Update caps: Betaling LET OP NIEUW 21/5/2002

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-02 21:09

Ik wou een zwarte en een groene. Helaas staat er op de lijst een zwarte en een blauwe, maar dat gaat vast wel goed komen Knipoog

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 13:26

Honeybee schreef:
Ik wou een zwarte en een groene. Helaas staat er op de lijst een zwarte en een blauwe, maar dat gaat vast wel goed komen Knipoog

op welke lijst staan de kleuren vermeld????¿¿¿¿

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 13:27

Op pagina 1 (het eerste bericht) van dit topic staat een controlelijst.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 14:33

hoi Prisca,
op de controlelijst staat dat Horsegirl87 (=dus mijn zus) ook de kleur camel wil, maar zij wilt een zwarte. ik wil wel een camel. maar ik bedacht even, dat je misschien net zo goed horsegirl kunt verwijderen uit de lijst en dan bij Apollo: 1 zwart petje en 1 Camel petj kunt neerzetten. omdat je ze toch samen moet versturenn.
Dussss...kijk maar wat je doet....
Alvast bedankt voor het corrigeren.
-xxx-
Monique en natuurlijk mijn zus Linda

PS. thanks honeybee, ik kijk nu telkens op de laatste pagina's dus heb ik er telkens niet op de 1ste gekeken. laat ik dat nu maar wel doen *LOL*

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-02 14:38

sorry, dat dit bericht hierboven 2x is geplaatst. maar het moest dus door mij: Apollo worden geschreven. ik had niet in de gaten dat mijn zus hier nog ingelogd stond. Dus toen heb ik het ff gekopieeerd en weer geplaatst. nu wil ik dat bericht van mijn zus gan verwijderen, kan ik niet inloggen want ik weet haar wachtwoord niet.. Boos! ze is zich nu eerst douchen maar als ze klaar is zal ze ff inloggen en dat bericht van horsegirl87 ff verwijderen.
-xxx-
Monique

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 19:20

Prisca,

Laat je wel even een berichtje hier achter als je de PB-tjes gestuurd hebt??
Zo kan iedereen dan na gaan of hun ook bericht hadden en dat er geen misverstanden kunnen komen...
Nu weet ik niet of je al ge-pbt hebt, vandaar...

Ik wil namelijk graag van m'n geld af!! Haha!
Het brandt in m'n zakken, heb niet voor nix dat gat in m'n hand aangepast aan de Euro Tong uitsteken

Nee geintje, ik was nu benieuwd geworden omdat het al weer ff terug is dat het laatste bericht geschreven was.

groetjes!!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 13:03

Chica schreef:
Prisca,

Laat je wel even een berichtje hier achter als je de PB-tjes gestuurd hebt??
Zo kan iedereen dan na gaan of hun ook bericht hadden en dat er geen misverstanden kunnen komen...
Nu weet ik niet of je al ge-pbt hebt, vandaar...

Ik wil namelijk graag van m'n geld af!! Haha!
Het brandt in m'n zakken, heb niet voor nix dat gat in m'n hand aangepast aan de Euro Tong uitsteken

Nee geintje, ik was nu benieuwd geworden omdat het al weer ff terug is dat het laatste bericht geschreven was.

groetjes!!


Ik ben ook wel benieuwd eer ik zometeen een mooie boktcap misloop Lachen

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:43

Schrijf mij maar in voor een camel, zal je ook wel even pb'en...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 09:51

Ik ga niet op iedere PB reageren als je hier de eerste pagina in de gaten houd weet je meer als voldoende.

gegevens voor betalingen erbij gezet dus LEES GOED.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:26

Zo min betaling is al onder weg: €20,42!!
dus je zult hem binnekort ontvangen!
-xxx-
Monique

MMBabe

Berichten: 132
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Boktcaps!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 19:54

Hey Prisca,

Kan ik ook nog twee boktcaps "bestellen"?????
Ik zou er graag twee in het zwart willen hebben als dat nog kan.
Ik hoor het wel!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 13:58

Graag via PB alle vragen.

Dus bestellingen ook ??

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 17:59

Ik heb ook al geBPt, maar ik wil graag een zwarte

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-02 19:44

Ikke wil er ook heen, je krijgt het van dew eek via pb te horen of ik ereen neem, heb nu ff een beetje mot met mijn ouders, dus vandaag vraag ik maar niets meer Haha! groetjes!

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Re: Update caps: betalinsgegevens LEES GOED.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 01:05

Prisca schreef:

Ik wil eigenlijk nu iedereen laten betalen MAAR ik wil het volgende doen. De afgelopen keer is gebleken dat merendeel van de caps zonder verzending bij de mensen konden komen. Als iedereen nu betaald zonder verzending gaan we erna even kijken waar en hoe iedereen woont om zo de verdeling of verzending kunnen regelen.


