nationale secretaresse dag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

nationale secretaresse dag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 07:40

Het is vandaag nationale secretaressedag. En hoewel ik geen secretaresse ben maar een management assistent Haha! kreeg ik net toch een enorme doos bonbons Vork en een kaart. Party!!

Andere secretaresses en aanverwante beroepen al iets gehad??


Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 07:42

Nee. Flauw hè Huilen

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 07:56

Jawel, ik heb ook bloemen gehad! Knipoog

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 08:08

Ikke heb nog niks gezien. Maar we wachten nog even af.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 08:12

Gister zo gelachen, ik bedacht me opeens dat het secretaresse dag was, dus ik zei dat zo. Mijn baas gelijk: ja, dan moet ik straks maar een grote taart bestellen! Dus ik lachen: je wilt zeker dat ik in mijn bureaustoel vastgroei? Ja, dat leek hem wel handig, kon ik niet meer weg! Haha! Nu issie boodschappen doen, dus ik zie het straks wel, als het maar lekkere taart is! Vingers aflikken Vork

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 08:29

Mijn moeder is directiesecetaresse (eigenlijk alleen van de president-directeur, maar iedereen "gebruikt" haar Haha! ) en die wordt altijd helemaal overladen met bloemen en lekkere dingen, ben benieuwd waar ze vandaag mee thuis komt.
Hier op m'n stage hebben we een secretaris, dus die pesten we nu leuk met secetaressedag Haha!

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 08:54

wanneer is het nou eens nationale tuinbouwmedewerkster dag Huilen Knipoog
Zonder mij geen lekker Afbeelding
Ik wil ook een bloemetje!!!


Nee ff zonder gekheid, veel plezier met je speciale dagje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 08:55

Ik vind het zo'n onzin secretaressedag. Pure commercie. Bovendien, als er dan toch een beroep in het zonnetje moet worden gezet, had dan een nationale verpleegstersdag gekozen of zo, die mensen doen pas echt zwaar en nuttig werk!

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:04

Ik ben commercieel binnendienstmedewerkster, maar ook ik heb zojuist een bosje bloemen gekregen.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:05

Volgens mij ligt de halve economie van Nederland op z'n gat zonder goede secetaresses! Noem dat maar niet nuttig.
Een secetaresse is tegenwoordig veel meer dan een tikgeit, veel meer taken en verantwoordelijkheden en daar mag best eens wat waardering voor uitgesproken worden.

Nulla tenaci invia est via

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:09

hotdog schreef:
Ik vind het zo'n onzin secretaressedag. Pure commercie. Bovendien, als er dan toch een beroep in het zonnetje moet worden gezet, had dan een nationale verpleegstersdag gekozen of zo, die mensen doen pas echt zwaar en nuttig werk!


Behoorlijk kort door de bocht. Ben jij zelf een secretaresse dat je hier zo over denkt te kunnen oordelen? Het bedrijfsleven kan niet functioneren zonder goede secretaresses!

Ik werk voor een detacheringsbureau, en er is vanochtend bij mijn opdrachtgever een doosje met een paar schattige oorbellen bezorgd Lachen

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:11

Hotdog heeft soms een beetje gebrek een realiteitszin....
En misschien net iets teveel idealen die niet te realiseren zijn.

Die zien we nog wel terug in de politiek! Haha!

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:15

Nou ik heb zelf een secretaresse en ze doet inderdaad nuttig werk voor me. Daar wordt ze ook naar beloond. Verder moeten we het beroep secretaresse niet overschatten, er zijn maar een paar goede die inderdaad meer taken en verantwoordelijkheden aankunnen, maar de meeste secretaressen worden echt overgewaardeerd voor het werk dat ze doen. Overigens ben ik geen arrogante baas, mijn secretaresse krijgt regelmatig een bloemetje van me, maar niet omdat een of andere debiel een nationale secretaressedag heeft bedacht. Dat is ze overigens helemaal met mij eens! Ik vind echter dat een secretaresse niet te vergelijken is met bijvoorbeeld een verpleegster die veel meer verantwoordelijkheden heeft en lichamelijk EN geestelijk veel zwaarder werk doet maar veel minder betaald krijgt. Laat men daar eens aandacht aan besteden, lijkt me veel nuttiger!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:28

Ik zal het eens tegen m'n moeder zeggen dat ze eigenlijk helemaal niet zo nuttig is en dat ze zwaar overgewaardeerd wordt en haar taken en verantwoordelijkheden waarschijnlijk niet aan kan, zal ze echt leuk vinden om te horen! (zou het een geschikt tijdstip zijn als ik dat zeg als ze net terugkomt van een bliksembezoek aan Brazilië omdat haar baas haar daar nodig heeft tijdens de onderhandelingen voor een overname?)

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:31

Margreet ik begin je een beetje vervelend te vinden. Ga jij jezelf nou maar eerst eens bewijzen in het bedrijfsleven en niet meer op de zak van pappie en mammie teren, dan praten we verder. En ga dan gelijk even langs de opticien voor een brilletje misschien dat je dan wat zinnigs te melden hebt.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:39

Ik wil helemaal niet verder praten met jou Haha!

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:41

Hallelujah!!!!! pb je me dan ook niet meer? Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:49

Mag ik eerst nog even afstuderen?

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:54

Nou Margreet ik denk dat een bijbaantje je erg goed zou doen.

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 09:57

Goh die Hotdog, heeft zomaar een eigen secretaresse.
Waarshijnlijk ben je dan toch wat ouder dan je reacties altijd doen vermoeden ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:00

Nee ik ben nog niet zo oud puma. Ik heb me alleen altijd kapot gewerkt, met resultaat. Daarom erger ik me ook aan uitspraken van verwende studentjes die nog geen dag in hun leven gewerkt hebben maar het wel zo goed weten. Verder kijk ik niet neer op secretaresses. Ik koester de mijne zelfs. Ik vind alleen zo'n dag een commerciele actie waar ik niet van houd. En als er dan toch een beroep in het zonnetje moet worden gezet, kan ik zo een hoop andere beroepen bedenken waar een beetje extra waardering volgens mij meer op zijn plaats is. That's all.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:02

hotdog schreef:
Nou Margreet ik denk dat een bijbaantje je erg goed zou doen.


Heb ik al jaren. Zo'n 20 uur per week, naast een full-time studie.
Ik teer namelijk niet bepaald op de zak van pappie en mammie zoals jij zo fijn stelde en van de studiefinanciering hoef je het ook niet te hebben.

Nulla tenaci invia est via

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:04

Nou dat valt me dan weer erg mee. Zo hoort het ook! maar we gaan wel erg off topic. Als je hier verder over wilt discussieren kunnen we beter een nieuw topic starten.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:26

ik wil een tandartsassistente dag!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cer

Berichten: 30031
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 10:28

hotdog"]
Ik vind het zo'n onzin secretaressedag. Pure commercie.
[/quote]

Is waar...

[quote="hotdog schreef:
Bovendien, als er dan toch een beroep in het zonnetje moet worden gezet, had dan een nationale verpleegstersdag gekozen of zo, die mensen doen pas echt zwaar en nuttig werk!


Doen ze ook!

Maar toch vind ik, als secretaresse zijnde, je reactie niet aardig.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BLEXBot, ComscoreBot, EmptyWords, Fantast, Fenn, fohadie, IASCrawler, love_juliet, marjor, mirriezz, Plonspony, Roosch, Steenbok12, XXInKA, YandexBot en 51 bezoekers