Wat is jouw vakantiebestemming ??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hugo
Berichten: 5
Geregistreerd: 15-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:50

Niet ik werk altijd,

Liefs Hugo Haha!

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 22:50

LOWLANDS!!!!!!! Cool Haha!

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:02

ik ga heerlijk 11 dagen naar Cyprus met mijn vriend!!
En als het goed is of naar Rome of naar Disneyland Parijs voor een weekend.
Naar Cyprus gaan we in juni, kan niet wachten!!!
En het weekend is nog een verassing!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 23:23

Ik ga met een vriendin naar Frankrijk, eerst eens kijken in Saumur en dan door naar de Dordogne waar haar ouders een huis hebben, planning is twee weken. Ik wissel de vakantie af met m'n ouders zodat er altijd iemand is voor de paardjes.
Daarnaast heb ik gesolliciteerd op de functie 'recreatieleider' bij de zomerinstructie van de KNHS, maar ik weet niet of dat wat wordt. (en of ik dat eigenlijk wel wil, dan wil ik natuurlijk een paard mee, en dat paard moet dan heel de dag op stal.....zie ik niet zo zitten!)

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 00:02

Ik ben 2 weken keukenstaflid op een familiekamp (het vakantievierkamp) in Theux, Belgische Ardennen. Dat is hard werken, maar het is ontzettend leuk om te doen. Lachen

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Niet allemaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 08:32

Jullie kunnen natuurlijk ook hierheen komen naar Amerika! Ja kan bij mij blijven logeren. Nou ja, niet iedereen tegelijk he!

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Re: Niet allemaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 08:39

DiamondCheckers schreef:
Jullie kunnen natuurlijk ook hierheen komen naar Amerika! Ja kan bij mij blijven logeren. Nou ja, niet iedereen tegelijk he!


Goh, dat hadden we nou net willen organiseren *LOL* *LOL*

Twee weken Wales onveilig maken met een links gestuurde Disco op grijs kenteken. Liefhebbers om voor rechterbuitenspiegel te fungeren?

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 09:05

In ieder geval even heen en weer naar Turkije, effe winkelen
in Istanbul Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 18:37

Tukije daar wil ik ook heen, naar Marmaris, maar mijn vriend wil niet haha hij houd niet van Turken.

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 18:40

2 weken spanje

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 19:17

Maarten schreef:
Canada!!!!! Party!! Ik ga daar in augustus en begin september ruim twee weken rondtrekken met een camper en een paar dagen een echte Canadese bruiloft meemaken van een vriend van mijn broer en vrienden van me. We gaan met ons vieren namelijk Susan (jaja... ook een bokker Haha! ) en haar vriend. Ben er nog nooit geweest dus ik kan me er nog niets van voorstellen. We zitten in de buurt van Toronto.

Tja dat is dan duidelijk he Haha!
Al is het nog niet helemaal zeker of ik mee ga, waarschijnlijk wel maar eigenlijk durf ik niet te vliegen. Tja en hoe kom je anders in canada Frusty

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Re: Niet allemaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-02 23:47

ikke"]
[quote="DiamondCheckers schreef:
Jullie kunnen natuurlijk ook hierheen komen naar Amerika! Ja kan bij mij blijven logeren. Nou ja, niet iedereen tegelijk he!


Goh, dat hadden we nou net willen organiseren *LOL* *LOL*

Twee weken Wales onveilig maken met een links gestuurde Disco op grijs kenteken. Liefhebbers om voor rechterbuitenspiegel te fungeren?
[/quote]

Hahaha...Boek nu uw fly-drive vakantiereizen naar Amerika of Wales op www.Bokt-tours.nl Haha! Knipoog

Ik ga in oktober naar Malta, plaatsje Sliema om precies te zijn. Inclusief ouders, dit reisje is eigenlijk een cadeautje van mij omdat ze dan 25 jaar getrouwd zijn...maar ze wilden perse dat ik meeging en ja, wie ben ik dan om nee te zeggen he }> Knipoog !!!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Re: Wat is jouw vakantiebestemming ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 10:00

Marieke_14 schreef:
Ja, als je daar dan toch langsgaat (en langs Flair) kan je net zo goed ook even hier langs gaan Tong uitsteken


Ow... ik hoor het al. Mijn vakantie wordt gewoon een aaneenschakeling van boktmeetings! Haha!

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 14:44

Ik ga in augustus 8 dagen naar Ibiza. was het volgende week maar al zover!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Re: Wat is jouw vakantiebestemming ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 15:53

carola"]
[quote="Marieke_14 schreef:
Ja, als je daar dan toch langsgaat (en langs Flair) kan je net zo goed ook even hier langs gaan Tong uitsteken


Ow... ik hoor het al. Mijn vakantie wordt gewoon een aaneenschakeling van boktmeetings! Haha!
[/quote]

jaaa, haha, ach je komt er toch langs, kun je mijn prachtige moddervette pony bewonderen Haha! en natuurlijk de nog vettere haffie van Marieke eventueel nog de vrij slanke Ontario van Gomir en prachtige sjago pony Goldie van haar zusje, Cheeka het jonge paardje van Gomir zonder spieren Haha!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-02 20:56

Uhhh ik ga in ieder geval met Wodan op vakantie(paardrijvakantie).

We hadden 4 bestemmingen Canada, USA, Italie of Ijsland.

Ijsland en USA zijn inmiddels afgevallen dus wordt het een van die andere 2, moeten we nog ff be bekvechten Haha!

Maar het kan ook net zo goed spanje of frankrijk worden we zijn er nog niet helemaal uit

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 10:04

Caballo schreef:
Bij ons zal dat wel weer Playa Del Achtertuin worden Verdrietig Het gebeurd bij ons zelden dat we op vakantie gaan. Als je zoveel beesten heb dan ga je ook niet zo gauw. Ik ben ook nog eens heel kieskeurig wie ik m'n beestjes laat verzorgen Haha!


Aaaah...zielig!!! Zal ik dan een stukje Nederland meenemen??? Knipoog Maar ach, look on the bright side; jij bent al 6 jaar op je vakantiebestemming...hihihihi. Haha!

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 20:51

Vakantiebestemming: Veikkola hier. Veel te veel te doen, veel te mooi weer hier en veel te mooie omgeving Haha!

O ja, vanaf donderdag 5 daagjes Rome, maar dat is familiebezoek, geen vakantie.

een reisje Wales is veruit het mooiste wat er is. Links of rechtgestuurd, maakt niet uit Knipoog