Betaal gegevens:
Postbank Sigaar704343 Tnv. P.L.S. Derksen te Nieuwegein

Graag naam adres en boktnaam vermelden (thanks Vippie Knipoog ).

vanaf nu heeft iedereen 3 weken de tijd om te betalen dus voor VOOR 13 mei moet het geld binnen zijn Lachen

Kosten:
1 cap = 10,21 euro (exclusief verzending)

1 cap = 14,75 euro (inclusief verzending)


ik kan je wel een pb'tje sturen, maar als ik de vraag hier stel weet de rest dat ook meteen.
is ff een vraag voor de duidelijkheid.

dus als ik het goed begrijp:
ookal weet je eigenlijk wel zeker dat de cap verstuurt moet worden, je moet dus eerst betalen voor een cap exlusief verzenden en als na de tijd blijkt dat ie toch wel verzonden moet worden, moet je als nog weer geld overmaken om het te laten verzenden?

dus iedereen moet gewoon 10,21 euro overmaken, offie ut nou wil laten verzenden of niet.
en na de tijd als de petjes binnen zijn het bedrag (4,54 euro dus) voor het verzenden?

andere manier dan petjes verzenden over de post vind ik ook wel goed, maar dat zal helaas niet mogelijk zijn, ik kan wel met de trein gaan, maar dan ben ik een halve dag onderweg voor 1 petje ophalen en waarschijnlijk meer geld kwijt dan als ik um laat verzenden.

als dit zo is en ik weet hoeveel, maak ik meteen mijn geld over (hihi, nog wel eerst uitvogelen hoe dat moet, maargoed).

en je krijgt nu dus geen pb'tje meer dat je moest betalen zoals je eerst van plan was?
ik keek nl hier stomtoevallig nog een keertje of het al wat opschoot (omdat ik nog steeds geen pb had gehad) en nu lees ik ineens dit.
maar als mensen hier niet kijken, maar wachten tot ze een pb'tje krijgen, dan kunnen ze dus nog lang wachten en dan is het betalingstermijn dus ook zo voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-02 19:35

Prisca kan ik dat petje trouwens niet bij jou op komen halen? Ik had namelijk helemaal niet gezien dat jij in nieuwegein woont!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-02 09:13

Chrystal-gek ik hou het heus wel in de gaten. En ik denk dat de meeste mensen het wel zien omdat ik de TITEL heb aangepast.
Je was de vorige keer ook op de bokt rit. Is er niemand ie bij je in de buurt woont waar ik de cap kan afgeven. Honeybee komt ook regelmatig hier bij mij ik zou die cap aanhaar kunnen even zodat die op een of andere manier bij jouw komt. Zo is het de vorige keer ook gegaan (zonder problemen).
Bij de vorige zending waren er mensen in bv Eindhoven die hem verzonden wilde hebben terwijl er nog meer mensen in eindhoven wonen die niet op verzenden stonden. Met een beetje regelen komt de cap dan heus wel bij je. Verzenden kan altijd nog wel.

Ja akke je kan hem gewoon ophalen of even met iemand anders wat regelen die regelmatig bij mij komt.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 18:42

He pris,
had je mijn PB'tje gekregen?
van dat ik mijn bokt-naam en adres er niet heb bijgezet?
ik hoop van wel.
Ik denk dat je de betaling bijna krijgt. ik heb hem vorige week al op post gedaan. Ik hoop echt dat het niet erg is.
en mijn giro/-rekeningnummer staat erop. dus die PB ik je wel. zodat je kan zien dat ik niet lieg. Maar dat zeg je maar als je mijn betaling hebt.
-xxx-
Monique

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-02 21:09

Ook mijn betaling zal een dezer dagen wel binnen zijn, heb het ook vorige week over gemaakt. Ik heb mijn boktnaam erbij vermeld, adres nog niet. Ik stuur je nog wel een pb met naam en adres (en eventueel gironummer voor controle) O.K.? Lachen

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-02 12:58

Yep, ook mijn bijdrage is vorige week aan je over gemaakt, dus die moet je binnenkort binnen krijgen!!!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 08:45

Mijn 14,75 euro is inmiddels gisteren overgemaakt naar je...
Met een beetje gefrot paste alles er op, behalve mijn echte naam, maar die zie je als je je afschrift krijgt, volgens mij weet je die ook wel. Het is vervelend als je in een straat met een hele lange naam woont, en in een dorp met een ellenlange naam... Vandaar dat niet alles past.
maar het zal een dezer dagen bij je arriveren!

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 18:36

hoi,

Ik heb het afschrift vandaag ontvangen dat er €20,42 (of wat het nou ook alweer was) is afgehaald. Zou je een PB'tje kunnen sturen als je mijn betaling hebt. dat is die waar geen (bokt)naam en adres bij vermeld staat. Maar als je zo'n afschrift hebt ontvangen zonder naam e.d. dan PB je me maar. en dan stuur ik je mijn giro/-rekeningnummer, ok?
ik hoop snel wat te horen.
-xxx-
Monique

vlieg

Berichten: 2908
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-02 20:11

Prisca, om nog even verder te gaan op de vraag van Chrystal-gek, voor mij is het ook echt niet mogelijk om de pet ergens te komen halen.
Maar moet ik nou dus gelijk 14,75 betalen???

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-02 12:41

Apollo: Nee ik ga niet iedereen persoonlijk een pb sturen dat kost me gewoon te veel tijd en werk.
Ik maak aan het einde een lijst met daarop alle namen van wie ik geld heb ontvangen en wie niet.

Vlieg:
Vorige keer zeiden mensen dat ook en bleek dat het allemaal niet zo moeilijk was om het simpel te regelen. Spijkernisse ligt heus wel in e buurt van iemand die hem even wil afgeven.
Ik wil dit toch graag even proberen omdat het gewoon een hoop geld en tijd scheelt voor mij. Haha! .