Argh! Solliciteren!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Argh! Solliciteren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-02 14:49

Ik ben al een tijdje een beetje aan het rondkijken voor werk, want moet toch nodig een een beetje bijverdienen! Haha! Ik krijg nu toch veel meer vrije tijd, als Fauve weg is (gaat zaterdag weg). En van alleen zakgeld kan je ok niet echt leven.
Dus nu had ik vanmiddag eens gebeld naar een grote babyspeciaalzaak, misschien kennen sommigen van jullie het: Baby en Tienerpark De Bongerd in Kesteren. (Onze achterburen dus hoef k nie ver te fietsen Knipoog ) Had dus gebeld om te vragen of ze werk voor me hadden, en een van de directieleden dacht dat ze op het moment niemand nodig hadden in de verkoop, maar hij zou eens overleggen of er niet ergens een plekje was toch nog. Nu moet ik morgen terugbellen, dan weet hij meer. Maar stel, het wordt wat, wat dan? Moet ik nog ergens op letten, aan denken ofzo? Tips?!?
TNX alvast! Lachen

Greetz, Danielle


puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 14:55

Probeer je een beetje voorbereiden op de standaard sollicitatievragen, zoals

- opleiding
- werkervaring
- wat zijn je goede eigenschappen
- wat zijn je slechte eigenschappen
- ben je flexibel
- hoe zou je jezelf omschrijven
- hoe zien anderen jou
- waarom wil je juist in dit bedrijf werken
- wat vind je belangrijk in een baan
- waarom zouden we jou aan moeten nemen

enz.

Zorg verder dat je netjes gekleed bent, doe niet te stijfjes (bv niet met je armen over elkaar gaan zitten), probeer een beetje spontaan over te komen, maar vooral.. jezelf blijven!

Succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Amazonbot, Besje, brennie85, daanbrego, Facebook, GoogleAdsense, jufjuf, Laj1, Lanoca, Lau07, littletash, Vaiqua, Wenta, YandexBot en 185 bezoekers