Deel 3: Na val van paard nog niet goed genezen.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

animals

Deel 3: Na val van paard nog niet goed genezen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:43

Nou na lange tijd laat ik weer wat hierover horen.... onderhand is het ongeluk nu al ongeveer 2 jaar geleden gebeurd, maar het is nooit echt goed gekomen...

Hier een link waar het allemaal in het kort is verteld...:

viewtopic.php?t=197811

viewtopic.php?f=15&t=198154&hilit=

Er zijn nog andere delen waarvan het verhaal heel duidelijk in staat, na het ongeluk heb ik 2 operatie's gehad waarvan ze 2 pinnen in mijn arm heb gehad, die zijn er obderhand nu weer uit, maar had na die tijd nog heel veel pijn....Al die tijd na het ZH geweest, en toen heb ik fysioterapie gehad en konden ze me niet meer mee helpen en toen veel na de revalidatie arts die mij niet meer kon helpen.

Na land geklier werd ik door verwezen naar de plastische chirurg en die heeft besloten om mij 24/08/2005 weer te opereren... daaruit hebben ze weer alles met pinnen en pennen erin gedaan en ijzerdraad in de botten gedraaid en hopen dat het goed kwam....

Ik kreeg weer fysio en toen waren mijn bewegingen niet goed ik had nog teveel pijn en had telkens een gevoel had dat er nog een botje los slingerde.ik moest weer terug naar de plastische chirurg en die besloot weer mij te opereren. Nou op 18/10/05 ben ik weer geopereerd en zagen ze dat het botje nog los zat die is er inmiddels uit en de draden,pinnen,pennen ook. Onder de operatie zagen ze dat het niet goed zat.

Dat botje had een functie om je pees op orde en op zijn plaats te houden, maar ja dat was op dat moment niet zo nu heb ik eeen soort schroef met haakje in mijn arm zitten die de pees op z'n plek houdt.
maar ze moesten helaas wel weer een pin door mijn ellepijp en spaakbeen boren.

Vandaag 02/11/2005 hebben ze de pin eruit getrokken en die pin moest tot 05/12/2005 blijven zitten dus 6 weken, maar pin kwam door de huid steken moest die eruit en die weken dat ik nog over had moet ik in het gips tot mijn schouder, en dat heb ik nu...

En dit is de laatste ingreep dat ze nog konden doen, verder kunnen ze niks meer doen na 2 jaar...

Spannend

animals

Re: Deel 3: Na val van paard nog niet goed genezen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 16:46

animals schreef:
Nou na lange tijd laat ik weer wat hierover horen.... onderhand is het ongeluk nu al ongeveer 2 jaar geleden gebeurd, maar het is nooit echt goed gekomen...

Hier een link waar het allemaal in het kort is verteld...:

viewtopic.php?t=197811

viewtopic.php?f=15&t=198154&hilit=

Er zijn nog andere delen waarvan het verhaal heel duidelijk in staat, na het ongeluk heb ik 2 operatie's gehad waarvan ze 2 pinnen in mijn arm heb gehad, die zijn er obderhand nu weer uit, maar had na die tijd nog heel veel pijn....Al die tijd na het ZH geweest, en toen heb ik fysioterapie gehad en konden ze me niet meer mee helpen en toen veel na de revalidatie arts die mij niet meer kon helpen.

Na land geklier werd ik door verwezen naar de plastische chirurg en die heeft besloten om mij 24/08/2005 weer te opereren... daaruit hebben ze weer alles met pinnen en pennen erin gedaan en ijzerdraad in de botten gedraaid en hopen dat het goed kwam....

Ik kreeg weer fysio en toen waren mijn bewegingen niet goed ik had nog teveel pijn en had telkens een gevoel had dat er nog een botje los slingerde.ik moest weer terug naar de plastische chirurg en die besloot weer mij te opereren. Nou op 18/10/05 ben ik weer geopereerd en zagen ze dat het botje nog los zat die is er inmiddels uit en de draden,pinnen,pennen ook. Onder de operatie zagen ze dat het niet goed zat.

Dat botje had een functie om je pees op orde en op zijn plaats te houden, maar ja dat was op dat moment niet zo nu heb ik eeen soort schroef met haakje in mijn arm zitten die de pees op z'n plek houdt.
maar ze moesten helaas wel weer een pin door mijn ellepijp en spaakbeen boren.

Vandaag 02/11/2005 hebben ze de pin eruit getrokken en die pin moest tot 05/12/2005 blijven zitten dus 6 weken, maar pin kwam door de huid steken moest die eruit en die weken dat ik nog over had moet ik in het gips tot mijn schouder, en dat heb ik nu...

En dit is de laatste ingreep dat ze nog konden doen, verder kunnen ze niks meer doen na 2 jaar...

Spannend

gabyfedde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:00

Wat een verhaal...
Hoop voor je dat deze laatste ingreep wel gelukt is.
Sterkte ermee.

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 20:56

ja ik ook, want het academisch ziekenhuis kan mij ook niet meer helpen...

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 14:15

Dus nu is het afwachten, maar soms geef ik weleens de moed op wat dus nie zo moet.

Dealer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:12

Ik krijg het spaans benauwd als ik je verhaal lees.
Dat geboor en geklier en ondertussen je botten maar verzwakken.
En slot van het liedje is dat men je 'niet meer kan helpen'... Bah.

Als er iemand nu een aai over haar bol kan gebruiken ben jij het wel.
Veel sterkte..

animals

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 16:14

Heel erg bedankt, het is zeker geen pretje, maar ik moet nu proberen de moed erin houden...

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:56

VvdD -> AM

sterkte!