Ik hoop...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DiamondCheckers

Ik hoop...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-02 05:28

Ik kan me al voorstellen dat wanneer jullie uit bed komen en de schrik van jullie leven krijgen als je al mijn berichtjes ziet. Ja, mijn tijden zijn natuurlijk anders dan bij jullie en dan heb ik natuurlijk de tijd van mijn leven om sommige posts te lezen en te beantwoorden. Ik hoop alleen niet dat jullie denken dat ik teveel schrijf. Ik vind het gewoon leuk om op dingen te reageren en ja, om meer Nederlands te schrijven! Ik ben eigenlijk een beetje bang om weer slechte reacties te krijgen omdat ik zoveel schrijf. Wees gewoon eerlijk en laat me weten als ik teveel kwebbel, okee?

spokey

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 06:35

is juist toch alleen maar gezellig. Trouwens volgens mij mag je net zo vaak reageren als je zelf wilt.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 08:02

klinkt bekend. Toen ik vorig jaar in Dallas zat, zat ik ook op de raarste tijden te bokken. Een mens moet toch wat he Haha!

Niets zo charmant als een paard aan de wand: (zie profiel of hiervoor portretten en naambordjes)

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 08:27

Is juist leuk, heb ik 's morgens vroeg weer wat nieuws te lezen, omdat er iemand tijdens mijn slapie heeft zitten bokken.
Pling Ik denk dat je niet helemaal alleen bent, Pril en Caballo bokken ook weleens op, voor ons, de meest vreemde tijden.

:evaw:

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 08:57

is idd juist beter, omdat je dan meer te lezen hebt als je zelf wakker bent Haha!

dus (zolang het iig reacties zijn die ergens op slaan Knipoog ) gewoon lekker blijven reageren!!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie