ik slaap de klok rond, vaak zelfs 13-14 uur aan 1 stuk
als ik dan wakker wordt ben ik nogsteeds erg moe, maar sta toch op
dan ga ik wat doen, ben dan ook nog vrij slaperig, en zodra het kan val ik weer in slaap, dus zodra ik op de bank zit ben ik weg, lig ik overdag op bed dan slapa ik ook meteen weer
heb ik een aktieve dag gehad, dan is het de dag erna, soms zelfs de eerste 2 dagen erna helemaal erg
dit weekend ben ik niet op stap geweest(was te moe) zondag half 10 opgestaan en met yvon op concours geweest, smiddags halfuurtje mn paard gereden en 's avonds helemaal kapot op de bank gehangen, daarna naar bed gegaan en tot vanmiddag 13.00 geslapen.
heb 3 wekkers gezet, alle3 niet gehoord, ben 2x gebeld op gsm(ligt bij mn bed) ook niet gehoord en bjorn kreeg me amper wakker
toen ff bij de paarden geweest, was daarna doodmoe en heb van 4-6 vanmiddag weer geslapen
toen gaan werken, 2 uurtjes maar, en toen thuis weer doodmoe op de bank gaan hangen, ff in slaap gevallen en nu ben ik dus opweg richting bed om morgenmiddag rond 12/13 uur wakker te worden, ondanks wekkers die ik zet
het enge is, ik zak steeds weg overdag

morgen zal het nog wel zo zijn, maar doe ik dan weer rustig zoals vandaag dan gaat het woensdag weer redelijk(11/12 uur slapen op een nacht maar overdag iig niet meer slapen)
ik heb geen pfeiffer en geen bloedarmoede dat staat vast, verder heb ik nog geen uitslagen van nieuw bloedonderzoek etc dat komt 9 nov
wie herkent zich hier in en wat heb je er aan gedaan?
ook slaap ik dus muurvast, ik lig ook al die 12-13 uur in 1 houding, wordt helemaal stijf wakker en als iemand me wakker probeert te maken lukt dat dus echt bijna niet, bjorn vind het akelig om mij te zien slapen, ben echt heel ver weg in een hele diepe slaap, aanrakingen reageer ik niet op en op geluid en licht ook niet en ik adem heel erg traag ook mn hartslag is erg laag (heeft bjorn allemaal gevoeld terwijl ik sliep, heb ik nix van gemerkt, hij dacht dat er wat ergs aan de hand was omdat ik maar niet wakker werd

ben ook overdag erg duf en heel slap, heb bijna geen kracht in mn handen, en ook mn armen en benen voelen moe en slap
als ik op stap ben geweest moet ik 3 of 4 dagen bijkomen en heb ik een gewone drukke dag gehad maar wel mn goede nachtrust gehad dan heb ik ook zo'n 2 dagen nodig voor ik overdag niet meer extra hoef te slapen(slaap dan wel de klok rond maar blijf voerdag dna wel wakker)
heb al geprobeerd er tegenin te gaan, had het idee dat ik juist moe werd door het teveel slapen
sliep toen 8 uur op een nacht en hield mezelf overdag wakker met redbull, ben toen na een week ingestort en heb toen 19 uur aan 1 stuk geslapen, dus ik heb die slaap schijnbaar toch echt nodig, maar ik wordt er gek van!
ik ben 23 en lijk wel bejaard!!