wat een stomme zaak zeg dat Hyporama gedoe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

wat een stomme zaak zeg dat Hyporama gedoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-02 23:23

mijn vader en ik waren daar vandaag na 1,5 uur rijden. OP het eerste gezicht hele leuke tent zo nou het beviel ons alemaal wel tot dat we naar binnen gingen en bij de aktie 3 rijbroeken halen 2 betalen kwamen. We werden geholpen door een hele aardige mevrouw. Nou ik 100 van die rijbroeken gepast en er waren er maar 2 die nog een beetje lekker zaten ze zaten bij me benen en me kont goed maar bij me buik te strak ben gewoon te dik Haha! maar goed toen hadden we er nog een gevonden maar die deed eigenlijk niet mee aan de aktie dus die mevrouw vragen aan haar baas of het mogelik was dat we die erbij namen i.p.v van eentje die ik toch niet paste nee dat kon niet bla bla bla. Nou mijn vader er nog ff op af en zeggen van ja wij kopen hier al voor zo'n 500 gld dus dan kan u dat toch wel doen enzo
want we hadden ook best veel gekocht. Maar nee het kon niet we konden wel die 2 rijbroeken en dan de witt (die ik anders los zou kopen) voor €10 nemen maar mijn vader zegt nou dan nemen we helemaal geen rijbroek ik lachen want nu had die man 500gld verlies Haha! iel gatverdamme ik haat van die ventjes die denken dat ze alles zijn en alleen maar geld willen verdienen en je ook echt zo aankijken met zo'n blik van 'je kijkt toch niet op een dubbeltje' iel stomme mensen vind ik dat
mijn vader wou gelijk weg (gelukkig had ik de rest al wel Lachen ) en nu hadden we dan toch maar bij de ruiterzaak in de buurt rijbroeken gekocht en mijn vader was in een goeie bui dus kreeg ik ook nog chaps Haha!
ik ben weer helemaal blij

-x-x-Lotte


Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 01:44

Hyporama heet niet voor niets HypoDrama!!! Haha!

Maar uiteindelijk heb je toch je rijbroeken!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:01

het is mijn mening hoor maar wat is er mis met hypo ik wordt er altijd heel aardig en vriendelijk geholpen en ik krijg soms ook korting!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 11:12

mij schreef:
het is mijn mening hoor maar wat is er mis met hypo ik wordt er altijd heel aardig en vriendelijk geholpen en ik krijg soms ook korting!


Er zijn er zat bij Hypo die aardig zijn (ken er een boel zelfs persoonlijk), maar de 'grote bazen' denken dat ze doordat ze de baas zijn het ook kunnen permiteren om een grote bek tegen klanten te hebben, neem als voorbeeld Maarten!

Hypo kan ook altijd van die 'leuke' aanbiedingen hebben, zo zag ik er eens zo'n fluoriserend dek (normaal fl 299,=), maar tijdens tentenkamp afgeprijsd van fl. 399,= naar fl 299,=

Hoezo bedrog??????

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 12:10

Buitenzorg schreef:
Hypo kan ook altijd van die 'leuke' aanbiedingen hebben, zo zag ik er eens zo'n fluoriserend dek (normaal fl 299,=), maar tijdens tentenkamp afgeprijsd van fl. 399,= naar fl 299,=

Hoezo bedrog??????


ja, zoiets kom ik ook wel vaak tegen
aangezien ik op dit moment gen eigen paard heb,hoef ik er gelukkig niet zovaak meer te komen......

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 17:08

ik maak me niet populair om te zeggen dat ik wel begrijp waarom het niet kan,de klant heeft al voor vijfhonderd gekocht? nee ze handen artikelen ter waarde van vijfhonderd uitgezocht,daarna wilde de klant een item tegen een goedkopere prijs dan kon,want wanneer je voor vijfhonderd hebt uitgezocht,krijg je dan iets anders goedkoper?

als je bij ah voor 250 uitzoekt krijg je een ander artikel dan ook goedkoper?

als je bij een witgoed handelaar een koelkast uitzoekt krijg je dan de vaatwasser goedkoper?

als je een mecedes koopt krijg je er dan een seat bij
? gratis???

waarom denken nederlanders dat als je in een winkel iets koopt dat je dan iets gratis krijgt als de klant denkt genoeg besteed te hebben?

alle artikelen zijn vaak zo geprijst dat in de verkoopprijs is meegenomen de inkoop, belasting ,personeel, opslag, winst,diefstal en dan vergeet ik
er nog wel een paar die bepalen wat de verkoop moet zijn.

er is namelijk al met korting gekocht toch.
en dan nog meer korting?

en de klant wil soms beduveld worden,dat is al jaren bekend.

voorbeeld?????

in de etalage had ik een jurk staan kosten nu 190.--
verkocht voor geen meter!!!!!!!!
toen in de etalage gezet, van 400,00 nu 275,00.

binnen twee dagen 6 van die jurken verkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wie heeft hier gelijk???????
nog een voorbeeld?????????

show halster leder 110 gulden.
veel te duur meneer kopen we niet

twee weken later in de etalage: halster van 350,00 voor 150.00.
als een trein 15 van verkocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wie heeft er hier gelijk??????????????niet de klant


Rinus

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 19:28

ik heb er al vaker gezeik mee gehad, met die zaak en ik kom er gewoon NOOIT meer...................
ga liever naar divoza of van rijs.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-02 22:04

ja ok dan van westernworld snap ik ook wel maar
er waren ook halstertouwen per stuk voor €6 terwijl ie normaal €5,88 was maakt niet veel uit maar toch het slaat nergens op. En toen bij de kassa sloeg zei €6 aan zegt me vader hij is €5,88 hoor ow ok dan krijgt u zo wel 12 cent extra terug maar echt met zo'n blik van je kijkt toch niet op een dubbeltje je bent toch geen schooier ofzo die daar op kijkt. nou dna voel ik me ook echt op me gemak en dan durf je op gegeven moment niks meer te zeggen. MAar je komt er dus ook niet meer.

-x-x-Lotte

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 12:01

jamy ik heb niet gezegd dat ik een fan van steef en maarten ben.
,
en zeker niet van de manier van bedrijfsvoering,maar hyperion blijft wat het is en daarmee hebben wij mee te leven helaas!!!

maaar wel lekker voor ondernemers zoals wij??? Schijnheilig Schijnheilig Kwijl Extreme duivel Extreme duivel


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Aeva, Alocasia, Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Corien_, Dominique_96, Finesse, fleurtjeuh, Ginny135, Ies_, jasmijn16, Joy_Mennings, LWDaisy, mika11, mosimonster, Nustice, Petra_O, Polarize, Roosch, ryukapple, Silenna, soeboenoe, topsylover, Typhoon, Wieke, xnaomivdh, YandexBot en 160 bezoekers