nog maar een weekje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-01 01:44

En dan wordt ik alweer 27 jaar. pfoew wat klinkt dat oud. De meeste menden schatten me veel jonger maar dat komt ook omdat ik nogal eens achterlijk doe denk ik.

Maar ik neem wel wat lekkers mee naar de efteling. En voor diegene die dinsdags niets te doen heeft. Je bent van harte welkom in mierlo-Hout.


_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">"Riding: the art of keeping a horse between you and the ground"</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-05-01 10:04 ]</font>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:51

Citaat:
Op 2001-05-01 01:44, schreef Heike:
...De meeste menden schatten me veel jonger maar dat komt ook omdat ik nogal eens achterlijk doe denk ik...


Join the club! Nog 3 maandjes en 2 weekjes en dan ben ik ook 27. Afgelopen weekend werd ik weer tot twee keer toe 22 geschat. Ach, als ze dat over 10 jaar nog doen, dan hoor je mij niet klagen... Lachen

BTW:
Bart vindt dat ik op deze foto wel 18 lijk (ik sta dus rechts). Ja, Laudine is 18, maar ik toch niet? Of zou dat door dat cappie komen? Wat vinden jullie? Verward

[img]../upload/26/klva.jpg[/img]

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE"> << < ...dreams are just goals without deadlines... > >> </FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-05-01 12:11 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:01

mmmhhhh nog 17 dagen dat wordt ik 30 auw auw gelukkig voel ik me geen 30.

De meeste schatten me ook veel jonger dan 30 jaar.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:49

heike, ben jij jarig op bokteling dan? Volgens mij zijn er best veel bokkers jarig in mei..? ( Jij, ik, Karin? Bart?,..)
Ik zit nog ff te overwegen, omdat ik t helaas nog steeds best druk heb
(o.a. gewetensproblemen Verdrietig ), maar ik wil wel graag.
Ik denk dat ik wel ff ga, maar dan waarschijnlijk wat later, als de groepskorting niet een risico-factor is.
Weet ook dat ik dan waarschijnlijk niet onder 'de groep' val, ivm korting, maar da's dan maar heel jammer.. ( of ik moet gegevens doorgeven oid?)
neem dan wel m'n mobile mee, en heike, 't nr. stuur ik je wel ff via pb, oke?
(dat rijmt Lachen )

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 14:10

Je stelt me toch niet teleur he Madelein.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 16:59

tja in augustes word ik al weer 28. ong 4 jr geleden was ik zwanger van de eerste. zat ik op een verjaardag naast een oud vrouwtje en zat lekker te vertellen dat ik zwanger was. vroeg ze: huh hou oud ben je dan??? je zag haar denken ach wat zielig voor dat meisje. ik was toen dus 24!!! hahah nou ja compliment hoor!!

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 17:01

Ik word over 4 week 16!!!!!!!!!
Dan gaat een wereld voor je open ....eerst maar even een trekkerrijbewijs halen......en dan de bromfietscertificaat..... Cool Cool Cool Cool Cool Cool stay cool have blond hair!!!!!11 Sigaar Sigaar Lovers Haha! Clown Hyper!

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 17:26

nog 4 dagen en ik word 16!!! *LOL*

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 17:40

zo lachen he ik vond/vind heike en karin allebei van mijn leefdtijd die keerr/keren dat ik ze heb ontmoet heb dus echt niet het idee dat ze bijna 8 jaar ouder zijn gek he?
ene ik werd laatst 15 geschat dan ben je niet zo happy ene gister toen ik lekker aan de flugel zat vroeg er iemand of ik wel 16 was.... mhhhh wil je m'n rijbewijs zien???
ach ja ik deed ook wel een beetje gek... misschien

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:09

Nou ik word dus ALTIJD ouder geschat.. Boos! Ben nu 18... loop wel eens op school met nette kleren aan.. ging ik een recorder ophalen bij een nieuwe lerares, gaat ze zich aan mij voorstellen 'U ken ik nog niet, wat voor vak geeft u?' Nou vraaag ik je.. Frusty Achja ik kom in ieder geval wel alle disco's in.. Verward
Als ik dan aan mensen vertel dat ik examen doe ofzo vragen ze altijd 'hoe OUD ben je dan?'en vinden ze me eruit zien als 23 ofzo.. Verward Nouja nu nog niet zo erg... als ze me maar niet 40 gaan schatten als ik 30 ben hihihi

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:25

mij schatten ze altijd op 15 of 16. Nu vind ik dat helemaal niet leuk. Ik bedoel, ik ben gewoon 18 en ik mag ALLES! En dan zou je dat niet mogen. Maar 't is wel lekker, geen gezeur enzo als je lekker door je mammie of pappie wordt weggebracht of opgehaald. Dan snapt iedereen dat opeens. En misschien da tik het over een paar jaar wel leuk vind om jonger geschat te worden.... Maar 't lijkt me wel handig om er als 65 uit te zien, is er weer een heleboel gratis/goedkoper! Dat is ecth wel over nu!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:30

ik word ook altijd jonger geschat. echt heel irritant, maar later vast wel weer een voordeel (hoop ik). maar met uitgaan is het altijd wel lastig, overal ben je wel 18? heb je legitimatie bij je?
duh ik ben 21. maar het komt vast ook door mijn lengte, ben niet zo heel groot en zie er inderdaad wel jonger uit.
(al is dat kleine wel handig voor als Quinto nie zo groot word *LOL* )

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:34

Precies over drie weken wordt ik 16!!!
Samen met een vriend hier gaan we de 23'ste bromfietscertificaat in Groningen doen, kost veel meer... Als iemand, in de buurt van Groningen een brommertje tekoop heeft staan, laat 't me ff weten...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:39

Alvast gefeliciteerd Heike.

Ik werd ook eens jonger geschat dan ik ben. Jaar of 25 zeiden ze. (ben dus 32).

Geen onderschrift.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boyca, Bullebeest, Facebook, GoogleAdsense, Jintexx, kimwilliam, Lukasje, Malle_meid, Mondy, Nescio18 en 179 bezoekers