ik zit vandaag in het eerste van ruzie krijgen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

ik zit vandaag in het eerste van ruzie krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 16:36

Zo ik zit vandaag in het eerste van ruzie hebben

1) vanochtend werd ik bij mij op de boerenweg wat opgehouden, sanne haar school ligt hemelsbreed 1 km van mijn huis. Maar ik moet landweg op, wijk in, wijk uit, doorgaande altijd vaststaande weg op, wijk in en naar school. Daar doe ik 20 minuten over terwijl er een busbaan is die de landweg kruist waardoor ik de rest van de weg, niet af hoef te leggen en dan doe ik er 3 minuten over naar Sanne haar school....... Uiteraard mag ik niet over de busbaan en rij ik dus altijd netjes om. Vandaag werd ik bij een bouwproject op de landweg wat opgehouden, dus koos vandaag om over de bussluis en busbaan te gaan, Kom ik op school aan en heb Sanne prettige dag gekust, komt er een moeder naar me toe, of ik wel wijs ben om over de busbaan te gaan:D En als je dan weet dat ik een ochtend humeur heb, dan kan je je voorstellen dat die moeder binnen 3 zinnetjes van mij afdroop met dr staart tussen haar benen

2) Bij Sanne op school is een heel klein parkeerpleintje, ik kan niet op dat parkeerpleinte parkeren omdat ik de draai niet kan maken met de bus, ik parkeer dus mijn auto aan de zijkant van het parkeerpleintje zo dicht mogelijk tegen de muur aan zodat iedereen er verder gewoon langs kan, Komt er een moeder naar me toe, (een die ik toch al echt voor geen meter mag) Waarom parkeer jij die auto niet in een parkeer vak......... Nou omdat ik die draai niet kan maken, EN WAAHAAROM kan JIJ die draai niet maken??? ......... NOU omdat mijn DRAHAAAIcircel te groot is ... IK vind dat asociaal ......... en daar veeg IK mijn reet mee af, IK BEN asociaal

Kom ik bij de tandarts met Sanne, afspraak om 2 uur...... vorige week heb ik sochtends afgebeld omdat Sanne ziek was, daar krijg ik heel terecht een rekening voor. Nu werd ik niet geholpen omdat de afspraak om half 2 zou zijn........ euh, hier staat toch echt 2 uur. Maar ik wist het goed gemaakt, de rekening van vorige week wordt weggestreept tegen de rekening die ik ga sturen voor mijn gederfde inkomsten van vandaag Dat was niet de bedoeling, en mevrouw werd zo onaangenaam dat ik heb gezegd dat ze vooral moest doen wat ze niet laten kon, en dat ik bij deze op zoek ga naar een andere tandarts Maar hemellief zeg ging dat wijf tekeer Ik laat me niet voor rotte vis uitmaken door een tandarts....... wat een gekkenhuis zeg

Mijn dag dus vandaag

Hebben jullie dat nou ook wel eens?

Dreamy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:39

Idd jou dagje wel vandaag!
Allemaal een humeurtje blijkbaar?

Ing__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:39

regelmatig

vooral smorgens

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 16:44

Ik vond het ook iets dom van de Ochtendmoeder, ik heb zo een ontzettend ochtend humeur, en de T er ing erover in dat ik opgehouden werd....... en dan dat erover heen, dat is vragen om een zeer onredelijke Kim

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:50

goh klinkt zoo bekend. bij mij moeten ze op school ook echt niet zulke dingen zeggen. Want ik sta al bekend om die jonge moeder met die grote bek ( kan me niet schelen eigelijl )

Zijn ze nou helemaal !!

naja KiWiKo.. je heb het weer achter de rug

Spetterlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:16

Hahaha gezellig he, is het eenmaal begonnen, dan houdt het niet meer op en lijkt het of je iedereen tegen je hebt

sandorra
🏆 Paardenfluisteraar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:16

Hmm KiWiKo

volgens mij had je beter in bed kunnen bblijven vandaag haha.

Keep on smiling

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 17:21

TIs echt niet te geloven, ik heb nooit onenigheid, ja hier op bokt maar hier heb je ook te maken met veel verschillende meningen

en zo maar even 3 x op een dag, ik ga toch eens kijken wat mijn horoscoop hiervan zegt

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 17:21

nou volgens de horoscopen moet dit een hele beste dag zijn

Ineke2

Re: ik zit vandaag in het eerste van ruzie krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:39

Haha de horoscopen moet je dan ook regelmatig met een korrel zout nemen
Tjee het was het dagje wel idd zeg...

