Wanneer alles doorgaat sneuvelen er hier morgen nogal wat (van pony's dan). Is dat nou zonde om weg te gooien
Tja.. ze liggen er toch nietwaar.En heeft iemand een recept ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tja.. ze liggen er toch nietwaar.
runningkawa schreef:En dan bij de chinees koe jo loek (heb geen idee hoe je het schrijft, dus zet het maar op klank neer)
Zijn van origine varkensballen.
Of dat in Nl ook echt bebruikt word weet ik niet, maar ben al helemaal geen fan van dat chineese eten![]()
Tegenwoordig is ko yo luk (or whatever) kip met een deegkorstje en dat gefrituurd, nuja, zo krijg ik alles wel lekker denk ik als het gefrituurd is. Je hebt ook ko yo kai, das dan weer ander vlees geloof ik (waarschijnlijk zijn dat dan die paarden-koloten
) 
Sibold"]
[quote="runningkawa schreef:En dan bij de chinees koe jo loek (heb geen idee hoe je het schrijft, dus zet het maar op klank neer)
Zijn van origine varkensballen.
Of dat in Nl ook echt bebruikt word weet ik niet, maar ben al helemaal geen fan van dat chineese eten![]()
Tegenwoordig is ko yo luk (or whatever) kip met een deegkorstje en dat gefrituurd, nuja, zo krijg ik alles wel lekker denk ik als het gefrituurd is. Je hebt ook ko yo kai, das dan weer ander vlees geloof ik (waarschijnlijk zijn dat dan die paarden-koloten
)