Big Brother (Finale)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 10:55

ik heb de aflevering niet gezien, maar wat is er met Roel gebeurt dan ik heb gehoord dat hij langer in het huis moest blijven maar waarom dan???

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 11:14

figora schreef:
NIET TE GELOVEN!!!!

zeggen ze dat je een gratis hotelcheque krijgt, ga ik hem activeren, staat er in kleine letters het volgende:

Voor de verzendkosten betaal je een bijdrage van € 6,95. Je ontvangt de Voordeelgidsen binnen 7 werkdagen. Bij de gidsen ontvang je een acceptgiro.


Dus dat is helemaal niet gratis, kost nog 6,95 euro ook!!

STOMME TALPA....


Je kan er ook voor kiezen dat ze die cheque naar je mail sturen en dat je boekt via internet. Dat is volgens mij wel gratis

Coconuts

Berichten: 1354
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-05 20:37

highspirited schreef:
ik heb de aflevering niet gezien, maar wat is er met Roel gebeurt dan ik heb gehoord dat hij langer in het huis moest blijven maar waarom dan???


Toen Joost en Roel nog over waren, werdt Joost naar de dagboekkamer geroepen. Daar moest hij een koptelefoon op en een blinddoek. Toen werd Joost dus helemaal via de dagboekkamer en tussendoor naar de studio geleid en daar kwam hij achter een deur vandaan en iedereen juigen enz. Toen hoorde hij dus dat hij hd gewonnen. Ondertussen zat Roel nog met de zenuwen te wachten in het huis en hij wist nog van niets.
Toen Bridget aan het afsluiten was werd Roel nog even snel verteld (door Ruud die het huis in kwam lopen) dat hij had verloren.. Roel ging met Ruud via de 'officiele' exitdeur naar buiten en er kwamen al mensen binnen om alles op t ruimen enz.

Er komt nu 'Hotel Big Brother'.. Betekend dat dan dat er nooit meer een BB komt?

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 20:40

MustangS schreef:
highspirited schreef:
ik heb de aflevering niet gezien, maar wat is er met Roel gebeurt dan ik heb gehoord dat hij langer in het huis moest blijven maar waarom dan???


Toen Joost en Roel nog over waren, werdt Joost naar de dagboekkamer geroepen. Daar moest hij een koptelefoon op en een blinddoek. Toen werd Joost dus helemaal via de dagboekkamer en tussendoor naar de studio geleid en daar kwam hij achter een deur vandaan en iedereen juigen enz. Toen hoorde hij dus dat hij hd gewonnen. Ondertussen zat Roel nog met de zenuwen te wachten in het huis en hij wist nog van niets.
Toen Bridget aan het afsluiten was werd Roel nog even snel verteld (door Ruud die het huis in kwam lopen) dat hij had verloren.. Roel ging met Ruud via de 'officiele' exitdeur naar buiten en er kwamen al mensen binnen om alles op t ruimen enz.

Er komt nu 'Hotel Big Brother'.. Betekend dat dan dat er nooit meer een BB komt?


Op internet staat wel wat hotel big brother is
Dat is met bekende nederlanders, dus geen 'echt' hotel

KisSs_Girl

Berichten: 2642
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Overal & nergens waar ik me vermaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 20:54

Ik vond het zon ontzettend stom einde!!!
Echt,lieten ze Roel een beetje in dat huis zitten (normaal vind ik hem maar een sukkel,maar nu had ik wel medelijden),denkend dat hij heeft gewonnen,terwijl dat helemaal niet zo is!
Ik gunde het Joost wel echt heel erg
En idd wat iedereen al zegt,ik had wel willen zien hoe Dido en Roel elkaar begroetten!

Stinkmodder

Berichten: 7976
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Re: Big Brother (Finale)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 21:04

Ik vond het ook een super l.ullig einde, vooral voor Roel. Had ze beide de prijs erg gegund.

Ik was er inderdaad ook erg benieuwd naar hoe Roel en Dido elkaar zouden begroeten.

Trompetpaard

Berichten: 30
Geregistreerd: 19-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-05 23:19

Ik vond vanaf het begin roel al de beste,
Nu vond ik het een beetje flauw wat ze met hem deden,
hij dacht dat hij nog kon/zou winnen. En ondertussen was joost al aan het feest vieren.
Dat kun je toch niet maken ?