

Een tijdje geleden heb ik mijn vriendje meegenomen naar het hotel in zandvoort van centerparcs/seaspirit. Dit was echt onwijs mooi, je hebt altijd een kamer met uitzicht op strand & zee. De hotelkamer is ook erg netjes en gezellig vind ik.

Verder mag je dus van alle faciliteiten van centerparcs gebruik maken. (zwembad enz).

Het is wel verstandig om het niet via centerparcs zelf maar via weekendjeweg.nl te boeken, dit kan echt heeeeeel veel centjes schelen

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 13:57

zandvoort is in ieder geval wel in de buurt bij me vriend dus dat zou mooi uitkomen uitzicht op zee is echt super dat wil ik ook graag tijdens me zomervakantie maar dan moet je echt geluk hebben

joyce heb je een pb gestuurd

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 18:12

niemand meer?

lor1_1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 11:00

loutjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:53

toch zou ik voor knokke in belgie gaan heb het er zo gaaf gehad! er ontbrak niets....en het vooordeel is ook dat je je hotel uitstapt en je staat zowat aan het strand (zee) gezellig strandwandeling door de kou

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 14:07

Tot nu toe is mijn keuze gevallen op het Center Parcs Strandhotel in Zandvoort. Je mag dan gratis gebruik maken van het center parcs park wat erachter ligt dus zullen we ons niet vervelen

Joyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:01

Van het park zelf moet je je niet ál te veel voorstellen hoor, je moet het gewoon zien als extraatje Zandvoort stadje is ook gewoon gezellig om door heen te gaan vond ik. Ik heb het hierzelf het meeste naar me zin gehad, omdat de hotelkamer ook gewoon fijn is met koelkast, ligbad enz

keetieee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:09

weekendjeweg.nl misschien een idee? daar heb ik onlangs een hotelkamer geboekt in limburg was goed bevallen..en ze hebben soms leuke aanbiedingen xx keet

Merr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 20:13

Globetje schreef:
Ik weet niet wat je budget is maar misschien dat je dit wat vindt: www.swarteruijter.nl

In HOLTEN, das altijd leuk
Echt leuk plekje, midden in de Holterberg!

gucci_girl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 20:22

ja ik ben er nu zeker over uit! ik ga naar het center parcs strandhotel in zandvoort