AGH, ik baal echt zo ontzettend he (WEER soort van w8lijst!)

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bartje

AGH, ik baal echt zo ontzettend he (WEER soort van w8lijst!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 18:09

Nadat ik afgelopen jaar op het CIOS op de wachtlijst kwam..
Zit ik dit jaar met mijn vakantiewerk op soort van wachtlijst!

Ik had in een advertentie zien staan dat "TOP-recreatie" mensen zochten die op campings wilden werken voor minimaal 3 weken om daar activiteiten te organiseren en uit te voeren. Aangezien ik SPW 4 activiteitenbegeleider (+ cursus sport en recreatie leider) doe, en volgend jaar CIOS sprak het me heel erg aan, omdat dit iets is wat me echt heel tof lijkt!

nu had ik dus ingeschreven en zou vorige week nog bericht krijgen. Ik wachten en wachten, toenstraks al beetje chagerijnig omdat er nog niks bij de post zat. Kijk in in mijn mailbox, staat er het volgende:

Beste Bart,

Je hebt je ingeschreven bij TOP-recreatie om deze zomer als recreatiewerker op een camping een te gekke zomer te gaan beleven.

Je hebt op internet kunnen lezen dat we altijd eerst een training geven aan al onze medewerkers. Op dit moment zitten de trainingen al helemaal vol! Maar omdat ik op basis van je inschrijfformulier denk dat jij heel geschikt bent voor dit werk, wil ik je graag op de reservelijst plaatsen voor de training van 19, 20 en 21 april of anders de laatste (reserve)training van 25 en 26 mei.

De training van april vindt plaats in Hoeven in Noord-Brabant en de training in mei vindt plaats in Hoek van Holland bij Rotterdam. De training kost 17 Euro.

Je staat dus nu op de reservelijst en krijgt zo spoedig mogelijk van ons bericht of we een plaatsje hebben voor jou op 1 van onze resterende trainingen.

Heb je nog vragen, dan kun je uiteraard altijd even bellen!

Met vriendelijke groet,

Trudy ...... (ik zelf heb ivm privacy haar achternaam achterwege gelaten)
TOP-recreatie

------------------------

Maar goed, ik sta nu dus als het ware WEER op een wachtlijst, word er echt dood moe van!!! Waarom word ik nou niet eens gewoon in 1x ergens voor geplaatst of opgeroepen?!?!?

ARGH! Boos! Boos! Frusty

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:20

voortaan pasfoto mee sturen misschien dat ze je dan wle leuk vinden ?
maar wel jammer hopelijk kan je er nog ergens tussen. en anders er zijn zat van dit soort baantjes

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 18:44

Wel raar dat je zelf de training moet betalen Verward

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-02 22:03

ja maar marjo grote kans dat ze 'm dan helemaal niet meer willen Extreme duivel
idd raar dat je ervoor moet betalen??

Bartje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-02 22:33

het is wel zo dat als je eenmaal die training hebt gehad dat je op elke camping kunt gaan werken in welke vakantie dan ook als vakantiebaantje, dus is eenmalig en je krijgt er dan ook wel weer wat voor terug.

Daarnaast zal denk ik ook eten en slaapplaats zijn inbegrepen in dat bedrag.

Ennuh.. Kim, bedankt he! Boos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie