Discussie: Privé Berichten handig/onhandig

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 20:21

t maakt mij niets uit...
ik gebruik ze nie zo heel vaak en ik krijg ook bijna geen PBs maar ik kan wel begrijpen waarom ander het handy vinden!!!
ik heb wel icq maar daar praat ik meer met andere mensen en ik bok met de bokkers...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 23:51

Ik vind privéberichten er handig. Er staan maar heel weinig Bokkers op mijn icq-lijst en mail leest niet iedereen tijdens het bokken (zeker niet degenen die Hotmail hebben). Dus als je dan snel ff een persoonlijk berichtje wilt sturen, dan kun je dat mooi via Bokt doen. En dingen zoals afspreken, bijvoorbeeld de spontane boktmeeting met Laudine gisteren, was ook ff snel afgesproken via PB's. Zij heeft geen icq en onze mail lezen we niet tijdens het bokken. Handig toch?

Je hoeft toch niet meteen je PB's te lezen als je die melding krijgt? Ik laat ze gerust ff staan tot ik een bericht getypt of gelezen heb hoor, ze lopen niet weg... Lachen

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 00:29

ik heb er geen last van.
bedoel, kijk er wel naar, als ik klaar ben met een berichtje.
anders kijk ik niet.
zit volgens mij ook geen moetenb aan, bv nu moet ik kijken anders, gaat het niet meer,
de berichtjes zijn er gewoon, en wanneer je iets kwijt wil, wat anderen beter niet kunnen zien, kun je dat op deze manier heel fijn doen. Party!!

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 09:26

Handig!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 18:33

Ik vind ze wel heel handig. Die zogenoemde one'liner-posts kan je dan via de PB doen. Soort van chatten, alleen blijven de berichtjes gewenst staan, ongewenst haal je ze weg. Ik type ook gewoon door, zoals Karin al zei: ze lopen niet weg. *LOL*

Knuf Mayo