Bééh... Rotboek!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Bééh... Rotboek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-02 10:53

Ben Bedrijfseconomie aan het leren voor mijn tentamen en nou heb ik altijd het ervaren dat je het beste kan leren aan de hand van sommen oefenen.
Dus ik begin optimistisch... zijn er alleen multiple choice sommen (dus je kan het goede antwoord keizen uit 4 antwoorden) Nouja, zal el.

Nou, ik heb de som af, alles berekend, kom uit op antwoord B. Antwoorden achterin je boek. Wat staat daar? 1A.
Ahum. leuk en aardig, maar HOE WEET IK NOU HOE IK AAN ANTWOORD A MOET KOMEN ZONDER DAT ZE DE BEREKENING UITLEGGEN!!!
Argh daar kan ik toch wel zó gefrustreerd van raken!!! Verwachten ze soms dat ik zelf een uur lang met de goede uitkomst bezig ga en kijk hoe die er uit zou kunnen komen? Dat is toch onhandig? Wat een zuigboek. Bah. Alsof iemand er iets van leert als hij ziet dat zijn antwoord fout is?? Ja, dan leer je dat jouw manier fout is. Maar suggesties om het goed te doen ontbreken Misselijk

Nog iemand hier op bokt in de schoolboeken-branche? Extreme duivel

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie