Sauna wat vinden jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Sauna wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:45

Oudjaarsdag ben ik met een vriend naar de Sauna gegaan.

We wisten beide dat we veel reacties zouden krijgen. Maar och kan ons het verrekken.

Van de mannen waren er wel een aantal die het niet raar vonden.

Maar bij de vrouwen uit onze vriendengroep vonden ze het allemaal raar, kreeg ik vragen als: Moet je daar naakt? zijn daar nog andere mensen etc etc.

Haha ik heb me ziek gelache.

Wat vinden jullie van de Sauna, en wat is een goede?
Ben nu in Thermae Son geweest (www.thermaeson.nl) was daar erg tevreden over.

peeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:50

Ik vind de sauna helemaal lekker Zat er toevallig nog aan te denken om deze week maar weer eens te gaan, maar zit nu met een hamsterwang door een getrokken verstandskies

Maar nee, ik snap nooit wat mensen voor big deal maken van in de blote kont ergens rondlopen. Iedereen is toch naakt? Prima hoor. Schaam me nergens voor. Ik heb me overigens goed vermaakt bij Thermae 2000, ze hebben daar ook van die buitensauna's met een haardvuurtje in het midden. Zo knus!

BloemBloem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:51

Vonneke niets vreemds aan hoor !!!!
Het is heerlijk, dus waarom zou je het niet doen !
In Bleijswijk zit echt een hele mooie, kan alleen niet zo snel op de naam komen Je hebt daar zelfs een sauna waar een muur een aquarium is vol met kleurrijke visjes echt prachtig !!!

Dus niets van aantrekken, gewoon lekker naar de sauna blijven gaan !

tenemieken

Re: Sauna wat vinden jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:54

nog nooit naartoe geweest...
zou het wel eens willen doen maar zou toch een beetje verlegen zijn denk ik.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:55

tenemieken schreef:
nog nooit naartoe geweest...
zou het wel eens willen doen maar zou toch een beetje verlegen zijn denk ik.

Geloof me dat is 2 tellen en dan ben je het kwijt, als je vaker gaat heb je er helemaal geen last van... Hihih je zou eerder opvallen als je je bikini aan zou houden, dan dat je in je blote kont loopt

Cheeffie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:58

Ik vind het heerlijk! Ik ga zeker 1 keer per maand met een vriendin. Ik snap niet dat mensen er van die rare meningen over hebben. Ja je bent inderdaad naakt, maar iedereen is naakt. Ik vind het super dat mensen je gewoon accepteren en je gewoon met rust laten.

Ik ga altijd naar de sauna in Schiedam of Scheveningen, maar elysium is echt een aanrader. Deze is echt super groot en mooi, vind alleen op drukke dagen dat de hygiene wat te wensen laat, voornamelijk bij de toiletten en douches.

@Flower, de sauna in Bleiswijk is elysium. Echt een super sauna!

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:59

Son is echt een heerlijke sauna. Vroeger toen we nog geld over hadden (lees: we hadden nog geen paarden) gingen we vrijwel elke week naar de sauna in Son met het hele gezin. Maar toen waren de prijzen iets anders dan nu. Ik vind Son echt mega duur geworden.
Maar ik moet zeggen dat ik me nu toch wel meer over een drempel heen moet zetten dan vroeger om naar een sauna te gaan.

Ik heb trouwens nog twee optimel kaartjes (2e persoon gratis), dus binnenkort moet ik er weer aan geloven . Nee, ik vind de sauna echt heerlijk.
Ohw en hier in de buurt zit een sauna die je voor twee personen af kunt huren. En nog helemaal niet zo gek duur.

En de sauna in Eindhoven vind ik minder. Teveel buitenlanders die komen als je ook in badkleding mag op bepaalde tijdstippen. Dus dan gaan hun in badkleding een beetje rond lopen geilen op de naakte medemens
Laatst bijgewerkt door Vonnie84 op 05-01-06 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 10:59

heerlijk !!

de eerste keer is even wennen, maar daar ben je binnen een paar minuten doorheen.
9 van de 10 mensen komt echt voor de sauna, laat die ene dan komen om te kijken , dus maak je niet druk !

ik ga vaker met een man naar de sauna als met een vrouw, mannen durven eerder dan vrouwen heb ik het idee.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:01

@ Peeky Thermae2000, is dat niet met badkleding aan? of in een bepaald gedeelte?

@ FLower: O ik trek me er ook echt niets van aan, eerder was ik een paar maal naar een prive sauna geweest. Dit was voor ons beide nieuw, maar ik schaam me niet zo vlug. Dat stadium heb ik gehad.
Degene met wie ik was had mij en ik hem al regelmatig naakt gezien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:02

Wij hebben een sauna aan huis , maar ik ga altijd in zwembroek .
Het is wel super lekker, ik ga er meestal in na het paardrijden .

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:04

Vind het geweldig!!

