Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:01

Terug slaan natuurlijk !!


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:03

@racekees mannen zijn helemaal niet altijd fout waar haal je dat nu weer vandaan!
maar als zij met dr zatte kop jou op je gezicht slaat(en ja dan is ZIJ fout!!) wees dan wijzer dan haar maar het IC op slaan, sorry maar dan heb je jezelf ook niet bepaald onder controle!

als zij zo zat is dat ze agressief wordt en begint te slaan, nou stoer hoor dat je dan uit zelfverdediging haar het IC op slaat, en wat lief van je dat je er nog bij gebleven bent ook

iemand die niet weet wat zij of hij nog doet even een klap in het geaicht geven zodat diegene kalmeert, desnoods met 2 man diegene tegen de muur of tegen de grond klemzetten, handne op de rug vasthouden whatever, maar je haalt gewoon NIET zo hard uit dat zij op het IC terecht komt!
bovendien zo'n zelfverdediging was het niet als je nml nog zo hard kan slaan, was je er zelf vast zo erg niet aan toe!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:11

Renske20 schreef:
@racekees mannen zijn helemaal niet altijd fout waar haal je dat nu weer vandaan!
maar als zij met dr zatte kop jou op je gezicht slaat(en ja dan is ZIJ fout!!) wees dan wijzer dan haar maar het IC op slaan, sorry maar dan heb je jezelf ook niet bepaald onder controle!

als zij zo zat is dat ze agressief wordt en begint te slaan, nou stoer hoor dat je dan uit zelfverdediging haar het IC op slaat, en wat lief van je dat je er nog bij gebleven bent ook

iemand die niet weet wat zij of hij nog doet even een klap in het geaicht geven zodat diegene kalmeert, desnoods met 2 man diegene tegen de muur of tegen de grond klemzetten, handne op de rug vasthouden whatever, maar je haalt gewoon NIET zo hard uit dat zij op het IC terecht komt!
bovendien zo'n zelfverdediging was het niet als je nml nog zo hard kan slaan, was je er zelf vast zo erg niet aan toe!


gaat een beetje moeilijk he als je ergens aankomt je ziet je vriendin helemaal zat aan de bar staan je gaat naar d'r toe gaan wat gasten voor staan van laat d'r met rust. Ik geef ze een duw ik wil naar me vriendin die helemaal hysterisch loopt te doen uithaatlt met d'r nagels over me bek heen. me vol met d'r vuist een klap op me kaak geeft en weet ik het allemaal. Ken VEEL hebben maar je ken over de grens gaan ja. Dus ik haalde uit omdat ze gewoon helemaal geflipt was. en dan springen die gasten gelijk boven op je en lig je daar weer mee te knokken gezellig joh maar maakt niet uit ik weet nu iig hoe je in elkaar zit


en mannen zijn toch altijd fout? een man mag een vrouw niet slaan (ook niet als zelf verdediging) nou je jullie kunnen met die gezegde me rug op en me buik weer af

ff niks te melden!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:15

mag jij me vertellen waar ik heb gezegd dat een man een vrouw niet mag slaan, en dat mannen altijd fout zijn

maargoed als jij een kroeg in loopt en die gasten al meteen amar een duw geeft, vervolgens als je vriendin je slaat haar het ziekenhuis in slaat en vercvolgens nog met die andere jongens gaat vechten, dan zegt dat eigenlijk al genoeg over jou...
knap dat je dan weet hoe ik in elkaar zit!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:19

Renske20 schreef:
mag jij me vertellen waar ik heb gezegd dat een man een vrouw niet mag slaan, en dat mannen altijd fout zijn

maargoed als jij een kroeg in loopt en die gasten al meteen amar een duw geeft, vervolgens als je vriendin je slaat haar het ziekenhuis in slaat en vercvolgens nog met die andere jongens gaat vechten, dan zegt dat eigenlijk al genoeg over jou...
knap dat je dan weet hoe ik in elkaar zit!

hey lees jij wel of niet? want volgens mij lees je alleen wat je wil lezen!

zoals ik al zei : je ken me rug op en me buik af en doe je oogkleppen af daarna mag je weer komen blaaten tegen me

ff niks te melden!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:27

geloof dat jij hier degene bent die wat moeite heeft met lezen, en met de nederlandse spelling&grammatica

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Racekees

Berichten: 1218
Geregistreerd: 19-05-05
Woonplaats: Dúh Háág!![HákkúhBáR]

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:29

Renske20 schreef:
geloof dat jij hier degene bent die wat moeite heeft met lezen, en met de nederlandse spelling&grammatica

weet je wat val neer joh

ff niks te melden!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:29

Kan dit verder via pb?
Dan kan het topic verder gewoon doorlopen.

