Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:..ach en zo rommellen we wat door en kijken al weer hoopvol uit naar de zomer ..
Urielle schreef:Aafje is het bij jou zo dat het ineens zover kwam of dat het langzaam verergerde?
Citaat:Toen ben ik naar een reumatoloog geweest...op rontgen niks te vinden in een botscan gelegen...ook niks...
ferah2001 schreef:Als ik wat blaadjes vast moet houden tussen mijn vingers ga ik al dood van de pijn.
Als ik iets, niet al te zwaar, op moet tillen (of mijn paard aansingel) lijkt het of mijn pols breekt of het gaat begeven en voor dat ik het weet ligt het al op de grond.!
sarabande schreef:ferah2001 schreef:Als ik wat blaadjes vast moet houden tussen mijn vingers ga ik al dood van de pijn.
Als ik iets, niet al te zwaar, op moet tillen (of mijn paard aansingel) lijkt het of mijn pols breekt of het gaat begeven en voor dat ik het weet ligt het al op de grond.!
Heel herkenbaar moest van de week bij het pompstaion naar binnen om te vragen of ze de dop konden losdraaien. Dat is zo frustrerend ik wordt daar erg opstandig van.
Vooral omdat mensen niets aan je zien en dus denken dat je je aanstelt.