Hebben jullie wel eens zoiets gedaan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ocianx schreef:wel filmen hehaha breng me niet op ideen ik moet van het weekend alleen nog even spullen ophalen haha
Dark_Bloom schreef:heb dat programma ook gezien
een vrouw had een lasagne van hondenstront gemaakt,
en der ex had het opgegeten, daarna heeft ze het verteld
Sammie schreef:Dark_Bloom schreef:heb dat programma ook gezien
een vrouw had een lasagne van hondenstront gemaakt,
en der ex had het opgegeten, daarna heeft ze het verteld
Gatverdamme!!!! Ieuw bleg bleg!
Dat ruik of proef je toch?
Echt ik zou ontzettend over mijn nek gaan. Gatver!
Als het geen broodje aap is..
Buitenzorg schreef:De allerbeste wraakactie is gewoon doorgaan met je leven, gelukkig zijn en doen of je ex helemaal niet bestaat...
vikki schreef:GeniaalBuitenzorg schreef:De allerbeste wraakactie is gewoon doorgaan met je leven, gelukkig zijn en doen of je ex helemaal niet bestaat...wat mij betreft is een ex al die energie idd niet waard... mijn ex iig niet...
Maar ik heb ooit gehoord dat Tineke Verburg (ik geloof iig dat het Tineke Verburg was ) alle knopen van haar man's kleding afgehaald had en de kleding met losse knopen heeft achter gelaten/afgegeven/whatver met een briefje "ik heb gehoord dat ze goed kan naaien" oid er bij... Wat er precies van klopt weet ik niet, maar die vond ik wel ijzersterk, erg leuk als je kerel je heeft besodemietert met een ander...
LadyJane schreef:Ik ben ook kwaad op hem natuurlijk, maar echt, zoiets als lasange van hondenstront en garnalen in de gordijnrails zou ik nooit kunnen bedenken!!!! (en mijn vriend heeft me ook bedonderd, kwam ik later achter) En zelfs dan vind het wel een beetje zielig ook als je zoiets doet...
Equinecoach schreef:Oke, er zijn natuurlijk ook relaties die op een 'normale' manier eindigen...
Maar ik vraag me wel eens af; Hoe kan iets dat zo mooi begint (liefde, verliefdheid etc.). Soms zo lelijk en pijnlijk eindigen....
Bovenstaande is inderdaad; Geniaal!!
vikki schreef:Ik vraag met je mee af... dat heb ik nooit kunnen begrijpen... dat liefde blijkbaar soms in haat kan veranderen... Ik denk dan, als je ooit van elkaar gehouden hebt, dan kan je toch iig omwille van de oude liefde respect voor elkaar houden...