hond in laten slapen ja of nee?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

hond in laten slapen ja of nee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 17:30

hoi,ik heb dus een hond v 14 jr. hier gaat het de laatste tijd niet zo goed mee,maar iedere keer als we denken we laten m in slapen gaat het beter!maar nu is ie vandaag dus echt vaag....heeft vanochtend 2 x gepiest in de gang en 3 x Misselijk ...wat moeten we hier nou mee? hij wil niet naar buiten ,alleen naar het gras dat is 2 meter en dan wil ie niet meer en stort in ineens neer!en als ie door de kamer loopt dan is het net of ie stoned is ,dan loopt ie te draaien en zo! wat zouden jullie doen?? alvast bedankt,eigenlijk hebben me ouders al besloten dat ie v d week weg gaat maar ik vroeg me af wat jullie zouden doen?!!! en nu vraag ik NIET om AFZEIK reacties....ok? alvast bedankt!! gr sandra! Verdrietig

keep calm, I'm engaged!!! <3


Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 17:46

Als ik het zo hoor zou ik hem in laten slapen, maar ik zou eerst even willen horen wat de DA zegt.
Zo'n oud beest heeft in het geval van jouw hond geen kwaliteit van leven meer, het zou egoistisch zijn om hem nog langer te laten lijden. Spuitje lijkt mij de beste optie voor hem.

Inzicht zonder handeling brengt geen verandering
*zucht*waarom begin ik steeds te laat om tentamens te leren...

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-02 17:52

ja dat is zo.. hij gaat vandaag of morgen ook weg hoor... jammer genoeg..zonde v het beestje,maar je ziet nu dat hij echt begint te lijden! Huilen

keep calm, I'm engaged!!! <3

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:15

ik zou hem ook inlaten slapen..., hoe moeilijk het ook is
het is ook niet leuk om aan te zien dat zo'n beessie pijn lijd...
sterkte ermee... Scheve mond

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 19:20

ga anders even langs de dieren arts en vraag het hem!!

Heel veel stertke..
Wij hebben ook zo`n hond Haha! ---> 16 jaar Lovers


xxx chantal

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:19

onze hond is precies zo!
telkens als we denken: ja, nou gaat ie... dan komt ie er weer bovenop..!
misschien moet je kijken hoe je hond morgen is, is de situatie het zelfde, zou ik hem in laten slapen!
ik vind het zieliger om zo'n beest te laten leven..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 21:44

Misschien functioneren de nieren niet meer, waardoor de hond zichzelf langzaam aan het vergiftigen is. Daardoor worden zijn hersenen ook minder, hij "dementeert" en hij plast binnen. Maar het kan ook zijn dat zijn blaas niet meer goed is en dat de hond niet meer bij machte is om op te houden. en daar zal hij zich toch beroerd onder voelen. In laten slapen is dan nog niet zo'n slechte optie voor hem. Maar vraag de mening van de dierenarts maar eens.

De hond is de betere mens

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 09:20

hey ja hij heeft volgens mij ook iets met zijn nieren want hij heeft daar medicijnen voor..maaar die helpen ook niet want daar krijgt ie weer epileptische aanvallen van Verward dus daar heeft ie dan ook weer medicijnen voor... nu vandaag lijkt het wel weer beter te gaan hoor maar hij word wel deze week in geslapen want me ouders zien ook in dat het niet langer meer gaat....ze gaan zowiezo naar de dierenarts en vragen hem nog om advies en anders gaat ie weg... Verdrietig

keep calm, I'm engaged!!! <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, ComscoreBot, Fly_high, Gwenvd, Igniss, meintje, Momo94, moOby, Muurp, Ninouschka, NogSteedsGek, Ookami, Sababber, thirteenn, Traiectum, xoranlover, Zebrastreep en 62 bezoekers