Verhuist !?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 01:16

Ik ben dus zoals eerder geschreven verhuist op dinsdag 1 mei naar een nieuwe stal. Party!!
Orry was voor zijn doen makkelijk te laden en niet eens echt super gestressed op de trailer (was ook maar kort ritje) Party!!
Hij heeft nu een ruime buitenbox waar hij over de tralies met zijn hoofd kan en hij is 2 mei al even de wei op geweest. Party!!
Hij is nog wel druk in de omgang, hangt een beetje aan mij... maar met rijden (ik heb 2 mei gereden ff) is hij wel druk maar niet schrikkerig Party!!
Dat terwijl er een kantine is, een bankje, plantenbakken, tuinprieel achtig iets, geen omheining, blauwe tonnen, rek met balken, staanders....
Haha! zoals Fitz wel weet en Suuz ook, allemaal redenen voor een Orry-bui... Haha!
Hij is niet 1x geschrokken en dat terwijl ik hem na vrijdag niet meer bereden had omdat hij een ijzer kwijt was geraakt en nu niet gelongeerd had vantevoren... Party!!
Hij was wel hittepetitterig en liep met zijn hoofd en lijf te klieren, beetje druk, kwam er bijna niet op omdat hij steeds wegdraaide ... word je ook echt vroijk van Party!!
27 mei dan ga ik toch onderlinge wedstrijd starten, dus 26 mei vier ik mijn kinderen hun verjaardag en ik start om Lips are sealed ....

Ze probeerden me te overtuigen ook met het springen mee te doen (30 cm Knipoog ) maarreh dat doe ik echt niet dus *LOL*
Het zadel dat ik nu had gebruikt (leenzadel van een vriendin) past helaas niet, zit wel heel lekker, drukt op zijn schoft....
ik heb er nog 1 te leen dus dan probeer ik die morgen wel. Scheve mond\




_________________
<table border=0><tr><td><FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT></td></tr></table>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-05-03 01:17 ]</font>

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 11:44

kom op manon!!!
springen!!!!! Haha!
je kan t!!!!! Party!! Party!! Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-01 23:36

Haha! Ja ik kan wel springen, maar dan laat ik mijn paardje wel even staan of samen springen doet hij ook nog wel *LOL*