Het leven is een gebakje!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:32

t is maar goed dat je hier VER uit de buurt woont Racekees

[edit] ik ben met dit hopeloze & niet goed lezende geval uitgepraat Sizzy dus blijf verder ontopic, pb'en met zo iemand heb ik ook geen behoefte aan

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:40

Om het maar weer even ontopic te houden: ik denk dat de situatie wel uitgelegd moet worden door TS want je hebt zoveel verschillende soorten van slaan... Overigens zijn ze allen fout, maar zit er wel verschil in.

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:41

Charos schreef:
Een mep terug geven en om uitleg vragen


Ik moest hier echt om lachen, heerlijk die reactie...

Ik ben benieuwd of diegene die nog nooit door hun (ex)partner geslagen zijn na een tik/pakslaag ook daadwerkelijk terug zouden slaan en zouden opstappen? Het feit dat je al om uitleg gaat vragen heb ik al mijn vraagtekens bij, wat je ook doet, hoe erg het ook is, NIEMAND heeft een reden om een ander te slaan...uitleg zou ik niet eens willen hebben, er is geen excuus wat dat kan rechtvaardigen!!!!

Haha!

Anoniem

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 00:50

mijn vriendin is getrouwd met een man,die man zijn ex; word vrijdag begraven.
vermoord door haar nieuwe vriend.
Ze was al 24 uur dood voor ze gevonden werd, iemand van haar werk heeft de politie gestuurd omdat ze niet kwam opdagen en het haar opgevallen was dat ze altijd wel heel veel blauwe plekken had.

mijn vriendin verwijt het zich zelf dat ze het nooit door hebben gehad.Dat de zogenaamde neus correctie een gebroken neus is geweest.En dat ze alle kleine dingetjes nooit hebben opgepikt.De zoon die bij de moeder (ex dus) in huis woonde heeft ook nooit niks gezegd die komt nu pas met verhalen het blijkt dat hij ook slaag kreeg ,maar nooit wat wilde zeggen omdat hij bang was dat zijn vader die vriend wat aan zou doen.

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 01:04

zo gaat het veelal silvana, want ja je stapt nu niet direct op iemand af met: Joh kijk eens wat mijn vriend gedaan heeft...

Dat zijn geen dingen waar je trots op bent...lijkt mij

Haha!

Anoniem

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 01:18

Nee dat is zo.Ik hoop alleen dat ze nu de vrede vind die ze zocht.Het is raar het zijn dingen die je in de krant leest en gelukkig zelden dicht bij mee maakt.het is alleen jammer dat zulke mensen niks durven te zeggen voordat het echt mis gaat.
Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is toe te geven.

Deze vrouw ook ze heeft een schat van een man laten zitten(de man van mijn vriendin) voor deze bullebak.
Het ergste vind ik het voor het kind,want over hoe een korte tijd loopt zo'n vent weer los? 2jaar mischien? Ik denk dat je toch bang bent.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 02:29

Tja, weet je? Iedereen roept makkelijk: 'als mijn kerel mij slaat, ben ik weg', maar geloof mij: zo makkelijk is het niet

Het begint met 1 klap, waar je beduusd van wordt en dan komen de excuses.. Dan gaat het steeds vaker gebeuren en je mept terug, want je hoeft dit van niemand te pikken.

Totdat je gewoon niet meer terug kan vechten, fysiek en mentaal niet meer. Je bent kapot, wordt vernederd, in een hoek gedrukt, achtervolgd en bedreigd. Je wilt weg, maar je durft niet.. Puur door de bedreigingen die geuit zijn.

IEDERE vrouw die is geslagen heeft ooit gezegd 'niemand slaat mij' en toch overkomt het ze..

