"Gratis" Postcodekerstlot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

"Gratis" Postcodekerstlot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 12:33

Gisteren kregen wij een kerstpakket met daarin ook een zgn. 'gratis' kerstlot van de Postcodeloterij.
Mooi meegenomen, dacht ik, en ik begon snel de code in te voeren op www.kerstlot.nl.

Toen ik bijna klaar was met het invullen van de gegevens, las ik dat je de algemene voorwaarden moest accepteren, wat dus inhoudt dat je tot schriftelijke wederopzegging, iedere maand 8.25 euro kwijt bent omdat je gelijk lid moet worden.
Daar ga ik dus niet mee accoord en daarom heb ik het invullen afgebroken.

Zo kan ik ook wat 'cadeau' doen.... zogenaamd 1 lot geven en dan 107.25 euro incasseren....

Sempre

Berichten: 5152
Geregistreerd: 30-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:33

tsss...
Ja er zit altijd wel wat achter

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:39

Weer zo'n fraaie actie. Laatst hadden ze dat toch ook al met het 'cadeau' voor de koningin?? Het is absoluut niet netjes, maar ben bang dat er toch weer heel wat in zullen trappen!!

Sabertje

Berichten: 965
Geregistreerd: 18-05-05
Woonplaats: Well

Re: "Gratis" Postcodekerstlot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:41

ik kreeg dit lot ook al bij mijn kerstpakket. eerst eens goed door gelezen en toen toch maar besloten om het niet te doen, beetje veel geld voor een "cadeautje".

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 12:41

Erg sneaky dit soort acties. Helemaal omdat die voorwaarden vaak niet duidelijk te lezen zijn, maar als een link staan bij 'Ik accepteer de voorwaarden'. Denk dat er heel wat mensen zijn die hier in gaan trappen

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: "Gratis" Postcodekerstlot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-05 12:49

Ze hadden hier de acceptatie van de alg.voorw. al aangevinkt zelfs! Dus als je niet goed oplet, zit je eraan vast voordat je er erg in hebt. Géén stijl vind ik!!!!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 14:02

JA het zijn een stelletje kl*jo's daar hoor. Ik ben al jaren lid en op eengegeven moment hadden ze geld van n rekening afgehaald voor het cadeau van Beatrix. JA bekijk t even, ik bepaal zelf wel of ik meebetaal of niet. Net als met dat kerstlot, leuk bedacht, maar idd géén stijl.