Het komt ook wel is bij mij voor, maar dat is meer als ik met mezelf in de knoop zit zeg maar Heb niet echt last van een ochtendhumeur.

Trouwens nooit wat van gemerkt als ik bij je logeerde Scheelt vast wel dat ik een rustig persoontje ben, over het algemeen.

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 17:40

het is inderdaad erg verstandig om mij met rust te laten in de ochtend

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:42

pfff wat een dag zeg, ik zou het vanavond maar rustig aan doen!

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:44

hahahah mij ook vooral met rust laten op de vroege morgen ! hihi
noud at was je dagje wel zeg !
wat een mensen zeg!
verder niks van aan trekken joh

nickyu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:45

ai klinkt erg bekend

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 17:45

*plukt zich van de grond

Ja hoe je het ook schrijft ik leef helemaal met je mee. Ik kan daar ook NIET tegen, hoezo ochtendhumeurtje..... Grrrr dat ze zich druk maken om een parkeerplaatsje en een weg

Tandartsassistentes over de zeik helpen ís gewoon een sport !!! Of eigenlijk alle assistentes !!! Maar je had groot gelijk hoor !!!

DeSa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 20:40

Hahaha
Wanneer je begint komt er idd geen eind meer aan

lachmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:26

haha zie het al helemaal voor me.
Vanmorgen vond je het waarschijnlijk niet zo leuk, maar als je het zo leest kun je er toch wel om lachen??

Je zult ook altijd zien dat zoiets op 1 dag gebeurt

Lizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:43

Dat zijn van die moedertjes die de rest van de dag niets te doen hebben en het dus van de ochtend moeten hebben als ze hun kind naar school brengen. Moeten dan iemand lastig vallen en vanmorgen was het jouw beurt

obelix

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:47

hahaha Jij kunt zo met Laura een boek schrijven zeg
**ligt krom van het lachen **

Bij mij moeten ze zulke dingen ook niet doen sochtends nee..

SuusJa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:55

Jeetje jij maakt ook alleen maar ruzie op een dag

En als ik dan in jouw profiel kijk zie ik een heel schattig dochtertje. Hoe komt ZO"N moeder aan ZO"N schattig dochtertje??

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:55

Wahahahaha Vooral dat ochtendhumeur is vrij herkenbaar.
Ik ben 's ochtends behoorlijk snel uit m'n hum, helemaal wat betreft het leed dat openbaar vervoer heet.....

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 21:59

Nou dat heb ik eigenlijk nooit:P misschien alik volwassen ben (ben bijna 15)

Renske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:07

zooo herkenbaarm en idd vooral 's ochtends, wanneer ik toch al niet op mn best ben

Rinoa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 22:09

O het was je dagje dus wel vandaag

Ik had vorige week zo'n dag.
Kan best veel hebben hoor, maar soms gewoon even niet

Was in de supermarkt, had een bonnetje voor gratis knakworsten. Daar had ik trek in (echt heel erg veel trek) dus ik speciaal naar de supermarkt om die dingen te halen. Kan ik die bon niet inleveren voor de knakworsten 'want de bon was meer waard dan de worsten'. Ik vraag wat dan het probleem is, ze maken toch juist winst??
Maar goed, schoot dus echt niet op, mens werd irritant en ik ook. Gaat ze ineens onbeleefd doen tegen me, schreeuwen, zuchten enzo. Dus ik schreeuw terug :U hoeft niet zo tekeer te gaan hoor, ik vraag alleen maar wat Gelukkig schrok kassamevrouw hiervan en dimde een beetje. Vervolgens ging de hele rij zich ermee bemoeien, kassamevrouw werd helemaal gek, geweldig

Ik was behoorlijk pissig en ze had echt mijn dag verpest. Heb jij dat ook of kan je je er gewoon overheen zetten? Ik ben dan de hele dag aan het bedenken 'oh ik had dit moeten zeggen of dit'.

Heb wel vaker in de supermarkt hier dat ik gediscrimineerd word (studeer in Belgie). En dat pik ik gewoon niet. *Oh ja, ik kreeg de worsten niet mee. I'll be back kassamevrouw *

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-05 22:28

hihi ik leg het gelukkig vrij snel naast me neer, maar moet het wel even van me afschrijven