Mensen reageren altijd raar als ze er zelf nog niet zijn geweest. Alsof iedereen elkaar de hele dag zit aan te staren en het een grote orgie is
Nou absoluut niet, je wordt er gelijk uitgezet als je zulke plannen hebt.

ellenlouise

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:04

Waarom raar? Omdat je op oudjaarsdag ging?

Ik vind het niet raar maar wil er zelf niet heen omdat ik het absoluut niet fijn vind om in zo'n heet hok te zitten. Maar voor iedereen die dat wel ziet zitten, vooral doen!

mijntjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:05

ik vind de sauna echt heerlijk! Ik ga ook regelmatig naar de thermen in rosmalen. de eerste keer vond ik het ook ontzettend eng en spannend, maar na 5 minuten was dat over. de mensen zijn daar allemaal naakt en over het algemeen wordt er echt niet op je gelet, ach en ze kunnen er bij mij toch niet veel afkijken! haha!!!
Ik probeer ook een keer in de maand te gaan, na een dagje sauna ben je zo ontspannen en kun je er weer helemaal tegenaan! Helaas is het zo prijzig! In sommige sauna's heb je nu ook kaarten voor 2 of 3 uur, die zijn dan een stuk goedkoper

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:06

@ Vonnie, Wij waren oudjaarsdag geweest van half 3 tot half 7, ze sloten om 7 uur ivm oudjaar, en dan heb je idd een dure dag.
Normaal zijn ze van 10.00 tot 24.00 geopend

Moest iets van 78 euro afrekenen
pp was het:
24 euro sauna
8 euro huur badjas en handdoeken
3 euro huur slippers

en dan hadden we er nog een sapje gedronken.

Volgende keer gaan we van een uur of 1300 tot een uur of 2100.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:07

ellenlouise schreef:
Waarom raar? Omdat je op oudjaarsdag ging?

Ik vind het niet raar maar wil er zelf niet heen omdat ik het absoluut niet fijn vind om in zo'n heet hok te zitten. Maar voor iedereen die dat wel ziet zitten, vooral doen!

haha ja daarom

nee vooral omdat je daar in je blote kont moet lopen denk ik

Kelloriejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:09

Wat stom dat ze het raar vonden.
Sauna kan toch heerlijk zijn?

Shiloh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:09

Als het raar zou zijn dan zouden er niet zoveel van die dingen zijn in Nederland.
Blijkbaar is er genoeg animo, anders zouden ze allang met zijn allen failliet gaan...

Mirna_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:14

Een woord: Heerlijk!!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:16

Gaat het er niet meer om dat ze met een vent ging waar ze geen relatie mee heeft, of ben ik nu blond? Ik zou zeggen: als jij je er goed bij voelt, lekker doen
Ik ben zelf te verlegen dus ik ga in de sauna in de kleedkamer bij de fitness wel, ook heerlijk hoor, nog even in je eentje relaxen na het sporten.

peeky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:18

vonneke schreef:
@ Peeky Thermae2000, is dat niet met badkleding aan? of in een bepaald gedeelte?

Klopt, alleen in het saunagedeelte mag je naakt Dus de rest, nou ja het zwembad dus, is badkleding. Da's wel minder vind ik maar ja...is te overleven

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:22

@ Urielle: Nou niet eens daarom, gewoon om het feit dat je daar naakt gaat met vreemde mensen. Dat vinden ze nog het allerraarst haha. Nee dat ik met die knul daarheen ga is niet vreemd.

@ Peeky: Je kan daar dus niet in je blote kont zwemmen?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:24

De eerste keer is het wel even lastig om in je blootje binnen te gaan. Maar binnen no time denk je daar niet eens meer aan!

Binnenkort ga ik samen met een vriendin naar Bleijswijk inderdaad. Als verjaarscadeautje

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:24

vonneke schreef:
@ Urielle: Nou niet eens daarom, gewoon om het feit dat je daar naakt gaat met vreemde mensen. Dat vinden ze nog het allerraarst haha. Nee dat ik met die knul daarheen ga is niet vreemd.

Oh sorry, ik ken ontzettend veel mensen die naar de sauna gaan dus aan dat aspect dacht ik al niet eens meer.
Ik vind het dus niet vreemd

BlackWych

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:27

Heerlijk vind ik de sauna! Ik ga regelmatig met een vriendin of m'n moeder naar de sauna in Barendrecht. Niet overdreven groot maar wordt heel goed bijgehouden met goed toezicht en een geweldige keuken

En dat blootlopen doet iedereen en een sauna dus het valt niet eens op! Hebben jullie dat nou ook, dat je de first-timers er zo tussenuit haalt omdat ze nog angstvallig met een handdoek om zich heen lopen?

=^.,.^=

SassieSjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-06 11:32

Ik vind de sauna heerlijk!!!!
Mannen vrouwen jong oud, ik kijk nergens meer van op.

Ik ben in centre du Laq geweest in Pijnacker, Thermen elyseum in Bleiswijk vind ik er mooi alleen het is er erg gehaast.
En laatst ben ik in Thermen in Papendrecht geweest was ontzettend gezellig!!! Gemengt vind ik het gezelligste.

I love the sauna heerlijk voor je ontspanning.