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 03:32

Niet alleen dat.
Het is meestal ook een soort haat/ liefde verhouding, en de vrouw denkt niet zonder de partner te kunnen leven.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 08:22

ik zou terug slaan en zeggen "weet je wat jij kan jongen, het bekijken zoek maar een andere lappenpop"

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:01

Een ex van me heeft me eens geslagen. Ik heb hem toen vol in zijn gezicht gespuugd en een knietje in zijn kruis gegeven. Wat overigens zorgde voor nóg meer reactie, meneer werd helemaal gek. Maar kom op zeg.. Ik laat me niet slaan..
Toen een week later heb ik hem door 3 jongens in mekaar laten slaan.. En nee, ik ben er niet trots op, het is bijna 10 jaar geleden. Ik was een rot-puber, en die vent laat mijn nekharen recht overeind staan. Nog steeds trouwens, als ik hem zie

Mijn huidige vriend heeft me laatst ook eens geslagen, in zijn slaap. Mepte per ongeluk met zijn elleboog in mijn gezicht toen ie zich omdraaide. In mijn slaap heb ik terug gemept, maar ik weet er niks meer van

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:03

even laten zien dat ik ook zeker wel terug kan slaan

en even om uitleg vragen

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Re: Wat zou jij doen als je partner je slaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:04

@Racekees: sorry hoor, maar jou verhaal vind ik ook echt niet normaal, en ik ben het volledig met Renske eens.
Wat had ze eigenlijk dan, dat ze op de IC kwam te liggen?

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:27

De 1e keer sloeg ik niet terug. Je bent dan te overrompeld en ook bang tegelijk. De keren erna heb ik me wel verweerd.

Ik vind het overigens nog wel grootspraak van al die meiden hier die zeggen dat ze keihard terug zouden slaan of bij hem weg zouden gaan... Totdat je zelf in die situatie komt.

En Racekees, als jij sterker bent dan die meid, wat je overduidelijk was als jij haar de IC in hebt geslagen, had je je ook wel anders kunnen verweren.

<3 2014 <3
<3 2016 <3

Mri

Berichten: 15305
Geregistreerd: 01-12-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:35

ben nogal een heethoofd...
Denk dat ik terug zal slaan. Maar aan de andere kant denk ik dat ik (de 1e keer) zo verbaasd zal zijn wat er is gebeurd dat ik niks doe.
Als ik het aan zou zien komen zou ik dnek ik wel terug slaan

Ik zal het nooit zo durven zeggen,
Hardop denken op z'n meest, misschien heb ik het fout gedaan

De mooiste dingen komen uit een onverwachte hoek

melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:55

een man mag een vrouw niet slaan en andersom ook niet, maar ik kan me best voorstellen dat als een vrouw een man slaat dat je dan wat terug kan verwachten. want waarom als een man slaat mag de vrouw wel terugslaan. lees maar eens al die antwoorden terug. de meeste zeggen terugslaan en wegwezen. tuurlijk zou ik ook doen maar als je de rollen nou eens omdraait en de man word geslagen door de vrouw, want dat gebeurt ook heel veel. er zijn zat mannen die helemaal verrot worden geslagen door hun vrouw. maar goed ik heb het zelf nooit meegemaakt dat ik ben geslagen dus kan er ook niet echt over meepraten maar weet wel als ik een lup zou krijgen van me vent dat ie echt wat terug kan verwachten.

The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return

J0sef1entje

Berichten: 581
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Terschelling

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:59

Ethelate schreef:
Dan is het over en uit. Als je respect voor elkaar hebt dan sla je elkaar niet en als hij, op welk moment ook, geen respect voor mij heeft, weet ik genoeg.


en hier kan ik mij alleen maar volmondig bij aansluiten, slaan is not done

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-05 09:59

@Racekees: Wat ik me afvraag is waarom zij je sloeg en met haar nagels over je gezicht ging....
Dat komt toch niet uit het niets??
Is er daarvoor (voor dit insident) ook al eens lichamelijk geweld geweest, of niet??

Als een vrouw je door het lint gaat, hoef je dat als man idd niet te pikken.... (Toch zou ik eerder weg lopen en aangifte doen in jouw situatie, maar zo zit ik in elkaar )

Urania Z1 verkocht
Otura Z1 R.I.P Ik mis je!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anji, dust, Ellen_ov, iphyn, IzAw, MariskadeJ, meintje, Muronia, Pieke_Gwen, purny, santaju, YandexBot en 221 bezoekers