Verdrietig ;(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Verdrietig ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-02 11:39

Op onze rijvereniging is de sfeer altijd goed, af en toe wel eens wat conflicten, maar over het algemeen kunnen we met elkaar goed over weg, en weten we veel over elkaar, ook hoe het prive zit enzo.

Kwam ik op de manege, en een instructeur vertelde zo, dat de man van een instructrice (echt een geweldig mens) van ons, zich had opgehangen en zij hem die morgen zo had ondekt.

Die man ken ik redelijk, en ik had alles verwacht behalve dit. Ik wist dat hij depressief was, maar hij kon het o zo goed verbergen. Ik had nog vaak lol met hem, en kon enorm met hem lachen.

Ik hou er niet zo van om dit op Bokt te zetten, maar ik moet het toch kwijt. Ik vind het zo ontzettend egoistisch om zo uit het leven te stappen, en je vrouw te laten stikken en haar te laten zitten met die problemen die ze samen hadden. En dat zij hem vind dan nog vindt Huilen , notabene. Verdrietig


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 12:41

Bah Huilen . Heel veel sterkte hoor, ook voor je instructrice. Ik heb het ook meegemaakt. De eigenaar van mijn verzorgbels, waar ik elke dag kwam en die mij altijd hielp had zichzelf door zijn hoofd geschoten Huilen . Echt heel erg zeker voor zijn vrouw en kinderen.
Sterkte Kimmy!

:evaw:

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 15:29

getver. Het lijkt me zo erg om je man zo te moeten vinden!! Ik snap ook nooit hoe mensen zo ver kunnen komen om zelfmoord te plegen, waarom denk ik altijd weer???
sterkte ermee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 20:30

Ik ken ook 2 mensen die zelfmoord hebben gepleegd.
O.a. een vrouw die werd gevonden door haar kinderen van 9 en 11.

Sterkte ermee.


Overigens vind ik zelfmoord niet egoïstisch, hooguit de manier waarop.

Noukie
Berichten: 10926
Geregistreerd: 27-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 20:51

Hey,
dat is een vervelend. Ik weet hoe het is, mis die jongen nog elke dag, maar ok. Het is moeilijk te bevatten waarom zo iemand het doet, en je voelt je in de steek gelaten, idd, het lijkt zo egoistisch. Maar dat is het niet, zij denken vaak dat ze het beste doen voor henzelf en de omgeving. Het is vreselijk om mee te maken, ik zal er zelf ook echt niet voor kiezen, maar dat zeiden er meer.. en kijk nu.
Het klinkt stom, maar er is iets wat je een beetje kan helpen en dat is de gedachte dat de persoon er zelf voor gekozen heeft. Hij wilde dit, hoe moeilijk het is te begrijpen, hoe erg het is.. dit was zijn keus...
evengoed: ontzettend veel sterkte!!!!!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-02 21:01

echt vreselijk zulke verhalen. zeker voor degenen die achterblijven.
je moet toch echt wel wanhopig zijn voor je zoiets kan doen Huilen

zo heeft onze buurman een aantal jaren ook zelfmoord willen plegen.
hij had alle gaskranen enzo opengedraaid in zn huis, en toen is de hele boel ontploft...
maar jammer genoeg leefde hij nog. ja sorry hoor dat ik het zo schrijf, maar dat was dus in een rijtjes huis, het huis naast ons. het is echt een wonder dat ons huis overeind is gebleven want zijn huis was dus voor de helft weggeblazen en bij ons ging ons dak ook bijna mee. het was echt een enorme knal en er kwam een vuurbal langs ons raam heen.
ik kan zulke mensen dus niet begrijpen want ze brengen het leven van een heleboel andere mensen in gevaar

hij is een paar jaar geleden trouwens onder een trein gesprongen.
dus weer iemand (de machinist) die er voor zn hele leven een trauma aan over houd.

Guido is mijn Black Beauty...!!

**ik heb weer foto's in mn profiel**


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers